Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Dat doe ik dus ook niet meer....

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

Sammy1980
Zeer actief
Mijn ras(sen): Dalmatische honden
Aantal honden: 2

Dat doe ik dus ook niet meer....

Ongelezen bericht door Sammy1980 »

Ik ben vanmorgen lekker vroeg opgestaan om lekker met Sammy te gaan wandelen in het bos.

Vlak voordat we bij het bos waren kwamen we een jongen tegen die voor ons liep met zn Am. stafford.
Hij liep wat sneller dan ons dus ik ging wat langzamer lopen omdat er niet echt ruimte was om makkelijk in te halen.
Op een gegeven moment had zijn hond door dat wij achter ons liepen en werd vrolijk en wilde naar ons toe om te komen spelen.

Zijn baasje wilde dit niet en sleurde zijn hond mee aan de riem.
Zn hond bleef achterom kijken en vrolijk doen en toen was zn baasje het zat en begon de hond met de riem op zn hoofd te slaan :boos:

Hier kan ik dus echt niet tegen :devil:
Ik vroeg aan hem of hij dat normaal vond, want er zijn namelijk ook andere, vriendelijke en leuke manieren, om zijn hond af te leiden!!

Nou, toen had ik het gedaan hoor!!
ik moest me er niet mee bemoeien en mijn t*&#%ng bek houden.

En vervolgens komt ie naar me toe lopen, schopt Sammy en geeft mij een klap met de riem :jank:

Heb me maar meteen omgedraaid en ben weggegaan.
Heb net aangifte gedaan bij de politie, maar omdat ik de man niet kende kunnen zij dus ook niet veel doen.

Ben nu weer thuis en gelukkig weer bijgekomen van de schrik.
Sammy is gelukkig ook helemaal in orde.

Maar ik weet niet of ik me weer zo snel zal gaan bemoeien met dit soort dingen.......
JML
Zeer actief
Aantal honden: 4

Ongelezen bericht door JML »

Tjee....Dat is wel even schrikken!

Ook al hoor en zie je steeds vaker rare dingen, ik probeer het (misschien heel naief) toch altijd maar weer af te doen als incident.
Als je er toch vanuit moet gaan dat dit normaal is?! :N:

Kan me voorstellen dat je de volgende keer wel twee keer nadenkt voordat je iets zegt.
miko
Zeer actief

Ongelezen bericht door miko »

ronduit belachelijk en schandalig....
zo'n figuur, toevallig ook met een am.stafford, heeft een keer tegen mijn vrouw gezegd " hoe toch je kop mauwwijf" toen ze vriendelijk vroeg of hij zijn hond aan wilde lijnen (dat beest liep dwars over straat als een kip zonder kop). Grote waffel krijgen als je iemand aanspreekt op zijn gedrag of gewoon een vraag stelt wordt steeds gewoner.

het beste is inderdaad om te doen alsof je oogkleppen hebt, zeker als je alleen in een bos loopt, je weet nooit wat voor malloot je voor je hebt.
Maar aangifte zou ik in jou geval ook zeker gedaan hebben.
freskin
Zeer actief
Mijn ras(sen): schotse herder, SWH

Ongelezen bericht door freskin »

Wat een kl**tzak zeg!! :boos: :devil: Heeft zeker ruzie met z'n vrouw gehad en reageert dit nu op die arme hond en jou af..... :N:
Goed dat je aangifte heb gedaan! Hoe gaat het nu met jou en Sammy?
Ik zou er ook wat van gezegd hebben, maar tegenwoordig moet je zo voorzichtig zijn..... Ik hoop dat die knul nog eens flink te grazen wordt genomen door iemand die wat groter en sterker is dan hij. Maar ja, dan durven ze niet, de lafaards! :boos:

Rot voor jullie ,zeg! Ik hoop dat je weer snel over de schrik heen bent.....
Geef Sammy maar een dikke knuffel!
groetjes, ingrid

Afbeelding AfbeeldingTARAK
irwi
Zeer actief

Ongelezen bericht door irwi »

Dat is vreselijk om mee te maken. Iemand die je slaat omdat je wat zegt en ook nog eens je hond schopt. Zo iemand moeten ze bij kop en kont pakken.
Hoop dat je hem ooit nog eens herkent en dat je dan meteen de politie kan bellen.
Afbeelding
ingrid2112
Zeer actief

Ongelezen bericht door ingrid2112 »

:boos: wat een idioot, je zult wel geschrokken zijn, denk je even vroeg een rondje te doen....

