Nou, ik heb er drie gekocht.
Een Dinobone, tot 30 kilo. (stom, ik zag dat thuis pas, dacht dat het voor honden boven de 30 kilo was), zo'n knoop, met hamsmaak. 14.95
Een "double action chew" met een mintsmaak rubberen stuk tussen twee knobbelrijke harde uiteinden. Die hadden ze ook met rubberen bal in het midden, maar wat Yanthe goed in haar bek gepositioneerd krijgt eet ze op.
16 euro.
En een "chocoladesmaak" hard plastic, zelfde materiaal als die ik al had, die ze ook nog verkopen trouwens

. 12 euro.
Die wishbone zag ik ook, maar dat is leversmaak en die heb ik dus al.
De flinters die eraf komen zijn onschadelijk. Gelukkig. Niet dat er echt een deskundige was, maar dat staat duidelijk op de verpakking en vertelden de verkopers ook. Die Dinobone was bij een andere kraam 10 euro duurder!! :N:
Ik ben meer dan tevreden want nu ligt er hier niet één hondje te knagen, maar wonder boven wonder blijkt Bonha het ook lekker te vinden!!
Jippie, want die kan ik maar weinig langdurig knaagplezier aanbieden door haar runderallergie. Toppie dus!
(en verder heb ik lamspens, lamsstrotten, lamsoren, geitenoren, hertenlongblokjes, gedroogde visjes, schapenvleessticks, runderpens en hazenoren gevonden, jippie!!)
Mmm, ik zie dat er wel meer dan miniscule flinters afkomen trouwens, bij twee van de drie...zucht. Nú al

, maar goed, als het bij die flinters blijft zou het goed moeten gaan...sjonge sjonge jonge... Dan moet ik ecth voor de megaTurkeybone gaan geloof ik.
Ik hoop dat de wishbone jullie gaat bevallen!! (mijn chocoladeversie is zelfde materiaal).