Ongeveer andere halve maand geleden heeft Bowie een soort 'aanval' gehad, ik noem het maar even zo, weet het even niet anders te beschrijven. Daar liep toentertijd dit topic over
http://www.hondenforum.nl/phpBB2/viewto ... highlight=
Nu, zes weken later, heeft ze het weer gehad

Wel in een mildere vorm maar de verschijnselen zijn precies hetzelfde als toen. Het begon gisteravond al dat ik iets anders aan haar zag, maar ja, weet het maar eens te benoemen... je ziet iets maar kan niet zeggen wat

En vanmorgen was het eigenlijk zoals anderhalve maand geleden
Vanmorgen da gebeld en ik kon rond 11 uur terecht. Tegen elf uur zag je wel dat ze aan het opknappen was maar nog wel restverschijnselen had van die 'aanval'. DA zag wat ik ook zag, heeft allerlei tests gedaan en nog wat dingetjes en weer hetzelfde wat de vorige keer was gezegd. 'Iets' neurologisch....

Gewrichten voelen soepel, rug of nek voelt niet anders of raar, ze keek op dat moment ook weer normaal uit haar ogen, alleen ze was nog wel ongecontroleerd aan het lopen en het lijkt net of ze op glas loopt, heel voorzichtig, net alsof elke stap zeer doet maar naar mijn idee heeft ze geen pijn.
Omdat het in tegenstelling tot een paar uur geleden alweer beter met haar ging kon ik weer naar huis met Bowie zonder eigenlijk ook maar iets wijzer te worden

Ze gaan dit in het team bespreken wat we kunnen gaan doen want ik wil weten wat het is. Er is al gesproken over een MRI scan maar de da deed daar wel twijfelachtig over, mompelde ook iets over bloed in de hersenen ofzo, oftewel, ik weet eigenlijk net niets.
Wie kan hier iets zinnigs over zeggen? Bij mijn DA kunnen ze een MRI scan maken, röntgenfoto's of een echo bijvoorbeeld. Ik denk, als je dingen wilt uitsluiten, ook voor wat betreft de rug enzo betreft ik onderhand alles kan laten doen of overdrijf ik nou?