Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Kleding bij een show

Moderator: moderatorteam

malinois
Zeer actief
Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
Aantal honden: 3
Contacteer:

Ongelezen bericht door malinois »

Jaap* schreef:
Nanna schreef:Ik kan me héél goed voorstellen dat je de nummer 1 van je land, de "fine fleur", niet wereldwijd op de foto afgebeeld wilt ziet staan met een handler met een vieze kenneljas aan ;-) Het is gewoon geen porum.
JIJ vind het geen porum, dat is iets anders :wink:
IK hou er juist wel van.
haha... ja ik ook... als ik die foto's van die Duitse herders op een rijtje zie... dat vind ik horen bij een Duitse herder... :19: het zijn werkhonden.

maar goed daarom show ik waarschijnlijk ook niet (meer)... :mrgreen:
Laat me maar lekker in mn trainingskloffie in de plensregen op een veld staan... voel ik me beter thuis.
Overigens met een wedstrijd ook hier alles in clubkleding (trainingspak).
En een geleider krijgt zeker commentaar als hij in smerige kleding de hond voorbrengt met een wedstrijd van de KM... maar dan moet het echt smerig zijn (en dat zijn niet een paar hondenpootjes) of gaten hebben. Heb het tot nu toe 1 x gehoord en dat was zeer terecht. Maar dat kost de hond geen punten.

Voor de rest, iedereen moet lopen waarin hij zich het beste voelt... en ik vind ook dat dit niet moet uitmaken voor de beoordeling maar goed... dat is niet zo op shows gezien de antwoorden. :wink:
Afbeelding
In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
chrico
Zeer actief

Ongelezen bericht door chrico »

De mevrouw met de bloedhond ziet er netjes uit, past ook bij het type hond wat zij heeft. Ik vind deze combi echt dat hebben wat een combi hoort te hebben oon al zit zij niet strak in het pak. Dat bedoelde ik met netjes.
Ik bedoelde niets denegrerends toen ik het had over bilnaden, dat vind ik al lachwekkend als ik het zie in het dagelijks leven (behalve bij mensen die werken op dat moment ook al kijk ik wel op zo een moment).

Inge, trek je niet aan wa er gezegd word, jij bent wie je bent en als jij je happy voelt in een spijkerbroek met trui dan voel je je happy zo.
Iedereen is wie hij is en bij jouw type hond verwacht ik ook op show geen driedelig mantelpak met getoupeerd haar maar iemand die zich in makkelijke sportieve kleding vertoond.
Ook daar is een heel groot verschil in zoals het voorbeeld van het glimmende trainingspak, dat zou ik niet bij jou vinden passen maar ook niet op show.

Je ziet (vind ik) eigenlijk meteen wie zich prettig voelt in bepaalde kleding. Een pak is niet voor iedereen weggelegd en wat ik draag zou niet bij de mevrouw met de bloedhond passen maar als iets netjes is dan is het netjes.

Wel vind ik ook bij de werkhondenklasse, je hoeft niet in trainingspak te komen om er sportief uit te zien en je hoeft geen spijkerbroek aan die afzakt en je bilnaad showt.
Onderschrift verwijderd door moderator ivm foutmelding afbeelding
Dyna, Lulu, Kito, Nikan
MonaToetje
Zeer actief
Mijn ras(sen): Boston Terriërs,Engelse Springer Spaniëls & Whippet
Aantal honden: 6
Contacteer:

Ongelezen bericht door MonaToetje »

