Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Krijgen jullie die vragen ook wel eens???

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

Mireillevdw
Zeer actief
Mijn ras(sen): Oudduitse herder
Aantal honden: 2
Contacteer:

Ongelezen bericht door Mireillevdw »

Nou, onze Haakon is nog maar 4 maanden, dus die vraag hebben wij nog niet gehoord. Wel horen we (zowat iedere dag) hoe mooi & lief Haakon wel niet is. Ook lief, want hij gaat altijd bij alle mensen lekker slijmen.....hahaha. :mrgreen:

Wel heeft de fokster ons gevraagd of wij misschien ooit plannen hebben om Haakon (in overleg met haar natuurlijk) een andere teef (van een fokker) te laten dekken. Ik moet zeggen dat het me wel geweldig lijkt om nakomelingen van Haakon rond te hebben lopen.
Maar we zullen eerst af moeten wachten hoe Haakon uitgroeit (karakter & uiterlijk) en wat de uitslag is bij het rontgenen.
Afbeelding
http://www.dertienburchten.com
Mijn doel in het leven is zo´n goed mens te worden, als dat mijn hond denkt dat ik ben.
Jay
Zeer actief
Mijn ras(sen): Schotse herdershond langhaar

Ongelezen bericht door Jay »

lieke schreef:
Dingo schreef: En dat is dan het mooie van voedselweigeren :wink:
Moet je wel honden hebben die dat kunnen. Ik heb me een ongeluk getraind hierop, maar het is me tot nu toe maar bij één collie gelukt :roll: .
En zag ik gisteren in een rasbeschrijving van collies dat ze niet gefixeerd zijn op eten... nou dan heb ik zeker geen echte collies :mrgreen: .
Jij had toch keeshonden ? :mrgreen:
Afbeelding
lieke
Zeer actief
Mijn ras(sen): Collies en een Maggie
Contacteer:

Ongelezen bericht door lieke »

Jay schreef:Jij had toch keeshonden ? :mrgreen:
Oeps, da's waar ook... dan ligt het niet aan de training/opvoeding maar aan het RAS :cheer: !
Afbeelding
Noële
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door Noële »

Toen Fellow een maand of twee was liep ik met hem in de dierenwinkel, daar vroeg iemand mij of Fellow een kortharig sheltie was :smile:
doggy

Ongelezen bericht door doggy »

Sonnie1983 schreef:dat wil ik ook nog gaan trainen (voedsel weigeren) toch wel knap dat ze dat kunnen hoor... geweldig.
Beike kent dat en het is helemaal niet moeilijk omdat aan te leren.

Je laat een ander persoon je hond een koekje aanbieden en zelf hou je er een in je hand.

Op het moment dat deze persoon jouw hond een koekje aanbied, roep je "Negeer" en geef je je hond jouw koekje ( je hond kijkt dan jou aan) en zou bouw je dat op.
Tot dat je hond helmaal niet meer omkijkt naar deze persoon en hij dat koekje niet meer aan neemt, maar alleen dat van jou.

Weer wat later kun je dat ook afbouwen.
Sonnie1983
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mechelse herder, xMH
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door Sonnie1983 »

dank voor je uitleg ik ga het proberen. Moet het dan echt iemand zijn die op bezoek komt of kan ik bijv negeer zeggen en mijn vriend proberen een koekje te geven?
lilalila
Zeer actief
Mijn ras(sen): een pippa
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door lilalila »

Ik krijg ook wel complimentjes dat Kyra er mooi uitziet, en dat haar vacht mooi glanst. Ze wordt ook wel jonger geschat.
Rachel8
geregistreerd lid

Ongelezen bericht door Rachel8 »

Ik krijg niet zo vaak een vraag van mensen als ik ga wandelen met de honden. Als ze mij zien afkomen steken ze de straat al over :roll:
Ze denken waarschijnlijk dat mijn honden geen eten krijgen ofzo en hen als een lekker tussendoortje zien :roll:
Afbeelding
Miss_Liz
Zeer actief
Mijn ras(sen): Old English Bulldogs

Ongelezen bericht door Miss_Liz »

Heb voor lizzy al een aantal keer een bod gehad, maar mijn meisje is niet te koop. Ook heb ik al wel de vraag gehad of die man zijn reu over 2jr haar mag dekken.. pfff daar moet ik nu nog niet aan denken.

Voor ivo heb ik 1x een bod gehad en 1x de vraag of hij een teef mocht dekken..
Friendship isn't about who you have known the longest... It's about who came and never left your side.
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”