Da's nog niet eens een slechte. Past volgens mij wel en die dingen heb je voor 2 tientjes ofzo.wendy71 schreef:Of je legt Gollum gewoon in een kinderwagen.![]()
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Draagzak voor honden?
Moderator: moderatorteam
- Mit
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Een Roemeense krielkip
- Aantal honden: 1
- Lupo
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
- Moos
- Zeer actief
Dierenambulance is de beste optie, dat ten eersteJinx schreef:Da's nog niet eens een slechte. Past volgens mij wel en die dingen heb je voor 2 tientjes ofzo.wendy71 schreef:Of je legt Gollum gewoon in een kinderwagen.![]()
Maar een kinderwagen voor een hond van 25 kilo wordt lastig hoor. De wagen moet namelijk ook wel op dat gewicht berekend zijn
Een volwassen Lab zou alleen in zo'n echte babywagen passen (zo'n ligbak), en of die gemaakt zijn op 25 kilo vraag ik me af.

- Hamilton
- Zeer actief
dan kun je beter een winkelwagentje van AH of zo nemenMoos schreef:Dierenambulance is de beste optie, dat ten eersteJinx schreef:Da's nog niet eens een slechte. Past volgens mij wel en die dingen heb je voor 2 tientjes ofzo.wendy71 schreef:Of je legt Gollum gewoon in een kinderwagen.![]()
![]()
![]()
Maar een kinderwagen voor een hond van 25 kilo wordt lastig hoor. De wagen moet namelijk ook wel op dat gewicht berekend zijn![]()
Een volwassen Lab zou alleen in zo'n echte babywagen passen (zo'n ligbak), en of die gemaakt zijn op 25 kilo vraag ik me af.
- Hutsje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): moddercockers
- Aantal honden: 2