Muk schreef:
yamie schreef:

hier een filmpje van de BIS keuring, ze heeft gewoon hetzelfde aan hoor, hoezo slons? bah... wat een raar gelul van mensen toch... :roll:
Zij steekt wat af tegen alle nette pakken om haar heen, maar een slons is wat overdreven. Al zou ik in haar geval persoonlijk wel iets netters aantrekken, maar dat is persoonlijk.
.
Ik denk dat als die vrouw een zwarte (spijker )broek en andere schoenenhad aangetrokken het totaalplaatje heel anders was geweest.
Ik vind ook dat ze Het oogt allemaal wat rommelig. ik vind ook ze voor een show als Crufts netter gekleed had kunnen komen. :wink:
Afbeelding verwijderd door moderator ivm foutmelding
~ Vaarwel, mijn mooie meisje! Je bent voor altijd in ons hart! ~
(met dank aan Desi)
Ennath
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kruising BC x Friese Stijfkop: Iara
Newfounlander met klein beetje Lab: Komo
Hoogbejaarde teckel: Sjoske
En binnenkort: Digna!
Aantal honden: 4

Ongelezen bericht door Ennath »

MonaToetje schreef:
Muk schreef:
yamie schreef:

hier een filmpje van de BIS keuring, ze heeft gewoon hetzelfde aan hoor, hoezo slons? bah... wat een raar gelul van mensen toch... :roll:
Zij steekt wat af tegen alle nette pakken om haar heen, maar een slons is wat overdreven. Al zou ik in haar geval persoonlijk wel iets netters aantrekken, maar dat is persoonlijk.
.
Ik denk dat als die vrouw een zwarte (spijker )broek en andere schoenenhad aangetrokken het totaalplaatje heel anders was geweest.
Ik vind ook dat ze Het oogt allemaal wat rommelig. ik vind ook ze voor een show als Crufts netter gekleed had kunnen komen. :wink:
Ik vind die broek leuk bij haar haar kleuren en ik zie werkelijk niet wat er mis is met die schoenen.

En Inge ik vind je er prima uitzien in je spijkerbroek met trui. Ik heb vele leraren gehad die er zo uitzagen, enne ...... niks mis mee :ok:
MonaToetje
Zeer actief
Contacteer:

malinois schreef:
Jaap* schreef:
Nanna schreef:Ik kan me héél goed voorstellen dat je de nummer 1 van je land, de "fine fleur", niet wereldwijd op de foto afgebeeld wilt ziet staan met een handler met een vieze kenneljas aan ;-) Het is gewoon geen porum.
IK hou er juist wel van.
haha... ja ik ook... als ik die foto's van die Duitse herders op een rijtje zie... dat vind ik horen bij een Duitse herder... :19: het zijn werkhonden.

:
werkhond of niet , ik vind het geen gezicht al die exposanten in trainingspak. :wink:
(met dank aan Desi)
Ennath
Zeer actief

MonaToetje schreef:
malinois schreef:
Jaap* schreef:
IK hou er juist wel van.

:
werkhond of niet , ik vind het geen gezicht al die exposanten in trainingspak. :wink:
Ik vind het ook geen gezicht, maar ik vind het ook geen gezicht om een loopclubje in trainingspak te zien of een veld vol opwarmende voetballers.
Trainingspakken zijn gewoon geen gezicht.
Maar als je erin je hond wilt showen moet je dat vooral doen. :19:
Jaap*
Zeer actief
Mijn ras(sen): Jachthonden
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door Jaap* »

Ennath schreef:Ik heb vele leraren gehad die er zo uitzagen, enne ...... niks mis mee :ok:
Ik vind het talent om iemand iets op een begrijpelijke wijze uit te kunnen leggen ook wel van wat meer belang dan het uiterlijk moet ik zeggen. Je hoeft niet in een hokje te passen om je werk goed te doen :wink:
Ik erger me gewoon een beetje aan die waardeoordelen op basis van uiterlijkheden. Dat vind ik kleingeestig.
Twee honden, 't waren hele nette, hechtten zeer aan het fatsoen.
Ze gingen eerst een boom opzetten, om aldaar hun plas te doen.
Ennath
Zeer actief

Jaap* schreef:
Ennath schreef:Ik heb vele leraren gehad die er zo uitzagen, enne ...... niks mis mee :ok:
Ik vind het talent om iemand iets op een begrijpelijke wijze uit te kunnen leggen ook wel van wat meer belang dan het uiterlijk moet ik zeggen. Je hoeft niet in een hokje te passen om je werk goed te doen :wink:
Ik erger me gewoon een beetje aan die waardeoordelen op basis van uiterlijkheden. Dat vind ik kleingeestig.
Pecies...

