Chelsea, Boxerteefje van ruim 10
Luna Welsh Corgi Cardigan van 6
Delphi Spinone van 4

Moderator: moderatorteam

He Hummer!Hummer schreef:Leuke honden hoor. Ik heb nog nooit van een spinone gehoord.
Maar wat leuk je hebt een corgi. Daar zijn er niet echt veel van op de dit forum.
Hoi Karen!K@ren schreef:Hai Esther, wat leuk om je hondjes weer eens te zien.
Luna alweer 6... ik zie haar nog als pupje rondhupsen. Maar dat denk jij waarschijnlijk ook van Kenya![]()
Die laatste foto is echt prachtig
Nee, ik kan echt niet kiezen......ik kan zo genieten van de verschillen tussen de honden......de aanhankelijke Boxer, het graag bij de baas willen zijn van de Corgi en het heerlijk rennen door de velden van de Spinone en zo kan ik nog wel even doorgaan........Elke hond heeft wel iets he??miekmiek schreef:prachtige honden heb je.![]()
ik vraag me wel altijd af (net als bij nanna) hoe je nou aan drie totáál verschillende honden komt. Heb je moeite met kiezen?
We missen Myrthe nog heel erg vaak. Ze was heel speciaal voor ons. Het is nu een jaar geleden dat we het wisten en naar het einde toegingenTeamWork schreef:Hoi Karen!K@ren schreef:Hai Esther, wat leuk om je hondjes weer eens te zien.
Luna alweer 6... ik zie haar nog als pupje rondhupsen. Maar dat denk jij waarschijnlijk ook van Kenya![]()
Die laatste foto is echt prachtig
Ja, wat gaat dat hard he........maar ik heb ook het verdrietige nieuws van Myrthe gehoord en kan het niet geloven.....
Wat zullen jullie haar missen!!!! Zie je haar nog zwemmen in Barneveld?
Dat was mooi! Myrthe was echt een bijzondere hond!
Ik hoop dat jullie met Kenya ook zoveel plezier hebben!
Groetjes, Esther