Jen en Joen waren hier met de nieuwe camera en die is eens flink uitgetest op het gespuis hier...met de volgende resultaten die ik de geinteresseerden zeker niet onthouden wil...
Want...
- Hij is al bijna 8 weken prednison vrij
- Hij is maar kort in de verharing geweest en ditmaal is ie daar akelig mooi uitgekomen, terwijl hij van jongsafaan altijd beroerd door de rui heenging, compleet met kale billen, gatenkaas vacht, jeuk etc.
- Hij heeft er in de afgelopen vier jaar niet zo goed uitgezien als dat hij nu doet.
- Er groeit weer haar op zijn poten waar het al jaren kalig en zwart was.
- Er groeit overal op zijn buik haar en ook achter zijn oren wat al jaren kalig en zwartig is.
- Hij voelt zo zacht aan, het lijkt wel een fluffert
- Hij is heel erg licht door de verharing gegaan...ik heb nu dus een dom blondje aan de lijn
Nah...tijd voor een feestje dus wel...
We smeren hem sinds een week of 8 ook niet meer in met vaseline, hij heeft wel een kindertruitje aan als we van huis zijn want ik moet er niet aan denken dat hij alles om zeep helpt in 1 krabbeurt.
Daarnaast krijgt hij sinds een week of vier geitenyoghurt en ik kan er eigenlijk niets aan toeschrijven omdat het samenviel met de rui waar ie door is, geen pred meer, geen vaseline meer waardoor ie er natuurlijk ook niet super uitzag maar toch gaan we vrolijk verder met het goedje.
Komtieeeee...vooral voor degenen die hem tijden terug gezien hebben zal hij er verbazingwekkend goed uitzien.