Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Dat doe ik dus ook niet meer....
Moderator: moderatorteam
- Hanneke2
- Zeer actief
- Aantal honden: 2
-
Brigitte
- Zeer actief
- freskin
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): schotse herder, SWH
-
Sammy1980
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Dalmatische honden
Nee, was niet in Clingendael, was bij de scheveningse bosjes...Was dat toevallig in Clingendael?
En ik ben ook zeker wel een beetje trots op mezelfik hoop dat je er ondanks dat toch trots op bent.
Heb alleen nog steeds heel veel medelijden met de hond
Want ik denk niet dat zn baasje zal veranderen....
- bennie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse Herder
Border Collie - Aantal honden: 6
Bijna iedereen heeft tegenwoordig een mobiele telefoon met camera. Bij aangifte helpt het om een foto te maken. Probeer dit wel zo te doen, dat de persoon in kwestie het niet merkt om eea niet te laten escaleren.
Wat ook helpt is, als er bv. sprake is van een enkele parkeerplaats, in je auto rustig te wachten tot de persoon in kwestie terugkomt van de wandeling en het kenteken plus type en kleur auto te noteren.
Wat ook helpt is, als er bv. sprake is van een enkele parkeerplaats, in je auto rustig te wachten tot de persoon in kwestie terugkomt van de wandeling en het kenteken plus type en kleur auto te noteren.
- Noële
- Zeer actief
- Contacteer:
-
anica
- Actief
-
doggy
Een paar jaar geleden, zag ik een man, die zijn Herder sloeg met de riem.
Ik vroeg waarom hij dat deed, hij zei dat zijn hond dat zou voelen en daar van leerde en dat hij dat zo met al zijn honden deed.
Daarna heb ik hem een hele tijd niet meer gezien en laatst zag ik hem weer en hij is nu heel anders bezig met zijn honden, althans wat ik op dat moment zag.
Ik vroeg waarom hij dat deed, hij zei dat zijn hond dat zou voelen en daar van leerde en dat hij dat zo met al zijn honden deed.
Daarna heb ik hem een hele tijd niet meer gezien en laatst zag ik hem weer en hij is nu heel anders bezig met zijn honden, althans wat ik op dat moment zag.
-
Naad
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Am Akita, Am Staff
- pammetje
- Zeer actief
- Mireillevdw
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Oudduitse herder
- Contacteer:
Jee, wat een achterlijke vent, zeg!!!!
Die kan dus echt NIET tegen kritiek.........
Het is gewoon te idioot voor woorden dat hij daarna ook nog even Sammy schopte en jou sloeg.
:N:
Ik zou zelf ook denken dat ik die vent wat aan zou doen als hij Haakon zou schoppen, maar toch weet je niet hoe zoiets verloopt als je het zelf meemaakt. Misschien ben ik dan wel te verbouwereerd om ook maar iets te doen.......
Haakon is ook weleens super irritant als er iemand met een andere hond achter ons aanloopt. Hij wil dan namelijk altijd spelen. Maar hij moet wel leren dat het niet ALTIJD feest is en meneer dus niet altijd zijn zin krijgt.
Meestal ga ik dan even lekker met m rennen en dan is hij daarna niet meer gefocust op hetegene wat achter ons gebeurd.
Perfecte oplossing, toch???
Die kan dus echt NIET tegen kritiek.........
Het is gewoon te idioot voor woorden dat hij daarna ook nog even Sammy schopte en jou sloeg.
Ik zou zelf ook denken dat ik die vent wat aan zou doen als hij Haakon zou schoppen, maar toch weet je niet hoe zoiets verloopt als je het zelf meemaakt. Misschien ben ik dan wel te verbouwereerd om ook maar iets te doen.......
Haakon is ook weleens super irritant als er iemand met een andere hond achter ons aanloopt. Hij wil dan namelijk altijd spelen. Maar hij moet wel leren dat het niet ALTIJD feest is en meneer dus niet altijd zijn zin krijgt.
Meestal ga ik dan even lekker met m rennen en dan is hij daarna niet meer gefocust op hetegene wat achter ons gebeurd.
Perfecte oplossing, toch???

http://www.dertienburchten.com
Mijn doel in het leven is zo´n goed mens te worden, als dat mijn hond denkt dat ik ben.
- herejede
- Zeer actief
- Keesjaap
- Actief
- Mijn ras(sen): Markiesjes
- Aantal honden: 5
- Locatie: Deventer. Baasje van Beauty, Sonja, Skila, Yazoo en Ayla.
Wat een randdebiel zeg....
Wat goed dat je wel wat hebt durven zeggen
en dat je aangifte hebt gedaan lijkt me niet meer dan logisch.
Wij hebben een tijdje geleden ook zoiets gehad in Beekbergen met een stel wat kennelijk niet van honden hield. Die *** stak zijn voet uit toen er een hond aan kwam lopen. Nee hij schopte niet zegt-ie dan ook nog.
Als ie een hond had geraakt had-ie pap kunnen eten in het ziekenhuis. Niemand raakt mijn honden (of mijn vriendin) aan dan heb je aan mij een hele kwade.
Sterkte voor jou en je hond.
Wat goed dat je wel wat hebt durven zeggen
Wij hebben een tijdje geleden ook zoiets gehad in Beekbergen met een stel wat kennelijk niet van honden hield. Die *** stak zijn voet uit toen er een hond aan kwam lopen. Nee hij schopte niet zegt-ie dan ook nog.
Als ie een hond had geraakt had-ie pap kunnen eten in het ziekenhuis. Niemand raakt mijn honden (of mijn vriendin) aan dan heb je aan mij een hele kwade.
Sterkte voor jou en je hond.

-
jacq1970
- Zeer actief
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
TARAK