Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Blauw Stafford pupje

Voor alle hondenfotos

Moderator: moderatorteam

M@scha
Zeer actief
Mijn ras(sen): Labraque
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door M@scha »

Hutsje schreef:
Chione schreef:
tekkel schreef:
Hutsje schreef:gelukkig dat het weer mag he, met de afschaffing van de oude rad :cheer:
Dat was ook het eerste wat ik dacht :wink:

Lekker ongecontroleerd grote amstafs op de wereld zetten en voor een klein prijsje verkopen :N:
Ja, want dat gebeurde nog niet, he. Alleen werden ze toen bij bosjes vermoord en nu niet meer. Natuurlijk jammer voor de 'hondenvrienden' die de massa slachting schijnbaar wel prima vonden. Afbeelding
wie bedoel je hier nu precies mee? want als dit een opmerking naar mij is dan wil ik nog wel even een discussie met je aan hoor.
heel simpel..
ik had op de middelbare school een meisje in de klas dat ik niet mocht. dit was wederzijds.

mevrouw vond dat ik geen hekel aan haar had maar aan het feit dat ze uit marokko kwam... ik heb haar even heel duidelijk gemaakt dat ik aan haar gewoon een hekel had hoe ze als persoon was.

idem nu hier.

ageer je tegen het feit dat iemand zich er makkelijk vanaf maakt op deze manier wat die stambomen betreft dan zeg je volgens sommigen dat je stamboomloze honden haat, dood wilt hebben etc.

dat zéggen we niet maar is de makkelijkste manier om tegengas te geven omdat er verder nul komma nul argumenten zijn die onze mening tegen spreken en je kunt dan niet anders DISCRIMINASIEEEE roepen he :mrgreen:
Afbeelding
Chione
Zeer actief

Ongelezen bericht door Chione »

Hutsje schreef:
Chione schreef:
tekkel schreef:
Hutsje schreef:gelukkig dat het weer mag he, met de afschaffing van de oude rad :cheer:
Dat was ook het eerste wat ik dacht :wink:

Lekker ongecontroleerd grote amstafs op de wereld zetten en voor een klein prijsje verkopen :N:
Ja, want dat gebeurde nog niet, he. Alleen werden ze toen bij bosjes vermoord en nu niet meer. Natuurlijk jammer voor de 'hondenvrienden' die de massa slachting schijnbaar wel prima vonden. Afbeelding
wie bedoel je hier nu precies mee? want als dit een opmerking naar mij is dan wil ik nog wel even een discussie met je aan hoor.
Vriendelijk aangeboden, maar ik geloof niet dat jouw naam erbij staat. Mocht je je aangesproken voelen, is dat aan jou.
~“ With eyes full of prejudice, you will never see the world for what it is.."~

~
Afbeelding
~
Chione
Zeer actief

massam schreef:
Hutsje schreef:
Chione schreef:
tekkel schreef: Dat was ook het eerste wat ik dacht :wink:

heel simpel..
ik had op de middelbare school een meisje in de klas dat ik niet mocht. dit was wederzijds.

mevrouw vond dat ik geen hekel aan haar had maar aan het feit dat ze uit marokko kwam... ik heb haar even heel duidelijk gemaakt dat ik aan haar gewoon een hekel had hoe ze als persoon was.

idem nu hier.

ageer je tegen het feit dat iemand zich er makkelijk vanaf maakt op deze manier wat die stambomen betreft dan zeg je volgens sommigen dat je stamboomloze honden haat, dood wilt hebben etc.

dat zéggen we niet maar is de makkelijkste manier om tegengas te geven omdat er verder nul komma nul argumenten zijn die onze mening tegen spreken en je kunt dan niet anders DISCRIMINASIEEEE roepen he :mrgreen:
Misschien is het handig om gewoon even te lezen wat er staat en evt verduidelijking te vragen ipv allerlei dingen er bij te gaan verzinnen, welke iig totaal niet overeen stemmen met mijn gedachten. :wink:

~
Afbeelding
~
M@scha
Zeer actief
Mijn ras(sen): Labraque
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door M@scha »

ik heb het ook niet alleen over jou maar over het totaal van alle berichten die ineens niet meer over een mening op stamboomloze fok gaat maar het ineens op de RAD gooien :wink:

aangezien ik deze argumenten die kant nog wal slaan vaker zie weet ik heel goed wat ik schreef en weet ik ook heel goed dat het duidelijk is wat ik zeg
Afbeelding
Chione
Zeer actief

massam schreef:ik heb het ook niet alleen over jou maar over het totaal van alle berichten die ineens niet meer over een mening op stamboomloze fok gaat maar het ineens op de RAD gooien :wink:

aangezien ik deze argumenten die kant nog wal slaan vaker zie weet ik heel goed wat ik schreef en weet ik ook heel goed dat het duidelijk is wat ik zeg
Waarom de RAD er uberhaupt is bijgehaald is mij sowieso al een raadsel. M.i. ging het, in eerste instantie, om al dan niet met/zonder stamboom fokken, ongeacht ras en de meningen daarover blijven sowieso altijd verschillen.

~
Afbeelding
~
Plaats reactie

Terug naar “Foto's”