Het gras was nat en koud en daar kunnen de voetjes van Muis niet goed tegen, maw ze had niet zoveel zin.
Maar leuk was het wel!

Het lijkt heel erg

De rest is hier te zien.
Moderator: moderatorteam

In de link naar de andere foto's zie je ene paar medecursisten met een korthouder.Rami schreef:Ik zie helemaal geen riemen...Zoek stok! schreef:LeukDie riemen vind ik ook een beetje eng....
![]()
Wel Muis van Hilje en Pongo (van Rosa of niet?) die erg hun best doen!
Aha, je link had ik gemist.Elmar schreef:In de link naar de andere foto's zie je ene paar medecursisten met een korthouder.Rami schreef:Ik zie helemaal geen riemen...Zoek stok! schreef:LeukDie riemen vind ik ook een beetje eng....
![]()
Wel Muis van Hilje en Pongo (van Rosa of niet?) die erg hun best doen!
Deze heb ik vroeger ook wel eens gebruikt, maar dan zonder handvat, bij een latere cursus weren ze niet meer gebrukt.
Waarom ze bij deze cursus nog wel gebruikt worden kan (inderdaad)rosa misschien iets meer over vertellen.
Wij gebruiken ze ook tijdens de eerste cursus behendigheid.marye schreef:Leuk, maar snap de korthouders ook niet helemaal.

het enthousiasme was gisteren niet erg groot hoorTiny schreef:Leuke foto'sEn leuk ook om die kleine enthousiaste muis weer eens te zien.
Dat geloof ik direct, maar op veel agilityscholen is het verplicht om de honden 'naakt' te laten springen om ongelukken op dat vlak echt uit te sluiten. Vandaar de opmerkingmercedes2803 schreef: Er wordt niet zomaar wat profosorisch in de ruimte rond gerend zonder enige begeleiding of gevaarlijke toestanden...

Dat zal inderdaad, ik denk ook dat de honden daar als een speer door het parcour gaan en nou is Pongo 1 van de weinigen die dus echt als een speer door het parcour gaat in ons clubjeZoek stok! schreef:Dat geloof ik direct, maar op veel agilityscholen is het verplicht om de honden 'naakt' te laten springen om ongelukken op dat vlak echt uit te sluiten. Vandaar de opmerkingmercedes2803 schreef: Er wordt niet zomaar wat profosorisch in de ruimte rond gerend zonder enige begeleiding of gevaarlijke toestanden...
Ja klopt, vooral als honden snelheid gaan maken, worden lijnen en halsbanden e.d. gevaarlijk. Muis is meer van de zomer begrijp ikmercedes2803 schreef:Dat zal inderdaad, ik denk ook dat de honden daar als een speer door het parcour gaan en nou is Pongo 1 van de weinigen die dus echt als een speer door het parcour gaat in ons clubjeZoek stok! schreef:Dat geloof ik direct, maar op veel agilityscholen is het verplicht om de honden 'naakt' te laten springen om ongelukken op dat vlak echt uit te sluiten. Vandaar de opmerkingmercedes2803 schreef: Er wordt niet zomaar wat profosorisch in de ruimte rond gerend zonder enige begeleiding of gevaarlijke toestanden...![]()
Muis KAN wel sneller maar niet op nat gras![]()

Blijkbaar heeft ze dat zo bepaald jaZoek stok! schreef:
Ja klopt, vooral als honden snelheid gaan maken, worden lijnen en halsbanden e.d. gevaarlijk. Muis is meer van de zomer begrijp ik
tineke schreef:Ha Muisje heeft groot gelijk een dame van haar komaf moet minstens een lakei met plu hebben
mercedes2803 schreef:tineke schreef:Ha Muisje heeft groot gelijk een dame van haar komaf moet minstens een lakei met plu hebbenjij gaat me vertellen dat Jan een parapluutje boven haar hoofdje hield tijdens het wandelen?
Egggg niet![]()
Als Jan weer eens bij je is moet je hem deze foto's nog maar even laten zien, vind ie vast leuk