Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Omega 3

Forum voor opmerkingen en vragen over alle soorten hondenvoer. Over kant en klare hondenbrokken, kvv tot rauwvoer.

Moderator: moderatorteam

plenty
Zeer actief

Omega 3

Ongelezen bericht door plenty »

Dat is dus een ramp om te kopen , erger nog het is steeds uitverkocht

14 dagen geleden ben ik naar de Hema in Huizen geweest , uitverkocht , een week daarna nog één potje ben vandaag naar Hilversum geweest de Hema is daar een stuk groter hebben ze vast wel wat meer staan , weer maar één potje :denken:

Deze vis olie is door de consumentenbond als beste getest , nou dat is dus te merken , volgens mij is heel nederland mensen en honden aan de visolie :mrgreen:
Groetjes Jet Winny en dove Cathy en Yuma .
Geer
Zeer actief
Contacteer:

Re: Omega 3

Ongelezen bericht door Geer »

plenty schreef:Dat is dus een ramp om te kopen , erger nog het is steeds uitverkocht

14 dagen geleden ben ik naar de Hema in Huizen geweest , uitverkocht , een week daarna nog één potje ben vandaag naar Hilversum geweest de Hema is daar een stuk groter hebben ze vast wel wat meer staan , weer maar één potje :denken:

Deze vis olie is door de consumentenbond als beste getest , nou dat is dus te merken , volgens mij is heel nederland mensen en honden aan de visolie :mrgreen:
Lang niet alle merken visolie zijn door de consumentenbond getest. Met een beetje zoekwerk en verdieping kun je gerust ook andere merken goede visolie vinden...ik denk toch echt niet dat de Hema eigen bootjes op zee heeft :wink:
Plaats reactie

Terug naar “Voeding”