Goed dat je toch aangifte hebt gedaan, ondanks dat je die vent niet kent.
Wat een zielig figuur zeg.
Onderschrift verwijderd door moderator ivm foutmelding afbeelding
hondeponnetje
Zeer actief
Mijn ras(sen): Australian Cattle Dog

Ongelezen bericht door hondeponnetje »

Jeetje zeg wat een malloot :evil:
Kan me voorstellen dat je niet zo gauw weer een vroege wandeling gaat maken. Misschien toch nog eens gaan en kijken wat zijn nummerbord is of hem stiekem volgen en kijken waar hij woont. Wel zonder je hond natuurlijk :mrgreen:
Afbeelding
met dank aan Twinkel
Muk

Ongelezen bericht door Muk »

Wat een l*l was dat! Tja, door zulke gasten denk je inderdaad wel 2x na of je ooit nog eens wat zegt als je rare dingen ziet. Die man komt er nu jammer genoeg zonder straf vanaf (want die wordt toch niet opgepakt denk ik). Wat een idioot, hopelijk krijgt hij het nog eens terug.
Sammy1980
Zeer actief

Denk inderdaad volgende keer wel 2 keer na voordat ik iets zeg :mrgreen:

Maar "helaas" kan ik gewoon zo kwaad worden als ik iets onrechtsvaardigs zie dat ik er wel gewoon wat van moet zeggen :19:
Hoe gaat het nu met jou en Sammy?
Met Sammy gaat het gelukkig helemaal goed, net nog buiten geweest en toen kwam ik weer een jongen tegen met een stafford.
En daar heeft ze nog heel even mee gespeelt, dus ze heeft er niets aan over gehouden.

Ik heb alleen een pijnlijke wang, daar waar hij mee sloeg met de (leren) riem.
Maar dat overleef ik gelukkig ook wel :wink:
Jacky
Zeer actief
Mijn ras(sen): retrievers
Aantal honden: 1
Contacteer:

Ongelezen bericht door Jacky »

Wat een hufter :eek: . Goed dat je aangifte gedaan hebt. Kon je hem wat beschrijven. Misschien is hij bekend bij de politie weet jij het. Het is toch dieptriest zoiets. :devil:
Afbeelding

Odin 2001-2013
Ivan 2001
Dusty
Zeer actief
Mijn ras(sen): Friese stabij x Toller
Toller

Ongelezen bericht door Dusty »

echt belachelijk dat je nergens meer wat van mag zeggen he! heb ook medelijden met die AM staf van hem.

gelukkig hebben jij en je hond er niks ernstigs aan overgehouden.
Afbeelding
doggy

Ongelezen bericht door doggy »

Ik weet niet of ik zo kalm had kunnen blijven als jou, als ik zag dat mijn hond geschopt werd.

:devil:
Ingrid48
Zeer actief
Mijn ras(sen): 3 Griekse meiden
Aantal honden: 3

wandeling

Ongelezen bericht door Ingrid48 »

jeetje, wat een eikel :evil: Wat een enge mensen lopen er toch rond, je zou bijna niets meer durven zeggen :denken:

Goed dat jij er wel iets van gezegd hebt en aangifte heb gedaan :ok: Maar ik kan me voorstellen dat je je de volgende keer omdraait...

groetjes en sterkte!
Ingrid
Afbeelding

Zoveel leuke honden van jong tot oud zoeken een baasje!
Don't shop, but adopt :love:

www.skylosstrays.com
www.takisshelter.org
schumie
Zeer actief
Mijn ras(sen): De bull terrier en Amstaff
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door schumie »

Wat een ontzettende aso zeg.Gelukkig nog nooit zo iets mee gemaakt,ik zou dicht klappen denk ik,mij verbaast afvragend dat mensen tot zulke dingen in staat zijn.Gelukkig dat alles goed is met jou en Sammy!
Afbeelding
YvetteJ
Zeer actief
Mijn ras(sen): Peruaanse Naakthond, Toypoedel
Contacteer:

Ongelezen bericht door YvetteJ »

Je**s! Wat een idioot zeg!! En dan ook nog je hond schoppen!!! :boos: Die kon er toch zeker ook niks aan doen dat jij er wat van zei!?

