GG 1
Marye en Caja

Karen en Kenya

GGb
Githa en Tobi

Carma en Luka

Supporter Bram

En na al het harde werk is het fijn spetteren.

Terwijl Bram elders druk is

In totaal heb ik iets van tachtig foto's gemaakt, die staan in een album.
Moderator: moderatorteam

Gelukkig staat alles ook op videomarye schreef:Ben heel blij met de foto's Linda!
Heb namelijk geen idee meer van wat er tijdens het examen gebeurde![]()
Maar ben erg blij voor iedereen (en mezelf) dat we geslaagd zijn.
Op naar de G&G 2 :N:

Ja, ga ik doenZoek stok! schreef:Gelukkig staat alles ook op videomarye schreef:Ben heel blij met de foto's Linda!
Op naar de G&G 2 :N:Sla nu maar alvast kalmeringsmiddelen voor GG2 in

Oh god, hoe ben je dan zonder kalmeringsmiddelen :N:marye schreef:Ja, ga ik doenZoek stok! schreef:Gelukkig staat alles ook op videomarye schreef:Ben heel blij met de foto's Linda!
![]()
Maar het heeft wel iets geholpen

Wat fijn dat ie het in ieder geval gaat redden.Carma schreef:Oh god, hoe ben je dan zonder kalmeringsmiddelen :N:marye schreef:Ja, ga ik doenZoek stok! schreef:Gelukkig staat alles ook op videomarye schreef:Ben heel blij met de foto's Linda!
![]()
Maar het heeft wel iets geholpen![]()
Linda bedankt voor de mooie foto's! Wat maak ik enorme passen zeg!En had nou niemand van jullie effe kunnen zeggen dat mijn jas zo achterlijk zat
![]()
Helaas moest ik er bij de diploma uitreiking heel snel vandoor, ik moest assisteren bij een operatie van een rottweiler die aangevallen was door een wild zwijn. Het lijkt erop dat het allemaal goed gaat komen, dus dat is heel fijn, maar het gaf wel een beetje een anti-climaxNou ja, ....je kunt ook niet alles hebben, ik heb een leuke dag gehad, ondanks de zenuwen
Fijn dat die hond het lijkt te redden!Carma schreef:Oh god, hoe ben je dan zonder kalmeringsmiddelen :N:marye schreef:Ja, ga ik doenZoek stok! schreef:Gelukkig staat alles ook op videomarye schreef:Ben heel blij met de foto's Linda!
![]()
Maar het heeft wel iets geholpen![]()
Linda bedankt voor de mooie foto's! Wat maak ik enorme passen zeg!En had nou niemand van jullie effe kunnen zeggen dat mijn jas zo achterlijk zat
![]()
Helaas moest ik er bij de diploma uitreiking heel snel vandoor, ik moest assisteren bij een operatie van een rottweiler die aangevallen was door een wild zwijn. Het lijkt erop dat het allemaal goed gaat komen, dus dat is heel fijn, maar het gaf wel een beetje een anti-climaxNou ja, ....je kunt ook niet alles hebben, ik heb een leuke dag gehad, ondanks de zenuwen

Jee wat heftig, gelukkig lijkt het goed te komen! Ik vond jou behoorlijk relaxed trouwens tijdens het examen.Carma schreef:Helaas moest ik er bij de diploma uitreiking heel snel vandoor, ik moest assisteren bij een operatie van een rottweiler die aangevallen was door een wild zwijn. Het lijkt erop dat het allemaal goed gaat komen, dus dat is heel fijn, maar het gaf wel een beetje een anti-climaxNou ja, ....je kunt ook niet alles hebben, ik heb een leuke dag gehad, ondanks de zenuwen

Ik had wel wat kriebels hoor, maar kalmeringstabletten had ik niet nodigZoek stok! schreef:Jee wat heftig, gelukkig lijkt het goed te komen! Ik vond jou behoorlijk relaxed trouwens tijdens het examen.Carma schreef:Helaas moest ik er bij de diploma uitreiking heel snel vandoor, ik moest assisteren bij een operatie van een rottweiler die aangevallen was door een wild zwijn. Het lijkt erop dat het allemaal goed gaat komen, dus dat is heel fijn, maar het gaf wel een beetje een anti-climaxNou ja, ....je kunt ook niet alles hebben, ik heb een leuke dag gehad, ondanks de zenuwen