Enne, in mijn werkomgeving heerst het ICT anthraciet in vlotte snit.
Of te wel "Consultants in donkergrijze pakken."
Jaren werden we geprest om daaraan mee te doen, en dat stond ons steeds meer tegen.
Totdat we .... radicaal omzwaaiden en de norm stelde op (nette) spijker broek , Polo en Sweater. Enne ..... we worden nog steeds even, zo niet meer, serieus genomen door on ze gesprekspartners. Wat blijkt: donkergrijs kostuum wordt geassocieerd met "dure jongen die je iets komt aansmeren" en onze outfit met "deskundige die het probleem nou echt komt oplossen". En dat tweede is precies wat we doen. :mrgreen:
Jaap*
Zeer actief
Mijn ras(sen): Jachthonden

Ongelezen bericht door Jaap* »

Nanna schreef:
Jaap* schreef: Ik erger me gewoon een beetje aan die waardeoordelen op basis van uiterlijkheden. Dat vind ik kleingeestig.
Je kunt je ergeren tot je omvalt, zo werkt dat nu eenmaal.
En iedereen doet het ;-)
Ik wed dat zowat alle mensen het enger vinden langs een groepje luidruchtige marokkaanse jongens te lopen dan langs een groepje keuvelende bejaarde permanentjes met rollators. En dat baseer je dan puur op uiterlijk. :19:
En de één vindt iemand die in een trainingspak een hond showt er niet uitzien terwijl het de volgende geen zak uitmaakt. Ik vind dat je dat mág kunnen vinden, we leven per slot in een vrij land.
Ik blijf erbij dat je je voor bepaalde gelegenheden op een bepaalde manier zou moeten kleden. Je gaat ook niet in een afgetrapte broek met vieze gympen naar een bruiloft. Ik tenminste niet. En in de erering vind ik een leuke geklede handler (en nee, niet in gala) ook leuker om naar te kijken dan naar eentje in een komokloffie.
Maar goed, daar gaan we toch niet uitkomen, dus voorlopig doet iedereen gewoon maar wat hem/haar het beste dunkt :wink:
Dat zie ik toch een beetje anders, iedereen vind maar wat hij wil, en iedereen stopt iedereen maar in een hokje. Dat kan mij niks schelen. Dat is inderdaad gewoon menselijk.
Maar waar ik een probleem mee heb is het vellen van een waardeoordeel over mensen op basis van hun uiterlijke verschijning. Dat je dus conclusies m.b.t. competenties gaat verbinden aan een uiterlijk. Dat vind ik niet zo slim.
Want het zegt zoveel meer over degene die dat doet dan over degene waarover geoordeeld wordt :wink:
Twee honden, 't waren hele nette, hechtten zeer aan het fatsoen.
Ze gingen eerst een boom opzetten, om aldaar hun plas te doen.
Scooby
Zeer actief
Mijn ras(sen): Duitse dog
Contacteer:

Ongelezen bericht door Scooby »

Tamara. schreef:
Scooby schreef:
Jaap* schreef:En nogmaals, als het zo belangrijk wordt geacht, stel dan een kledingcode op. Als die er niet is moet je er ook niet over zeuren vind ik.
De enigen die er nu over zeuren, zijn de mensen die geen nette kleren aan willen trekken naar een show, hoor. :wink:
Dus jij zegt dat de mensen die hierover 'zeuren' de mensen zijn die geen nette kleren aantrekken? Oftewel, ik loop er dagelijks als een vuilniszak bij? :denken:
Ach, kom Tamara. Lees even wat er staat... Ik spreek totaal geen waardeoordeel uit over wat mensen wel of niet aantrekken naar een show en heb het er al helemáál niet over wat jij dagelijks aan hebt! Ik snap werkelijk niet waar je dat nu weer uithaalt?!
Podenji
Zeer actief
Mijn ras(sen): Podenco Ibicenco, Basenji
Aantal honden: 8
Contacteer:

