Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
herby Den Haag?!
Moderator: moderatorteam
- MarijeEnBoomer
- Actief
herby Den Haag?!
Vorige week een vriezer gekocht dus ik dacht helemaal blij BARF spullen te gaan bestellen bij canis naturalis. Gaan ze ermee stoppen
. Nu lees ik hier weleens dat mensen samen bestellen bij Herby en dat hij dan wel deze kant opkomt. Wie bestelt er weleens in de regio Den Haag?! En zou ik dan wat mee kunnen bestellen?! Of weet iemand een andere leverancier die in Den Haag bezorgt/ of in de buurt zit?!
Laatst gewijzigd door MarijeEnBoomer op 22 nov 2008 09:32, 1 keer totaal gewijzigd.

- Zoek stok!
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kooikerhondje en Australian Shepherd
- Aantal honden: 2
In Rotterdam zit het Islam Centrum: http://www.slagerij-islamcentrum.nl/barf.html

Linda, Izzie en Bram
- mercedes2803
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Stiefhond Hummer - Franse Bull
- Aantal honden: 1
- MarijeEnBoomer
- Actief
- MarijeEnBoomer
- Actief
ziet er goed uit!! Moet je altijd van te voren bestellen?!Zoek stok! schreef:In Rotterdam zit het Islam Centrum: http://www.slagerij-islamcentrum.nl/barf.html

- mercedes2803
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Stiefhond Hummer - Franse Bull
- Aantal honden: 1
uhmmm geen idee wat veel is hahahaha
Ik bestel nu voor 100 euro in mijn uppie, twee honden...dat is aardig aan, maar dan kan ik ook een week of 7 misschien 8...voorheen bestelde ik rond de 60 euro...vaak bestelden er mensen met me mee
Maar komen doet hij hier toch wel omdat ik in het bezorggebied zit natuurlijk
Ik zou hem eens mailen als ik jou was
sommige honden vinden wild niet te vreten terwijl mijn moeilijke eter Rimpel gerust haas wegpeuzelt...
Het is dus idd een kwestie van proberen
Ik bestel nu voor 100 euro in mijn uppie, twee honden...dat is aardig aan, maar dan kan ik ook een week of 7 misschien 8...voorheen bestelde ik rond de 60 euro...vaak bestelden er mensen met me mee
Maar komen doet hij hier toch wel omdat ik in het bezorggebied zit natuurlijk
Ik zou hem eens mailen als ik jou was
sommige honden vinden wild niet te vreten terwijl mijn moeilijke eter Rimpel gerust haas wegpeuzelt...
Het is dus idd een kwestie van proberen
- MarijeEnBoomer
- Actief
herby Den Haag?!
mailtje is al onderweg
Maar misschien dat er iemand is die binnenkort toch besteld en dat ik dan mee kan bestellen zodat ik wat dingetjes kan uitproberen. Ze is zowiezo moeilijk is grote stukken eten. Ik moet alles in stukken knippen voor mevrouw. Tot nu toe eet ze wel het meeste wat ik d'r voorzet.
Had toch 2 jaar geleden niet kunnen denken dat ik blij zou worden van zo'n lijst als de Herby bestellijst
Maar misschien dat er iemand is die binnenkort toch besteld en dat ik dan mee kan bestellen zodat ik wat dingetjes kan uitproberen. Ze is zowiezo moeilijk is grote stukken eten. Ik moet alles in stukken knippen voor mevrouw. Tot nu toe eet ze wel het meeste wat ik d'r voorzet.
Had toch 2 jaar geleden niet kunnen denken dat ik blij zou worden van zo'n lijst als de Herby bestellijst
Laatst gewijzigd door MarijeEnBoomer op 21 nov 2008 12:19, 1 keer totaal gewijzigd.

- Zoek stok!
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kooikerhondje en Australian Shepherd
- Aantal honden: 2
Nee hoor, je kunt gewoon naar de winkel gaan en daar uitkiezen wat je wilt. Er is veel keuzeMarijeEnBoomer schreef:ziet er goed uit!! Moet je altijd van te voren bestellen?!Zoek stok! schreef:In Rotterdam zit het Islam Centrum: http://www.slagerij-islamcentrum.nl/barf.html

Linda, Izzie en Bram
- *Silvia*
- Zeer actief
-
jeanine
- Actief
- MarijeEnBoomer
- Actief
ziet er ook goed uit. Maar er zijn een aantal dingen bij Herby die ik graag wil proberen. Zoals de bottenmix omdat Boomer een verleden heeft met anaalklierproblemen.jeanine schreef:je kan ook bestellen bij houwaart diervoeders, die bezorgen thuis en hebben een goed assortiment
Maar ik zal hem zeker onthouden!!

-
Tiny
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
Ik wil ook wel meedoen hoor, momenteel eten ze "duur" vlees van de appie, (met hondjes die samen maar ongeveer een ons of 4 per dag eten is wel te doen) maar een paar ribbetjes of nekken lusten ze ook wel een keer.*Silvia* schreef:Mocht je bij herby bestellen wil ik wel eventueel met je mee bestellen een keer.
Laat maar weten, moet alleen wel uitkomen op dat moment en me vriezers niet volliggen
In lieve herinnering
Jeda x ehh.. leuk zwart mormeltje,
Beau, Lhasa Apso
&
Akira, Siberian Husky
voor altijd in ons hart
Jeda 14-12-2004 - 23-07-2010
Beau 08-11-2001 - 30-07-2011
&
Akira 16-08-2021
Jeda x ehh.. leuk zwart mormeltje,
Beau, Lhasa Apso
&
Akira, Siberian Husky
voor altijd in ons hart
Jeda 14-12-2004 - 23-07-2010
Beau 08-11-2001 - 30-07-2011
&
Akira 16-08-2021
- Dondersteen
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kooikerhondjes
Ik woon in Zoetermeer en ik bestel soms bij Herby.
Maar nu even nog niet,mijn vriezer is nog best vol genoeg.
Je hebt ook nog dogshape waar je bij kan bestellen,hij wil leveren hier in Zoetermeer maar dan komen er bezorgkosten bij van 7.50 ,maar dat heb je er zo uit en als je dat nog kan delen is het helemaal te verwaarlozen.
En je kan natuurlijk lid worden op een forum ,daar kan je ook vragen of er nog meer mensen mee willen bestellen.
Stuur maar een pb als je meer wilt weten.
Maar nu even nog niet,mijn vriezer is nog best vol genoeg.
Je hebt ook nog dogshape waar je bij kan bestellen,hij wil leveren hier in Zoetermeer maar dan komen er bezorgkosten bij van 7.50 ,maar dat heb je er zo uit en als je dat nog kan delen is het helemaal te verwaarlozen.
En je kan natuurlijk lid worden op een forum ,daar kan je ook vragen of er nog meer mensen mee willen bestellen.
Stuur maar een pb als je meer wilt weten.