Vind het dapper dat je er wat van gezegd hebt :ok: , ik zou dat niet durven... Maar zoals nu blijkt kun je toch maar beter eerst aan jezelf denken met al die achterlijke mensen in deze wereld... :devil:
Groetjes Yvette

Chupa (2007)
Tobias (2008-2021)
Freek (2020)
Chione
Zeer actief

Ongelezen bericht door Chione »

Bizarre vent. Je omdraaien was in dit geval, denk ik, heel verstandig.
~“ With eyes full of prejudice, you will never see the world for what it is.."~

~
Afbeelding
~
Dingo
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mechelse herder

Ongelezen bericht door Dingo »

Misschien een klein stukje in een plaatselijk nieuwsblad? Of mensen de man en hond herkennen? Heeft men hier ook gedaan, toen een hond verscheurd was door een andere hond in het bos, en diegene vervolgens vrolijk doorliep. Doordat mensen die vaker in het bos liepen de man en hond herkenden, konden ze hem oppakken. Bah zeg, geef sammy maar een dikke knuffel!! En jezelf ook :mrgreen:
AfbeeldingAfbeelding
Who finds a faithful friend, finds a treasure.
iones
Zeer actief

Ongelezen bericht door iones »

Komen er daar altijd dezeflde mensen wandelen? Misschien kun je bij hen eens navraag doen. Hij zal toch wel eens vaker met zijn hond moeten lopen.

Wat een agressief stuk verdriet was dat zeg!
'Het lot van de dieren is bezegeld door de onverschilligheid van velen, in combinatie met de daadwerkelijke haat van weinigen
Marian4
Actief
Mijn ras(sen): chow chowXcollie?

Ongelezen bericht door Marian4 »

Wat een naar verhaal. Heel goed dat je aangifte hebt gedaan.
:ok:
Wat een verknipt figuur, en dan zeg ik het heel netjes. Zo iemand zou geen hond mogen hebben.
Wat Dingo en Iones zeggen vind ik een heel goed idee.
Veel sterkte ermee want dit lijkt mij een heel ingrijpende ervaring
Nakisha
moderator
Mijn ras(sen): Coahuila

Ongelezen bericht door Nakisha »

Die had mij moeten treffen.... ik had die riem drie keer om zijn NEK gedraaid! NIEMAND schopt mijn honden!! :evil: :devil:
Afbeelding
Fin
Zeer actief

Re: Dat doe ik dus ook niet meer....

Ongelezen bericht door Fin »

Sammy1980 schreef:Ik ben vanmorgen lekker vroeg opgestaan om lekker met Sammy te gaan wandelen in het bos.

Vlak voordat we bij het bos waren kwamen we een jongen tegen die voor ons liep met zn Am. stafford.
Hij liep wat sneller dan ons dus ik ging wat langzamer lopen omdat er niet echt ruimte was om makkelijk in te halen.
Op een gegeven moment had zijn hond door dat wij achter ons liepen en werd vrolijk en wilde naar ons toe om te komen spelen.

Zijn baasje wilde dit niet en sleurde zijn hond mee aan de riem.
Zn hond bleef achterom kijken en vrolijk doen en toen was zn baasje het zat en begon de hond met de riem op zn hoofd te slaan :boos:

Hier kan ik dus echt niet tegen :devil:
Ik vroeg aan hem of hij dat normaal vond, want er zijn namelijk ook andere, vriendelijke en leuke manieren, om zijn hond af te leiden!!

Nou, toen had ik het gedaan hoor!!
ik moest me er niet mee bemoeien en mijn t*&#%ng bek houden.

En vervolgens komt ie naar me toe lopen, schopt Sammy en geeft mij een klap met de riem :jank:

Heb me maar meteen omgedraaid en ben weggegaan.
Heb net aangifte gedaan bij de politie, maar omdat ik de man niet kende kunnen zij dus ook niet veel doen.

Ben nu weer thuis en gelukkig weer bijgekomen van de schrik.
Sammy is gelukkig ook helemaal in orde.

Maar ik weet niet of ik me weer zo snel zal gaan bemoeien met dit soort dingen.......
Ik hoop dat je er ondanks deze ervaring toch wat van blijft zeggen. Er zullen vast meer mensen zijn die hem aanspreken op zijn gedrag, wie weet maakt het uit.

