groetjes, Ingrid
Moderator: moderatorteam

Addy schreef:Wat een leukerdje, heeft ze geen pijn van de amputatie ?

Ik denk dat het beter voor haar als ze zo snel mogelijk een nieuw baasje krijgt. Nu gaat ze zich steeds meer aan ons hechten en dan wordt het straks helemaal zo moeilijk voor haarSannePP schreef:Ze is mooi, Ingrid! Met heel wat liefde en geduld komen jullie er wel met haar! En dan is ze snel klaar om een nieuw baasje te vinden!

Nou, wat let je? Waar plek is voor 4 is toch ook plek voor 5Nanna schreef:wat een schoonheid met die donkere ogen

Uhm Nanna heeft er toch al 5.. Charles, Topsi, Wim, Bakkie, Simone?..Ingrid48 schreef:Nou, wat let je? Waar plek is voor 4 is toch ook plek voor 5Nanna schreef:wat een schoonheid met die donkere ogen![]()
groetjes, Ingrid
Jammert....ach, ik was die mooie Topsi vergetenNanna schreef:Inderdaad. Ik heb er dus ook al 5Ingrid48 schreef:Nou, wat let je? Waar plek is voor 4 is toch ook plek voor 5Nanna schreef:wat een schoonheid met die donkere ogen![]()
groetjes, Ingrid

haha, jaja! ZIJ gaat zich hechten he... En jij??Ingrid48 schreef:Ik denk dat het beter voor haar als ze zo snel mogelijk een nieuw baasje krijgt. Nu gaat ze zich steeds meer aan ons hechten en dan wordt het straks helemaal zo moeilijk voor haar![]()
groetjes, Ingrid
Ingrid48 schreef:Verder is ze broodmager, maar dat krijgen we vast wel goed![]()
Van wat ik op de foto's zie is ze wel schraal, maar niet broodmager hoor en net wat Tekkel zegt, hou haar maar schraal nu ze door het leven moet op 3 pootjes.tekkel schreef:Wat een bjoetie
Ivm haar pootje zou ik haar maar niet te vet mesten![]()
Ingrid48 schreef:Verder is ze broodmager, maar dat krijgen we vast wel goed![]()
Nee, klopt! Ik zal haar ook niet vetmesten maar nu is ze echt heel mager...ik heb de mooiste foto's eruit gehaaldtekkel schreef:Wat een bjoetie

Zou je eens een foto willen plaatsen waar je volgens jou kan zien dat ze te mager zou zijn.Ingrid48 schreef:Nee, klopt! Ik zal haar ook niet vetmesten maar nu is ze echt heel mager...ik heb de mooiste foto's eruit gehaaldtekkel schreef:Wat een bjoetie
![]()
groetjes, Ingrid