Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Farm food fresh ervaring

Forum voor opmerkingen en vragen over alle soorten hondenvoer. Over kant en klare hondenbrokken, kvv tot rauwvoer.

Moderator: moderatorteam

angelseye2000
Actief

Farm food fresh ervaring

Ongelezen bericht door angelseye2000 »

Ik heb voor de afwisseling, naast brokken en koude vetten, m'n honden farm food fresh gegeven. Ze waren er gek op. :ok:

Wat is jullie ervaring?
Er zijn 2 soorten voer: goed voer en slecht voer.
alm@
moderator
Mijn ras(sen): Langhaar teckel
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door alm@ »

Wat versta je onder koude vetten? En waarom geef je dat?
Heb overigens geen ervaring met farm food of brokken.
Afbeelding
Katja
Zeer actief
Mijn ras(sen): Shelties !!!
Contacteer:

Re: Farm food fresh ervaring

Ongelezen bericht door Katja »

angelseye2000 schreef:Ik heb voor de afwisseling, naast brokken en koude vetten, m'n honden farm food fresh gegeven. Ze waren er gek op. :ok:

Wat is jullie ervaring?
Koude vetten :denken:
Afbeelding
Get a life..... get Shelties !
Like Zoë & Katja !
M@scha
Zeer actief
Mijn ras(sen): Labraque
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door M@scha »

het enige dat ik me bij koude vetten kan voorstellen zijn die schapenvet blokjes. :denken:

maar angelseye zou angelseye niet zijn als we niet een fijne link zouden krijgen met alle uitleg daarover! die ik daarna met liefde weer zal verwijderen :mann:
Afbeelding
alm@
moderator

massam schreef:maar angelseye zou angelseye niet zijn als we niet een fijne link zouden krijgen met alle uitleg daarover! die ik daarna met liefde weer zal verwijderen :mann:
Wil je dan héél even wachten tot ik het gelezen heb :mrgreen:
Afbeelding
MarijeEnBoomer
Actief

Ongelezen bericht door MarijeEnBoomer »

ze eet het hier op.. maar dat doet ze met alle KVV. Geef het voor de afwisseling als ik het toevallig ergens zie liggen maar is en word niet m'n 'basis' KVV.
Afbeelding
Maryanne
Zeer actief
Mijn ras(sen): Jack Russell Terriers, Vizsla
Aantal honden: 12
Contacteer:

Ongelezen bericht door Maryanne »

Ik heb het hier nog nergens kunnen vinden dus ook nog geen ervaring ermee.
Frenkie
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door Frenkie »

Ik heb het hier ook nog nergens gezien dus ook geen ervaring
Groetjes Martine, Timo, Wieke en Frenkie
Afbeelding Afbeelding
ien
Erelid
Contacteer:

Ongelezen bericht door ien »

massam schreef:het enige dat ik me bij koude vetten kan voorstellen zijn die schapenvet blokjes. :denken:

:
afgekoelde frituurvet is ook een koude vet :mrgreen:
Afbeelding
M@scha
Zeer actief
Mijn ras(sen): Labraque
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door M@scha »

ien schreef:
massam schreef:het enige dat ik me bij koude vetten kan voorstellen zijn die schapenvet blokjes. :denken:

:
afgekoelde frituurvet is ook een koude vet :mrgreen:
proest! :smile: ja da's waar :cheer:
Afbeelding
nathalie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kelpie en Weimaraner
Contacteer:

Ongelezen bericht door nathalie »

Bowie heeft nu twee keer de pens met hart op, en hij eet het op. Maar ik kan nou niet zeggen dat hij meer aanvalt dan op de carnibest.. :roll:
Afbeelding
Tot ooit lieffie.. Ushi *01-04-10 †07-12-15
True love lives forever... Bowie, *15-12-94 † 26-07-10
Candy, voor altijd in mijn gedachten
http://www.greyblessings.nl
Laura-Joy
Zeer actief

Ongelezen bericht door Laura-Joy »

Geen ervaring met de FF Fresh
Hier in de buurt kon ik het niet krijgen, wilde het geven omdat ik met Joy de Farmfood HE wilde proberen. Heb haar toen ipv Farmfood Fresh een periode Duck Uitmuntend gegeven om haar darmflora weer stabiel te krijgen.
Ze krijgt nu kvv (Duck uitmuntend) en de FFbrok half om half en dat gaat erg goed.
Afbeelding
angelseye2000
Actief

maar angelseye zou angelseye niet zijn als we niet een fijne link zouden krijgen met alle uitleg daarover! die ik daarna met liefde weer zal verwijderen :mann:
Met "koude vetten" bedoel ik gewoon schapenvet blokjes, lijnzaadolie, zalmolie, vloeibaar schapenvet e.d.

