heel simpel..Hutsje schreef:wie bedoel je hier nu precies mee? want als dit een opmerking naar mij is dan wil ik nog wel even een discussie met je aan hoor.Chione schreef:Ja, want dat gebeurde nog niet, he. Alleen werden ze toen bij bosjes vermoord en nu niet meer. Natuurlijk jammer voor de 'hondenvrienden' die de massa slachting schijnbaar wel prima vonden.tekkel schreef:Dat was ook het eerste wat ik dachtHutsje schreef:gelukkig dat het weer mag he, met de afschaffing van de oude rad![]()
Lekker ongecontroleerd grote amstafs op de wereld zetten en voor een klein prijsje verkopen :N:
ik had op de middelbare school een meisje in de klas dat ik niet mocht. dit was wederzijds.
mevrouw vond dat ik geen hekel aan haar had maar aan het feit dat ze uit marokko kwam... ik heb haar even heel duidelijk gemaakt dat ik aan haar gewoon een hekel had hoe ze als persoon was.
idem nu hier.
ageer je tegen het feit dat iemand zich er makkelijk vanaf maakt op deze manier wat die stambomen betreft dan zeg je volgens sommigen dat je stamboomloze honden haat, dood wilt hebben etc.
dat zéggen we niet maar is de makkelijkste manier om tegengas te geven omdat er verder nul komma nul argumenten zijn die onze mening tegen spreken en je kunt dan niet anders DISCRIMINASIEEEE roepen he