Lekker blij wat graven in het pad.

Mooi staan.

Jaaaa, er is hier ook water.

Gaan we nog wat doen?

Poseren op het bankje. Ze was moe want we waren verkeerd gelopen en dus pas na 3 uur weer bij de auto.

Moderator: moderatorteam

Ja inderdaad, ik kwam ook nog een langs een huis met 2 waakhonden die losliepen dus moest nog een eind omlopen.MARC_S schreef:Nou wij ook wel hoor, dat gaat daar nogal gemakkelijk met al die boskronkelssamantha! schreef:Ze is prachtig![]()
Jullie ook al verkeerd gelopenik laatst ook daar, maar ik was op een gegeven moment echt verdwaald :N:
Liepen die Cane corso's los bij jou? :N: Ik was verzekerd dat die altijd vast zitten maar dat is dus niet zo?samantha! schreef:Ja inderdaad, ik kwam ook nog een langs een huis met 2 waakhonden die losliepen dus moest nog een eind omlopen.MARC_S schreef:Nou wij ook wel hoor, dat gaat daar nogal gemakkelijk met al die boskronkelssamantha! schreef:Ze is prachtig![]()
Jullie ook al verkeerd gelopenik laatst ook daar, maar ik was op een gegeven moment echt verdwaald :N:
Eva vondt het vast niet erg
Nee het waren geen Cane corso's bij dit huis, die kun je dus ook nog tegenkomenMARC_S schreef:Liepen die Cane corso's los bij jou? :N: Ik was verzekerd dat die altijd vast zitten maar dat is dus niet zo?samantha! schreef:Ja inderdaad, ik kwam ook nog een langs een huis met 2 waakhonden die losliepen dus moest nog een eind omlopen.MARC_S schreef:Nou wij ook wel hoor, dat gaat daar nogal gemakkelijk met al die boskronkelssamantha! schreef:Ze is prachtig![]()
Eva vondt het vast niet ergDan loop ik ook een blokje om voortaan want je moet recht langs die poort. Hij stond nu ook open maar ik zag ze gelukkig nergens
Absoluut. We zijn gister ook al 2 uur in het bos geweest buiten de normale wandelingen om. Maargoed, ze is nu 2 dagen over een jaar dus mag lopenNanna schreef:3 uur gelopen![]()
Wel goed voor de conditie
Lijkt het maar zo vanwege de foto of is ze voor wat aan de steile kant?