Ongelezen bericht door Podenji »

Nanna, je kletst er lekker omheen, hoe zit dat nou met die vieze kenneljas van die mv met de bloedhond in de eindkeuring? op de fotos zie je toch iets heel anders namelijk :denken:
My dogs are very distinguished and sophisticated, they dont play with balls they play with edgeless cubes.
Scooby
Zeer actief
Contacteer:

Inge O schreef:
Tamara. schreef:
Scooby schreef:
Jaap* schreef:En nogmaals, als het zo belangrijk wordt geacht, stel dan een kledingcode op. Als die er niet is moet je er ook niet over zeuren vind ik.
De enigen die er nu over zeuren, zijn de mensen die geen nette kleren aan willen trekken naar een show, hoor. :wink:
Dus jij zegt dat de mensen die hierover 'zeuren' de mensen zijn die geen nette kleren aantrekken? Oftewel, ik loop er dagelijks als een vuilniszak bij? :denken:
ja, zo begrijp ik het ook - ik geef dus les in vieze kleding, karen?
IK heb het woord 'vieze' nooit gebruikt! En waar jij les in wil geven, moet je helemaal zelf weten. Daar gaat het hier nu toch helemaal niet over?! Ik snap werkelijk niet waarom sommige mensen hier zo in hun wiek geschoten voelen?!
Scooby
Zeer actief
Contacteer:

yamie schreef:och advies word er ook wel over gegeven hoor, via een RV, via een KC, ringtraning, maar wat een ieder daar mee doet? lekker zelf weten, betaal al genoeg om daar mijn rondjes te lopen, hutje mutje op elkaar te zitten, mijn hond tussen de drollen uit te moeten laten, 3 euro betalen voor een kopje sloffie.... ik hups mijn rondjes, daarin waarin ik me prettig voel... en dat heeft niks te maken met vieze , kapotte, stinkende kleding.
En als je je daarin lekker voelt op een show, moet je dat ook gewoon doen! Er is niemand die je vertelt wat je wel of niet aan mag/moet trekken. Maar dan moet je achteraf niet verbaasd of teleurgesteld zijn als een gelijkwaardige hond als die van jou met een handler die het wel uitmaakt wat hij/zij aan heeft in de ring boven je eindigt. Dat kan je dan nog zo oneerlijk vinden, maar zo werkt het gewoon op een show.
MonaToetje
Zeer actief
Contacteer:

Ennath schreef:
MonaToetje schreef:
Muk schreef:
yamie schreef:

.
Ik vind die broek leuk bij haar haar kleuren en ik zie werkelijk niet wat er mis is met die schoenen.

En Inge ik vind je er prima uitzien in je spijkerbroek met trui. Ik heb vele leraren gehad die er zo uitzagen, enne ...... niks mis mee :ok:
Dat ben ik du niet met je eens. ik vind die broek en die schoenen meer iets voor een wandeling in de bushbush maar niet voor een show als Crufts, sorry. :19: En de kleur van die broek ..tja die vind ik dus niet mooi bij haar en haar hond kleuren. Maar dat is mijn mening. :wink:
Laatst gewijzigd door MonaToetje op 11 nov 2008 11:03, 1 keer totaal gewijzigd.
(met dank aan Desi)
Bullenmama

Ongelezen bericht door Bullenmama »

Kleding mag niet uitmaken bij het beoordelen van de hond, maar dat doet het dus wel.
Oplossing :idea: Elke handler een standaard uniform aan, op te halen bij de garderobe. Klaar.
Scooby
Zeer actief
Contacteer:

