Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Forum voor opmerkingen en vragen over de verzorging van de hond. (bv vragen over huid, haar, nagels, etc.)
Tevens een plek voor vragen over riemen, manden, kleding, etc
Caja zal eraan moeten geloven.
Was er steeds al over aan het twijfelen.
Op mijn werk hebben we een hele gladde laminaatvloer.
Niet echt ideaal met honden dus en Caja is er al regelmatig uitgeleden.
Maar zeker nu ze weer een schouderprobleem heeft vind ik het risico daarvan erg groot.
Ga dus vanaf donderdag kijken of schoenen de uitkomst bieden.
Caja zal in het begin niet blij zijn en ik zal vast veel opmerkingen krijgen op het werk, maar dan hebben ze pech
Heeft iemand hier ervaring met het gebruik van hondenschoenen?
Ga het denk ik afwisselen
Poosje vast zonder schoenen (en op dat stuk een antislip ondergrond en haar mand) en dan poosje los door het hele kantoor met schoenen.
Onze Daan heeft en periode buiten schoentjes aan gehad omdat hij zijn nageltjes tot bloedens toe had afgesleten. Hij kon er heel goed mee uit de voeten en liet de schoentjes ook goed aantrekken.
Liefste Daan, we zullen je nooit vergeten, klein dapper mannetje van ons.
26-10-2007 04-07-2008
Dazzle heeft ze gehad van Ruffwear. Hij had in de zomer last van kloven in zijn kussentjes i.v.m. de warmte en de droogte maar hij sportte en liep wel intensief.
Op zich kon hij er prima mee lopen, alleen zat hij tussen 2 maten in. Zijn achter schoentjes draaiden soms en op zijn voorvoetjes kreeg hij plekjes van het klittenband van de schoentjes. Deze zaten net over zijn teentje heen.
Maar verder bevielen ze prima. Hij liep er heel zelf verzekerd mee en de kloven gingen weg. We hadden een model met een stevige ruberen zool en hier kon hij dus ook niet mee uitglijden. Wij hebben ook een houten vloer.
Wij hebben nu alleen simpelere schoentjes voor hem gekocht die hij alleen rond huis aan kan. Voor wandelen zijn ze niet sterk genoeg en voor in huis te glad. Deze blijven wel perfect zitten zonder dat hij plekjes krijgt.
www.marengosoutfit.nl "Exclusief voor hond en paard"
En ze zal die schoenen dan gewoon blijven dragen op kantoor als het bevalt
Heee, dat staat haar best goed
Honden wennen over het algemeen snel aan hondenschoenen (wij verkopen ze op de praktijk ook) en ik vind het in jullie geval een goede optie vanwege de gladde vloer en de blessures van Caja. Succes ermee!
Sanne!! schreef:haha dat is leuk je hond mee naar het werk en dan ook nog een kantoor!!
Zazoe gaat wel mee na school maar naar werk...
Zijn er dan nog meer honden??
Ja er zijn meer honden, maar die zijn minder lomp dan Caja
senna heeft na zijn blessure ook een tijdje met een schoentje gelopen om zijn gips heen.
Hij liep hem alleen binnen een paar dagen kapot
ik heb er toen bij de schoenmaker spul onder laten zetten wat ook onder dansschoenen zit en dat ging perfect, goede grip en het koste me heel wat minder schoentjes
jeanine schreef:senna heeft na zijn blessure ook een tijdje met een schoentje gelopen om zijn gips heen.
Hij liep hem alleen binnen een paar dagen kapot
ik heb er toen bij de schoenmaker spul onder laten zetten wat ook onder dansschoenen zit en dat ging perfect, goede grip en het koste me heel wat minder schoentjes
Deze schoenen hebben een zool die ze ook voor schoenen voor mensen gebruiken.
Verwacht dus niet dat ze die zool kapot kan lopen
Die schoentjes zijn mooi, maar mochten ze wat te warm zijn aan de poten......
Wij hebben toen Misty ontstoken pootjes had, babysokjes met aan de onderkant van die anti-slip stippels gekocht. Dit omdat dat wat luchtiger is.
Ze bleven goed zitten en uitglijden deed ze niet.
Misty 2 schreef:Die schoentjes zijn mooi, maar mochten ze wat te warm zijn aan de poten......
Wij hebben toen Misty ontstoken pootjes had, babysokjes met aan de onderkant van die anti-slip stippels gekocht. Dit omdat dat wat luchtiger is.
Heb je die speciale was al eens geprobeerd?
(ben de naam weer kwijt .............paw wax o.i.d.)
Op de voetzooltjes smeren.
Worden ze stroever van
"The perfection of a life with a gundog, like the perfection of an autumn, is disturbing because you know, even as it begins, that it must end.
Time bestows the gift and steals it in the process."
(citaat van George Evans)
ranetje schreef:Heb je die speciale was al eens geprobeerd?
Worden ze stroever van
ranetje schreef:Heb je die speciale was al eens geprobeerd?
Worden ze stroever van
Ja, had ik al geprobeerd.
Merkte geen verschil
Ok
Jammer
Het zijn wel mooie schoenen hoor
"The perfection of a life with a gundog, like the perfection of an autumn, is disturbing because you know, even as it begins, that it must end.
Time bestows the gift and steals it in the process."
(citaat van George Evans)
Misty 2 schreef:Die schoentjes zijn mooi, maar mochten ze wat te warm zijn aan de poten......
Dat is misschien ook nog wel iets om te proberen.
Dat hebben wij ook een poos gedaan. Bij de Hema hebben je mooie met anti slip. Werkt inderdaad ook echt perfect.
Wij moesten er bij Dazzle wel een co flex aan de bovenkant doen tegen afzakken.
Wij zijn er toen vanaf gestapt omdat hij er razend snel gaten in liep .
www.marengosoutfit.nl "Exclusief voor hond en paard"
Dat hebben wij ook een poos gedaan. Bij de Hema hebben je mooie met anti slip. Werkt inderdaad ook echt perfect.
Wij moesten er bij Dazzle wel een co flex aan de bovenkant doen tegen afzakken.
Wij zijn er toen vanaf gestapt omdat hij er razend snel gaten in liep .
Ik heb ook babysokjes met antislipnopjes gebruikt voor de achterpoten zodat ze niet met nagels op een plek in de nek konden krabben bleef heel goed zitten met sport tape aan bovenkant die niet te strak omdoen.
Lijkt me lekkerder zitten als Caja ze langer aan moet
groetjes van Anne plus pootjes van Yuma & Dhakiya *Jenga*Saba*Buddy* voor altijd in mijn hart