Graag zie ik ervaringen over farmfood fresh, het topic onderwerp.
http://www.farmfood.nl/hondenvoeding/ho ... vlees.html

Of wordt deze link met liefde verwijdert? :wink:
pepim
Zeer actief

Ongelezen bericht door pepim »

angelseye2000 schreef: Graag zie ik ervaringen over farmfood fresh, het topic onderwerp.
Moet het persé over dit merk gaan of kunnen de ervaringen ook over andere kvv's gaan?

En even iets anders, stap je nu ineens van brok over op kvv bij je honden of begrijp ik je verkeerd? :19:
angelseye2000
Actief

pepim schreef:
angelseye2000 schreef: Graag zie ik ervaringen over farmfood fresh, het topic onderwerp.
Moet het persé over dit merk gaan of kunnen de ervaringen ook over andere kvv's gaan?

En even iets anders, stap je nu ineens van brok over op kvv bij je honden of begrijp ik je verkeerd? :19:
Het hoeft niet perse over fff te gaan maar andere mensen dwaalden af (lees "koude vetten") van het topic onderwerp fff.

Ik heb al veel eerder aangegeven dat ik brok-vetten-kvv voer. Maar ook al zou ik "over stappen" (wat niet het geval dus is) is dat een crime? Iedereen moet doen wat hem of haar goed lijkt, toch?
pepim
Zeer actief

angelseye2000 schreef: Ik heb al veel eerder aangegeven dat ik brok-vetten-kvv voer.
Sorry even over het hoofd gezien, begreep de combi niet zo goed.
angelseye2000 schreef:Maar ook al zou ik "over stappen" (wat niet het geval dus is) is dat een crime? Iedereen moet doen wat hem of haar goed lijkt, toch?

Nee hoor, dat heb ik nergens geschreven of wel? :roll:
Ik verbaas me alleen over een paar topics van je, en daarmee bedoel ik dat me niet duidelijk is wat je nu wilt, snap je?
Ik denk dan ben je op zoek naar een goed advies kwa voeding naar je hond of? Nou ik snap het gewoon niet zo goed, that's all.

Ik voer zelf overigens geen brokken (no offense), alleen kvv, zoals rodi, smuldier kompleet (soms varianten) en duck. Verder wat kippenvleugeltjes en verse makreel.
Voor wat het waard is ...

Aan mijn reactie heb je dus niet veel want ik ken farm food fresh niet, dat is hier niet te verkrijgen :19:
Doglover
Zeer actief

Ongelezen bericht door Doglover »

Raya krijgt zo nu en dan ook FarmFoodFresh (compleet). Hier moet ze alleen meer gram van krijgen per dag dan bijv. Bandit. Ze eet het graag maar dat is met alles (echt alles, van augurk tot sinaasappel)... :roll: Dat ze alles eet wil niet zeggen dat ze er ook tegen kan. Van bijv. Duck gaat ze aan de race en ook van producten met lam erin. Vis daarentegen gaat heel goed. Ik houd het gewoon op Energique/Bandit/Prins en vis en geen lam :wink:
maart
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mechelse herders

Ongelezen bericht door maart »

geen ervaring en niet van plan ook niet, ik vind het veel te duur :N:
angelseye2000
Actief

pepim schreef: Nee hoor, dat heb ik nergens geschreven of wel? :roll:
Ik verbaas me alleen over een paar topics van je, en daarmee bedoel ik dat me niet duidelijk is wat je nu wilt, snap je?
Ik denk dan ben je op zoek naar een goed advies kwa voeding naar je hond of? Nou ik snap het gewoon niet zo goed, that's all.

Ik voer zelf overigens geen brokken (no offense), alleen kvv, zoals rodi, smuldier kompleet (soms varianten) en duck. Verder wat kippenvleugeltjes en verse makreel.
Voor wat het waard is ...

Aan mijn reactie heb je dus niet veel want ik ken farm food fresh niet, dat is hier niet te verkrijgen :19:
Bedankt voor je reactie.

Ik gebruik al enige tijd brok-vetten-kvv en begrijp niet welke andere topics je verbazen? Op basis waarvan zou ik iets moeten willen? Mijn ervaring met fff is goed en ik vraag alleen hier wat de ervaring is van anderen met fff?
alm@
moderator

angelseye2000 schreef: Ik gebruik al enige tijd brok-vetten-kvv en begrijp niet welke andere topics je verbazen? Op basis waarvan zou ik iets moeten willen? Mijn ervaring met fff is goed en ik vraag alleen hier wat de ervaring is van anderen met fff?
Ik zit mij al een tijdje af te vragen waarom je vetten extra geeft. Dat zit toch al in kvv en brok.
Afbeelding
angelseye2000
Actief

alm@ schreef:
angelseye2000 schreef: Ik gebruik al enige tijd brok-vetten-kvv en begrijp niet welke andere topics je verbazen? Op basis waarvan zou ik iets moeten willen? Mijn ervaring met fff is goed en ik vraag alleen hier wat de ervaring is van anderen met fff?
Ik zit mij al een tijdje af te vragen waarom je vetten extra geeft. Dat zit toch al in kvv en brok.
Gewoon vragen...... :wink:

