Het enigste wat ik nog tegen jou zeggen wil is dat je leest met je ogen dicht, en dat je moet stoppen met vraagtekens zetten bij dingen waar je helemaal niet bij bent geweest, waar lees jij hopeloze hondchristo schreef:Nee. Zij deed dat deels omdat als ze het dier terug zou brengen, het afgemaakt zou worden. Ik heb om dezelfde manier erdoorheen gezeten met Christo destijds, maar ook doorgezet omdat ik bang was dat hij anders van hand tot hand zou gaan, zoals zoveel honden die door de eerste eigenaar weggedaan worden. Nanna loopt geen risico om afgemaakt te worden, en het asiel zal het toevertrouwd zijn om bij de volgende plaatsing een betere match te realiseren.ranetje schreef:En omdat zij dat kan moet iedereen, dus ook @roy, dat kunnen?
Ik gun het je kennis van harte dat het lijkt te gaan lukken, maar wat zij doet mag je van niemand vragen.
Ik zet alleen vraagtekens bij na drie weken erdoorheen zitten en wanhopig zijn. Breng het dier terug als het geen goede match is, omdat het geen goede match is. Maar niet omdat het een hopeloze hond zou zijn.
Het is het alle hoop op verbetering opgeven na amper drie weken waar ik me hevig aan stoor.
Zielig figuur ben je.............

TARAK