Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Waarschijnlijk een goed ontstoken oor
Moderator: moderatorteam
- Gaia
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): xPuli
- Aantal honden: 1
Waarschijnlijk een goed ontstoken oor
Juno zwemt iedere dag van de week zowat. Daarvoor is hij een lab en ik wil hem dat niet ontzeggen, maar het zwemwater in Amsterdam is kwalitatief nou niet echt het beste van Nederland. Anders dan Gaia doet Juno ook aan diepzee duiken. Die malloot probeert soms de beplanting uit de grond te trekken.
Nu had hij verleden week een vuil en stinkend oor. Da gebeld en hij gaf een oorcleaner waarbij we 4 dagen moesten schoonmaken, daarna nog 1 keer in de week. Omdat het niet zeker was dat het een ontsteking was, maar ook oormijt kon wezen eerst dat maar eens proberen. Na 4 dagen werd het inderdaad een stuk minder en switchte we naar 1 maal per week.
Gisteren ging ik zijn oor schoonmaken en toen had hij er flink meer last van plots en bij het schoonmaken kwam er ook bloed vrij. Afspraak gemaakt bij de DA en vriendinnetje gaat zo heen. Ik hoop dat het meevalt zeg..
Nu had hij verleden week een vuil en stinkend oor. Da gebeld en hij gaf een oorcleaner waarbij we 4 dagen moesten schoonmaken, daarna nog 1 keer in de week. Omdat het niet zeker was dat het een ontsteking was, maar ook oormijt kon wezen eerst dat maar eens proberen. Na 4 dagen werd het inderdaad een stuk minder en switchte we naar 1 maal per week.
Gisteren ging ik zijn oor schoonmaken en toen had hij er flink meer last van plots en bij het schoonmaken kwam er ook bloed vrij. Afspraak gemaakt bij de DA en vriendinnetje gaat zo heen. Ik hoop dat het meevalt zeg..

- Gollum
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Roemeense schone
- Gaia
- Zeer actief
- Gollum
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Roemeense schone
- Gaia
- Zeer actief
Tsja, ik moet zeggen volgens mij is het geen mijt. Dan ik toch die prut moeten zien? Daarnaast vraag ik me af hoelang mijt kan zwemmen, maar dat terzijde.
Pfft, pielemans heeft weer wat hoor. Altijd wat met die hond.
Sloopt ie je telefoon niet, heeft hij een ontstoken oor. Nu maar hopen dat er geen trommelvlies geschadigt is.
Pfft, pielemans heeft weer wat hoor. Altijd wat met die hond.
Sloopt ie je telefoon niet, heeft hij een ontstoken oor. Nu maar hopen dat er geen trommelvlies geschadigt is.

-
astrid
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): 2 Griekse herplaatsers
- Aantal honden: 2
- Gaia
- Zeer actief
- wendy71
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Ridgebacks!
- Locatie: Ik ben het baasje van Lola & Jakko en wij wonen in Gemert.
- Contacteer:
Oei een lab die niet meer mag zwemmen.., dat zal best moeilijk zijn.Gaia schreef:Nou hij is terug van de Da en heeft thank god geen beschadiging aan z'n trommelvlies. Met zalfje moet alles goed komen. Oh en hij mag tot het einde niet meer zwemmen![]()
Arme hond.
Beterschap met Juno.

Vergeven is de hoop op een beter verleden loslaten.
- Gaia
- Zeer actief
- ranetje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Griffon Korthals
- Gaia
- Zeer actief
Protest is minder. Tenminste, zolang we niet bij water zijn. Het lijkt of de zalf aanslaat, maar ja het is altijd eventjes afwachten.ranetje schreef:Gaat het weer goed met Juno?
Is het protest al iets geminderd?![]()
Als dat oor weer ontstoken raakt, of de ontsteking gaat niet helemaal over laat dan een kweekje maken.
Labjes kunnen flink last van hun oren hebben.
Overigens, dat ding is gewoon 5 kilo aangekomen in 3 maanden.

- ranetje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Griffon Korthals
Allemachtig, had hij helemaal geen spieren dan?Gaia schreef:Protest is minder. Tenminste, zolang we niet bij water zijn. Het lijkt of de zalf aanslaat, maar ja het is altijd eventjes afwachten.ranetje schreef:Gaat het weer goed met Juno?
Is het protest al iets geminderd?![]()
Als dat oor weer ontstoken raakt, of de ontsteking gaat niet helemaal over laat dan een kweekje maken.
Labjes kunnen flink last van hun oren hebben.
Overigens, dat ding is gewoon 5 kilo aangekomen in 3 maanden.En dat is geen vet, alleen maar spieropbouw.
- Gaia
- Zeer actief
Nou ding heeft een jaar in een kennel gezeten te wachten op wat er nu ging gebeuren. In ieder geval de laatste 6 maanden heeft hij weinig tot niets gedaan. Dus nee, hij had geen spieropbouw... :N:
Alles wel gezegt er moet iets van een kilo vanaf omdat ie net boven mijn grens van lekker slank zit. Hij is zeker niet te dik, maar ik hou van schraal.
Alles wel gezegt er moet iets van een kilo vanaf omdat ie net boven mijn grens van lekker slank zit. Hij is zeker niet te dik, maar ik hou van schraal.