Ik ben zelf ook onlangs gestompt door de ex/knipperlicht relatie van mijn bovenbuurvrouw. Ook tevergeefs aangifte gedaan, niet voldoende bewijs, dader ontkent. Ammehoela dat dat me de mond snoert.Onlangs schold ze me de huid vol en heb ik haar netjes voorgesteld om d'r ex nog maar eens langs te sturen om me een stomp te geven - die aangifte lukt wel, zei ik. Ze wist niet hoe snel ze moest maken dat ze weg kwam.

Mensen die schelden, bedreigen en meppen zijn lafaards. Al helemaal als ze een hond schoppen :devil: .
Fin
Zeer actief

Dingo schreef:Misschien een klein stukje in een plaatselijk nieuwsblad? Of mensen de man en hond herkennen? Heeft men hier ook gedaan, toen een hond verscheurd was door een andere hond in het bos, en diegene vervolgens vrolijk doorliep. Doordat mensen die vaker in het bos liepen de man en hond herkenden, konden ze hem oppakken. Bah zeg, geef sammy maar een dikke knuffel!! En jezelf ook :mrgreen:
& Iones: :ok:

Die knul moet terug te vinden zijn.
Mojuan
Zeer actief

Ongelezen bericht door Mojuan »

Wat een absurde reactie!
Die gozer is niet helemaal normaal geloof ik.
Het had mij niet moeten gebeuren, als iemand mijn honden durft te schoppen ga ik volledig door het lint.
:zweep:
Sammy1980
Zeer actief

als iemand mijn honden durft te schoppen ga ik volledig door het lint.
Geloof me.....
Ik stond ook te koken :boos: :devil:
Ik kon hem wel wat aandoen...

Maar ik durf niet te zeggen hoe het was afgelopen met mij en Sammy als ik wat terug gedaan had....

Ik ga morgen of van de week weer naar dat bos en eens rondvragen of iemand hem toevallig kent en weet waar hij woont......

En het plaatselijk dagblad is een super idee, ga ze maandag meteen bellen :ok:
Fin
Zeer actief

:ok: :ok: :ok:
rottweiler_woman
Actief

Ongelezen bericht door rottweiler_woman »

jeetje wat een achtelijke reactie zeg! goed dat je aangifte hebt gedaan, ik hoop dat meer mensen hem kennen als je rond gaan vragen misschien kunnen ze hem dan aanpakken..

ik had kwam de week ook een vreemde eigenaar tegen... ik vroeg of ze de hond even wilde aanlijnen zodat ik kon paseren en werd gelijk met een mes bedregen dat ik daar maar niet moest lopen....
iones
Zeer actief

Ongelezen bericht door iones »

IK weet wel dat je dus in deze maatschappij rustig iemand kunt meppen of slaan als je daar zin in hebt en er zijn geen getuigen. Je komt er gewoon mee weg!
'Het lot van de dieren is bezegeld door de onverschilligheid van velen, in combinatie met de daadwerkelijke haat van weinigen
Inka1969
geregistreerd lid

Ongelezen bericht door Inka1969 »

Die spoort echt niet. Punt is dat ze vaak ook wel weten tegen wie ze zo idioot kunnen doen. Als ik er met mijn hondjes had gelopen had hij mij waarschijnlijk ook zo behandeld. Als mijn man er bij is zou hij het wel uit zijn hoofd laten.

Erg laf typje imo en dan hoop ik toch dat zo eentje een keer iemand tegenkomt die bij hem de riem erover heen slaat.
Groetjes van de drie musketiers.
Afbeelding
miekmiek

Ongelezen bericht door miekmiek »

Wat rot dat je dat mee moest maken. Ik vind het wel knap van je dat je er wat van gezegt heb! Ook al heb je het moeten bekopen met zo'n hufterige streek, ik hoop dat je er ondanks dat toch trots op bent. En ik hoop dat ze die mafkees een keer te pakken krijgen, wat een sukkel.
Maryanne
Zeer actief
Mijn ras(sen): Jack Russell Terriers, Vizsla
Aantal honden: 12
Contacteer:

Ongelezen bericht door Maryanne »

:devil: Wat een gestoorde gast zeg! Zo'n idioot kan toch niet ongestraft blijven rondlopen. Het is pure mishandeling. Ik hoop dat de politie iets doet al heb ik daar persoonlijk geen hoge pet van op. :roll:
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”