Kind, denk om je hartMonaToetje schreef:Jawel, toen Joe pas in Nederland woonde en nog niet zijn verblijfsvergunning ( wel MVV = niet mocht werken ) op zak , en wij maar met dat klein beetje loon van mij moesten rondkomen en wij na mot met onze huurbaas binnen een maand ons appartement UITMOESTEN , hebben wij ook een paar maanden op een kamer gewoond.Gollum schreef: Nog nooit meegemaakt dus?
Ook wij hadden GEEN recht op urgentie en bij de andere woningbouw moesten we 60 EUR betalen en dan zou zo`n commisie bekijken of we recht op urgentie hebben , maar ja , we moesten er binnen een maand uit he, dus we moesten wel op dat kamertje wonen.
En ach , je gaat er niet dood van he..dus liever dat , dan me het eigendom van IEMAND anders TOEEIGENEN!
Jij had toen nog een optie op dat kamertje, kun je je voorstellen dat er hele volkstammen zijn die die optie niet hebben? Mensen die nog niet oud genoeg zijn om een kamertje te huren of die niet de mazzel hebben tegen een betaalbare kamer aan te lopen?
En het spijt me, maar ik kan niet veel medelijden hebben met een Endstra of een ontvoerder van Heineken met heel veel criminele miljoenen in onroerend goed gestoken wat ze toch niet gebruiken. Gebeurt er nog wat goeds met dat geld
En het kraken is niet toeeigenen maar tijdelijk in bruikleen nemen