Inge O schreef:dat verandert weinig aan de zaak, want dan nog blijk ik volgens karen in niet verzorgde kleding voor de klas te staan.
Misschien wil je even quoten waar ik dat geschreven heb, want ik kan me werkelijk niet herinneren dat tegen je gezegd te hebben...?! :roll: (En nu begin ik me echt boos te maken dat mij dingen toebedeeld worden die ik werkelijk nergens geschreven heb!)
Scooby
Zeer actief
Contacteer:

Scooby schreef:
Inge O schreef:kijk, in deze outfit (jeans :eek: :mrgreen: !) geef ik les - mag ik zo naar een show?
Van mij wel! :wink:
Alsjeblieft, Inge!
MonaToetje
Zeer actief
Contacteer:

Bullenmama schreef:Kleding mag niet uitmaken bij het beoordelen van de hond, maar dat doet het dus wel.
Oplossing :idea: Elke handler een standaard uniform aan, op te halen bij de garderobe. Klaar.
Dat is ook weer wat overdreven , maar dan niet achteraf gaan janken al je hond bij de groeps of BIS keuring als laatste geeindigd is. :ok:
Want bij de BIS draait het dus degelijk om het " totaalplaatje "
(met dank aan Desi)
Scooby
Zeer actief
Contacteer:

Jaap* schreef:
Kaiou schreef:Afbeelding
Nou, kom maar op.
Wie vind die in dat rooie pakje er beter uitzien :mrgreen:
Ik vind het allebei niets. :wink:
Scooby
Zeer actief
Contacteer:

Moos schreef:Ik vind die mevrouw met de bloedhond juist een enorm leuke uitstraling hebben. Bij al haar foto's denk ik steeds onbewust "lijkt me een hele leuke vrouw".
Misschien is ze dat wel niet hoor :mrgreen: Maar zo komt ze wel op mij over.
Op mij ook, maar dat heeft hier toch verder niets mee te maken? Alsof mensen in nette kleding geen leuke mensen kunnen zijn of mensen in iets minder nette kleding altijd leuke mensen zouden zijn?
Ik vind dat hier (door beide partijen) zo idioot gechargeerd wordt in dit topic en vraag me af waar dat voor nodig is?!
Scooby
Zeer actief
Contacteer:

Janneke&Mirtillo schreef:Een kledingvoorschrift lijkt me zwaaaaaaaar overdreven.. Alsjeblieft zeg.. laat degene die zich wil optutten dat lekker doen.. en laat degene die dat niet wil het lekker laten..
Lijkt me een heel goed idee! :wink:
Scooby
Zeer actief
Contacteer:

Frenk schreef:
Lies en co schreef:Liever mensen die minder oppervlakkig zijn, en een goeie hond.
Gelukkig heb je ook mensen met gevoel voor stijl die ook nog eens geweldige honden hebben :ok:
Nee, hoor dat kan niet in dit topic. Je ziet er òf super gestyled uit en hebt een 1U hond of je staat in vieze, houthakkerskleding voor de klas... :roll:
Scooby
Zeer actief
Contacteer:

Inge O schreef:
Scooby schreef:
Scooby schreef:
Inge O schreef:kijk, in deze outfit (jeans :eek: :mrgreen: !) geef ik les - mag ik zo naar een show?
Alsjeblieft, Inge!
mensen moeten een keer ophouden met te beweren dat ze iets niet hebben gezegd in een topic alleen maar omdat het er niet letterlijk en woordelijk zo staat.

jij hebt dus wel duidelijk gezien in welke soort kledij ik show/lesgeef/whatever.

daarna zeg je dit :
Scooby schreef:
laat ik nu ook één van diegenen zijn 'die er nu over zeurt'. dan is het toch wel heel erg makkelijk om hieruit te begrijpen dat ik dus geen nette kleding aan wil trekken, je zegt het namelijk zelf?
Je mag het lezen zoals jij het wil, Inge. Hier kan ik toch niets tegenin brengen. Jammer dat je dan wel over alle andere dingen die ik in dit topic heb geschreven heen leest, want er staat nota bene ook in dat ik ook gewoon in een (nette) spijkerbroek honden show...

