Moderator: moderatorteam

Het geluid wat eruit komt is afhankelijk van hoe dichtbij de mensen lopen. Het komt dus weinig voor dat hier de gordijnen open zijnMoos schreef:Tamara. schreef:Héél belangrijkMoos schreef:Jaa Fien, hou de boel maar in de gaten![]()
![]()
Het grappigste gezicht zijn de blikken van langslopende mensenZe gaat namelijk regelmatig ook in de vensterbank zitten
En moeten die langslopende mensen dan vakkundig weggeblaft worden?
Tiny schreef:Wow ook dat is een grote dame gewordenen wat een prachtige staart heeft ze.
Ahhh, baasje is slimmer dan FienTamara. schreef:Als extra obstakel heb ik ook vouwgordijnenMoos schreef:Ze steekt dan niet haar kop onder de gordijnen?Tamara. schreef: Het geluid wat eruit komt is afhankelijk van hoe dichtbij de mensen lopen. Het komt dus weinig voor dat hier de gordijnen open zijn![]()
![]()

Het is ook echt geen gezicht, haha, maar van mij mag zeMoon schreef:PrachtigEn geen gezicht zo'n grote hond bovenop de leuning van de bank :N:
![]()
Zo, en dan kan ik nu ook eens kwijt dat ik vind dat je zo'n enorm mooi onderschrift hebt; wat een geweldige foto!! (Had het al eerder gezien maar kon het in die topics niet kwijt.)
Je raadt nooit waar ze op lag...Inge O schreef:vind ik ookMoon schreef:Zo, en dan kan ik nu ook eens kwijt dat ik vind dat je zo'n enorm mooi onderschrift hebt; wat een geweldige foto!! (Had het al eerder gezien maar kon het in die topics niet kwijt.)
, maar ik ben lichtjes bevooroordeeld
.
Nou allereerst de blik van Fien is heel herkenbaarInge O schreef:moet je eerst zo'n pup voor hebbenMoon schreef:Eerlijk waar; zo'n soort foto wil ik ook nog eens leren maken; die scherpte/diepte en dat lichtrandje erlangs en zooo haarscherp, nou ja móóiTamara. schreef:
Bedankt voor je compliment over de foto![]()
.
Tjonge jonge, we hebben het hier over fotografie, met een grote F en niet over pups en zéker niet over Hovawarthen, tsssInge O schreef:moet je eerst zo'n pup voor hebbenMoon schreef:Eerlijk waar; zo'n soort foto wil ik ook nog eens leren maken; die scherpte/diepte en dat lichtrandje erlangs en zooo haarscherp, nou ja móóiTamara. schreef:
Bedankt voor je compliment over de foto![]()
.