Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Blackie verhaart heel erg, iemand tips om dat te verminderen
Moderator: moderatorteam
-
esse
- Vaste gebruiker
Blackie verhaart heel erg, iemand tips om dat te verminderen
Hoi,
Blackie is al paar weken erg aan verharen, denk zelf ook dat het de rui is, maar het is zo erg dat ik elke dag moet vegen of zuigen en je kunt er zo plukjes haar uitrekken.
Iemand tips om dat te verminderen?? of moet ik gewoon afwachten tot het overgaat?
Blackie is nu bijna 2 jaar.
Het is een friese stabykruising met labrador.
Blackie is al paar weken erg aan verharen, denk zelf ook dat het de rui is, maar het is zo erg dat ik elke dag moet vegen of zuigen en je kunt er zo plukjes haar uitrekken.
Iemand tips om dat te verminderen?? of moet ik gewoon afwachten tot het overgaat?
Blackie is nu bijna 2 jaar.
Het is een friese stabykruising met labrador.
- Marin
- Actief
- freskin
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): schotse herder, SWH
- Aantal honden: 2
Het zal inderdaad de rui zijn. Iedere dag goed borstelen zodat het losse haar er uit gaat. Het moet z'n tijd even hebben.
Ook als mijn honden niet in de rui zijn, ben ik iedere dag aan het stofzuigen.
Ik vind iedere dag wel vlokken haar .....
Het is even een periode waar je doorheen moet. Als je hond verder niet ziek is en normaal eet en drinkt, is er iets aan de hand
succes!
Ook als mijn honden niet in de rui zijn, ben ik iedere dag aan het stofzuigen.
Ik vind iedere dag wel vlokken haar .....
Het is even een periode waar je doorheen moet. Als je hond verder niet ziek is en normaal eet en drinkt, is er iets aan de hand
succes!
groetjes, ingrid
TARAK
TARAK- Valerie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Staffordshire bull terrier & Akita
- *kelly*
- Zeer actief
- vosse
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Grote Poedels
-
blondie
- Zeer actief
-
esse
- Vaste gebruiker
- M@scha
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labraque
- Aantal honden: 1
het hoeft niet maar dat kán een heel goede reden zijn voor het verharen.esse schreef:tja die van de lidell.Valerie schreef:Wat voer je?
je kunt een tijdje een kwalitatief betere brok proberen of kvv (van die bakjes rodi in de supermarkt wel de complete versie pakken!!) en kijken of dat scheelt.
maar zowiezo zit je nu met overgang van seizoen en dat helpt ook vaak verharen in de hand

-
esse
- Vaste gebruiker
Ik denk ook dat het gewoon een periode is, we staan voor de winter, vorige keer voor de zomer verhaarde ze ook, maar niet zo erg als nu, ze is bijna 2. Ik zal in de winkel kijken voor de bakjes rodi, bedankt voor de tip.
het hoeft niet maar dat kán een heel goede reden zijn voor het verharen.
je kunt een tijdje een kwalitatief betere brok proberen of kvv (van die bakjes rodi in de supermarkt wel de complete versie pakken!!) en kijken of dat scheelt.
maar zowiezo zit je nu met overgang van seizoen en dat helpt ook vaak verharen in de hand
[/quote]
het hoeft niet maar dat kán een heel goede reden zijn voor het verharen.
-
doggy
Ik denk dat dat er wel mee te maken kan hebben...esse schreef:Ik denk ook dat het gewoon een periode is, we staan voor de winter, vorige keer voor de zomer verhaarde ze ook, maar niet zo erg als nu, ze is bijna 2. Ik zal in de winkel kijken voor de bakjes rodi, bedankt voor de tip.
massam schreef:het hoeft niet maar dat kán een heel goede reden zijn voor het verharen.![]()
Probeer idd eens Rodi of Smuldier
( Wel de complete versie).