Ik vind het erg vervelend dat jij op deze manier mij in de mond legt dat ik zou hebben beweerd dat jij in vieze kleding voor de klas zou staan, want ten eerste heb ik het woord 'vieze' nergens gebruikt en ten tweede hou ik het in deze discussie bij de kledingkeuze tijdens het SHOWEN VAN EEN HOND. Wat iemand voor de klas of waar dan ook aan heeft, heeft daar totaal niets mee te maken.
yamie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Jack Russell Terriers
Contacteer:

Ongelezen bericht door yamie »

Scooby schreef:
yamie schreef:och advies word er ook wel over gegeven hoor, via een RV, via een KC, ringtraning, maar wat een ieder daar mee doet? lekker zelf weten, betaal al genoeg om daar mijn rondjes te lopen, hutje mutje op elkaar te zitten, mijn hond tussen de drollen uit te moeten laten, 3 euro betalen voor een kopje sloffie.... ik hups mijn rondjes, daarin waarin ik me prettig voel... en dat heeft niks te maken met vieze , kapotte, stinkende kleding.
En als je je daarin lekker voelt op een show, moet je dat ook gewoon doen! Er is niemand die je vertelt wat je wel of niet aan mag/moet trekken. Maar dan moet je achteraf niet verbaasd of teleurgesteld zijn als een gelijkwaardige hond als die van jou met een handler die het wel uitmaakt wat hij/zij aan heeft in de ring boven je eindigt. Dat kan je dan nog zo oneerlijk vinden, maar zo werkt het gewoon op een show.
of ik dat wel of niet eerlijk vind, daar heb ik me niet echt over uitgelaten, waar ik me aan stoor is het " ja zo gaat het nu eenmaal" " zo hoort ut" , het gaat zo omdat er mensen zijn die zelfs wat mevr. van de bloedhond aan had, als slons en mien dobbelsteen neerzetten, het gaat zo omdat mensen in hokjes denken en vergeten waar het werkelijk om moet gaan.

net zoiets als... ja als je je fiets niet op slot zet word ie gejat, zo gaat dat... ipv dat er gezegd word, wat een belachelijke toestand toch, het belangrijkste verdraaien omdat " het nou eenmaal zo gaat" IK heb daar een hekel aan.
MonaToetje
Zeer actief
Contacteer:

Inge O schreef:
Scooby schreef:
Scooby schreef:
Alsjeblieft, Inge!
mensen moeten een keer ophouden met te beweren dat ze iets niet hebben gezegd in een topic alleen maar omdat het er niet letterlijk en woordelijk zo staat.

jij hebt dus wel duidelijk gezien in welke soort kledij ik show/lesgeef/whatever.

daarna zeg je dit :
Scooby schreef:
laat ik nu ook één van diegenen zijn 'die er nu over zeurt'. dan is het toch wel heel erg makkelijk om hieruit te begrijpen dat ik dus geen nette kleding aan wil trekken, je zegt het namelijk zelf?
Pfff, waar gaat dit over. :roll:

Je plaatst zelf een foto van jezelf en vraagt of je daarin naar de show mag.
Heb niemand tegen jou zien zeggen dat je er niet uitziet of dat het " vies of niet netjes is "
Vervolgens reageer je gepikeerd omdat sommigen vinden dat die dame met die bloedhond zich VOOR EEN SHOW ALS CRUFTS netter had kunnen kleden ...Nee dat mag niet :roll: Nee , maar daarna zeg je wel dat je bij sommige showoutfits ( het deftige ) even hard moet griezelen als die anderen bij een handler in trainingspak. :19:
(met dank aan Desi)
Scooby
Zeer actief
Contacteer:

