Fijn dat het beter gaat

Moderator: moderatorteam
De dag is nog jongJBK schreef:En hoe gaat 't vandaag?
Hihi, ja sorry, was al enige tijd wakker en was benieuwd hoe het ging. Noem het maar overenthousiastMuis.. schreef:De dag is nog jongJBK schreef:En hoe gaat 't vandaag?, maar zo jong als hij is, is hij al wel goed begonnen. Timo heeft weer een goede nacht gehad, heeft al een rondje gelopen, heeft een plas gedaan en heeft al gegeten.
De wond ziet er steeds rustiger uit. De paarsrode vlekken worden minder, net als de zwelling.
Fijne vakantieJBK schreef:Hihi, ja sorry, was al enige tijd wakker en was benieuwd hoe het ging. Noem het maar overenthousiastMuis.. schreef:De dag is nog jongJBK schreef:En hoe gaat 't vandaag?, maar zo jong als hij is, is hij al wel goed begonnen. Timo heeft weer een goede nacht gehad, heeft al een rondje gelopen, heeft een plas gedaan en heeft al gegeten.
De wond ziet er steeds rustiger uit. De paarsrode vlekken worden minder, net als de zwelling.![]()
![]()
Goed om te lezen dat Timo al lekker heeft gegeten en geplast!
Kan een tijdje niet meelezen ivm vakantie maar hoop na onze vakantie alleen maar hele goede berichten te lezen!
Is prima,. Ik heb veel aan de steun hier op het forum en vind het fijn om mijn verhaal hier kwijt te kunnen.jacq1970 schreef:Op een ander forum heeft iemand ook deze week een achterpootje moeten laten verwijderen bij haar windhond..heb haar op dit topic gewezen... vind het knap van Timo dat hij zich er zo super doorheen slaat.. het is een taai,dapper en moedig mannetje!
Hij heeft nu een t-shirt aan wat met veiligheidsspelden zo is bevestigd dat hij niet aan de wond kan komen, maar als ik weg ben doe ik toch de kap op. Hij is veel te gehaaid en krijgt dat shirt wel weg/kapot als hij er bij wil.Dhoruba schreef:Onvoorstelbaar hoe snel ze zich weer aanpassen...
En het ziet er niet eens eng uit ofzo...
Kun je hem geen trui aandoen zodat hij niet bij de hechtingen kan komen,is wellicht fijner dan zo'n rotkap...
Tja,en dan willen sommige mensen nog beweren dat honden domme dieren zijn...Muis.. schreef:Hij heeft nu een t-shirt aan wat met veiligheidsspelden zo is bevestigd dat hij niet aan de wond kan komen, maar als ik weg ben doe ik toch de kap op. Hij is veel te gehaaid en krijgt dat shirt wel weg/kapot als hij er bij wil.Dhoruba schreef:Onvoorstelbaar hoe snel ze zich weer aanpassen...
En het ziet er niet eens eng uit ofzo...
Kun je hem geen trui aandoen zodat hij niet bij de hechtingen kan komen,is wellicht fijner dan zo'n rotkap...

Hij baalt als een stekker. Hij moet die kap namelijk nog op. Verder gaat hij in mijn ogen erg goed. Hij kan al een rondje door het park ( 600m./700m.) het liefst loopt hij los, dan kan hij makkelijker zijn eigen tempo lopen, maar het probleem is dat Timo vindt dat alles en iedereen, dus ook auto's maar voor hem moeten wachten of uitwijken. Dus hij mag alleen nog in ons( doodlopende) straatje los.Knoeppie schreef:Hoe gaat het nu met hem?
We hebben Felix ooit eens wijsgemaakt dat de kap geweldig isMuis.. schreef:Hij baalt als een stekker. Hij moet die kap namelijk nog op.
Jaap* schreef:We hebben Felix ooit eens wijsgemaakt dat de kap geweldig isMuis.. schreef:Hij baalt als een stekker. Hij moet die kap namelijk nog op.![]()
Als we nu de kap pakken ramt hij zo zijn kop er doorheen met een triomfantelijke blik in de ogen![]()
Fijn dat het zo goed gaat met Timo, hopen dat er niets aan de hand is met de hechtingen

Daar ben ik ook benieuwd naar.Gaia schreef:Jaap* schreef:We hebben Felix ooit eens wijsgemaakt dat de kap geweldig isMuis.. schreef:Hij baalt als een stekker. Hij moet die kap namelijk nog op.![]()
Als we nu de kap pakken ramt hij zo zijn kop er doorheen met een triomfantelijke blik in de ogen![]()
Fijn dat het zo goed gaat met Timo, hopen dat er niets aan de hand is met de hechtingen
Ben blij dat het goed gaat met Timo!
Hoe heb je dat voor elkaar gekregen Jaap?
hahaha dat dacht ik al, bij Gol werkt dat ook zo. Als ik maar hard genoeg roep dat ze zoooo mooi is, of dat ze zoiets moooois heeft, of kijk nou eens wat mooooooi dan vind ze het zelf ook leukJaap* schreef:Tja, hoe![]()
Da's alweer wat jaartjes geleden, we hebben net gedaan alsof het leuk was eigenlijk, vrolijk. "Moet je nóu eens kijken enzo" en dan met wat lekkers. D'r zat geen echte stategie achter in ieder geval![]()
Maar in het vervolg probeer ik het wel wéér zo te doen, want het is makkelijk als de kap geen eng ding is
Een beetje net zoals je een speeltje interessant maakt denk ik, we hebben hem niet meteen omgedaan in elk geval, eerst een paar dagen elke dag even "oefenen". Hij "mocht" de kap niet zómaar omhebben![]()
Gemeen hé
We doen nu nog steeds wat lekkers geven als hij z'n kop er doorheen steekt én belonen als de kap is vastgemaakt.