Ik geef niet altijd vetten maar af en toe in combinatie met brokken (ivm verhitting brokken). De honden zijn in topvorm, o.a hun huid en vacht. Ik geef geen vetten als ik kvv voer. Ik heb zo m'n eigen manier van voeren. :ok:
alm@
moderator

angelseye2000 schreef:
alm@ schreef:

Ik geef niet altijd vetten maar af en toe in combinatie met brokken (ivm verhitting brokken). De honden zijn in topvorm, o.a hun huid en vacht. Ik geef geen vetten als ik kvv voer. Ik heb zo m'n eigen manier van voeren. :ok:
Ik denk dat iedereen z'n eigen manier van voeren heeft :wink: Ik geef af en toe wat lamsvet omdat ze het lekker vinden :ok:
Afbeelding
pepim
Zeer actief

Volgens mij begrijp je wel dat ik op de topics met linken kwa voeding bedoel, toch?
Maar maakt niet uit, ik wilde gewoon (zal het niet meer doen) serieus reageren en nogmaals geen ervaring met FFF. Succes verder :ok:
angelseye2000
Actief

pepim schreef:
Volgens mij begrijp je wel dat ik op de topics met linken kwa voeding bedoel, toch?
Maar maakt niet uit, ik wilde gewoon (zal het niet meer doen) serieus reageren en nogmaals geen ervaring met FFF. Succes verder :ok:
Nee dat begrijp/begreep ik niet. Ik geef sinds lange tijd brok-vetten-kvv (afwisselend), dit heb ik in het verleden vaker bericht. De topics met links hoeven toch niet per definitie te maken te hebben met wat ik voer. Ook als zou dit het geval zijn, waar verbaas je je dan precies over. Zeg ik, of bericht ik iets tegenstrijdigs? Dit is wat ik niet snap aan je bericht. Vandaar mijn reactie.

Dat je serieus antwoord zal je niet meer doen? :denken: Why?
angelseye2000
Actief

alm@ schreef:
angelseye2000 schreef:
alm@ schreef:

Ik denk dat iedereen z'n eigen manier van voeren heeft :wink: Ik geef af en toe wat lamsvet omdat ze het lekker vinden :ok:
Heb geprobeerd aan lamsvet te komen, maar dat kan ik in de buurt nerges krijgen. Gebruik vaak blokkies vet.
Sammy & Shunka
Vaste gebruiker

Ongelezen bericht door Sammy & Shunka »

het is hier nergens verkrijbaar...
Afbeelding
Addy

Ongelezen bericht door Addy »

Maar als je brokken als compleet ervaart, waarom dan koude vetten toevoegen ?
Sylvi@
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door Sylvi@ »

Shannado at het ook meteen op :wink: dat is met sommige dingen wel anders (moet ik er een ei door doen, of ze eet gewoon niet). Dus Shannado vind het wel oke :ok:
pepim
Zeer actief

angelseye2000 schreef:
pepim schreef:
Nee dat begrijp/begreep ik niet. Ik geef sinds lange tijd brok-vetten-kvv (afwisselend), dit heb ik in het verleden vaker bericht. De topics met links hoeven toch niet per definitie te maken te hebben met wat ik voer. Ook als zou dit het geval zijn, waar verbaas je je dan precies over. Zeg ik, of bericht ik iets tegenstrijdigs? Dit is wat ik niet snap aan je bericht. Vandaar mijn reactie.

Dat je serieus antwoord zal je niet meer doen? :denken: Why?
Ik begrijp je gewoon niet helemaal goed en daarom bedoel ik, kan ik beter niet meer reageren. Ik dacht dat je je aan me ergerde en ik bedoelde niets kwaads van mijn kant, behalve dat ik het niet helemaal begrijp, that's all :19:

Verder heb ik niet al je postings gelezen, ik reageerde zeg maar 'out of the blue'.
angelseye2000
Actief

Addy schreef:Maar als je brokken als compleet ervaart, waarom dan koude vetten toevoegen ?
Een term als "compleet" is relatief. Een hond zou met brokken gezond oud kunnen worden, maar ik geef m'n hond extra vet (wat ik reeds eerder vermelde; vanwege de verhitting v/d brok) en af en toe kvv vanwege verschillende redenen......
Plaats reactie

Terug naar “Voeding”