Inge O schreef:waarmee dus weer bewezen is dat je toch nooit voor iedereen goed kan doen, dus kan je maar beter gewoon doen wat jou het beste bevalt.
Ik denk dat iedereen het daar ook absoluut mee eens is! :ok:
yamie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Jack Russell Terriers
Contacteer:

Ongelezen bericht door yamie »

MonaToetje schreef:
Inge O schreef:
Scooby schreef:
Scooby schreef: Van mij wel! :wink:
Alsjeblieft, Inge!

daarna zeg je dit :
Scooby schreef:

Heb niemand tegen jou zien zeggen dat je er niet uitziet of dat het " vies of niet netjes is "
Vervolgens reageer je gepikeerd omdat sommigen vinden dat die dame met die bloedhond zich VOOR EEN SHOW ALS CRUFTS netter had kunnen kleden ...Nee dat mag niet :roll: Nee , maar daarna zeg je wel dat je bij sommige showoutfits ( het deftige ) even hard moet griezelen als die anderen bij een handler in trainingspak. :19:
Karen zegt het letterlijk hoor, :
De enigen die er nu over zeuren, zijn de mensen die geen nette kleren aan willen trekken naar een show

dus... Inge-O haar kleren zijn niet netjes :19:
Scooby
Zeer actief
Contacteer:

Inge O schreef:
Scooby schreef: Ik vind het erg vervelend dat jij op deze manier mij in de mond legt dat ik zou hebben beweerd dat jij in vieze kleding voor de klas zou staan, want ten eerste heb ik het woord 'vieze' nergens gebruikt en ten tweede hou ik het in deze discussie bij de kledingkeuze tijdens het SHOWEN VAN EEN HOND. Wat iemand voor de klas of waar dan ook aan heeft, heeft daar totaal niets mee te maken.
heeft er in mijn geval alles mee te maken omdat het gewoon om krek dezelfde kledij gaat.
Ja, maar tijdens een compleet andere situatie.
MonaToetje
Zeer actief
Contacteer:

yamie schreef:
Scooby schreef:
of ik dat wel of niet eerlijk vind, daar heb ik me niet echt over uitgelaten, waar ik me aan stoor is het " ja zo gaat het nu eenmaal" " zo hoort ut" , het gaat zo omdat er mensen zijn die zelfs wat mevr. van de bloedhond aan had, als slons en mien dobbelsteen neerzetten, het gaat zo omdat mensen in hokjes denken en vergeten waar het werkelijk om moet gaan.
.
Als je voor een galabal bent uitgenodigd ga je toch ook niet in een discooutfit? :19: :mrgreen:

Waarmee ik niet wil zeggen dat je helemaal opgedirkt naar een show moet gaan. Zo vind ik dat Suzanne en Podenji er op die foto`s heel mooi uitzien. Niet deftig maar wel netjes en lekker sportief , past perfect bij de hondjes die ze voorbrengen. :ok:
Laatst gewijzigd door MonaToetje op 11 nov 2008 11:34, 1 keer totaal gewijzigd.
(met dank aan Desi)
Scooby
Zeer actief
Contacteer:

yamie schreef:
MonaToetje schreef:
Inge O schreef:
Scooby schreef: Alsjeblieft, Inge!

daarna zeg je dit :
Scooby schreef: De enigen die er nu over zeuren, zijn de mensen die geen nette kleren aan willen trekken naar een show, hoor. :wink:

Karen zegt het letterlijk hoor, :
De enigen die er nu over zeuren, zijn de mensen die geen nette kleren aan willen trekken naar een show

dus... Inge-O haar kleren zijn niet netjes :19:
Ja, voor naar een show zou ik dat niet netjes vinden (waarmee ik nog steeds geen uitspraak doe of ik vind dat Inge die kleding wel of niet naar een show aan zou mogen trekken, want dat moet ze vooral zelf weten!).
Plaats reactie

Terug naar “Show”