En reken erop dat we door duimen voor de positieve uitslag .
Hele dikke knuffel ! ( een voorzichtige maar voor Bill
Moderator: moderatorteam
Wat aardig dat je er naar vraagt Roelfien!Roelfien schreef:Hoe is het met Billy en zijn wond?
Bah, ik hou niet van bultjes/vlekken die er niet horen. Goed dat ze er flink wat weefsel omheen weg hebben gehaald. Nu nog flink geduld hebben voor de uitslag.Rami schreef:Dankjewel!Muis.. schreef:Sowww wat een jaap. Zat er onderhuids een soort wortel?
Sterkte!! en beterschap!
Het bultje had onderhuids idd een soort vertakkingen en er liepen ook bloedvaatjes naar toe. En verder is het - voor de zekerheid - zo ruim mogelijk weggenomen.
Dat geeft toch wel weer hoop.Hutsje schreef:he bah wat een naar nieuws. fijn dat het wel helemaal weg is gesneden. huts heeft 7 jaar geleden ook eens een kwaadaardig bultje gehad, dat is in zijn geheel weggesneden en nooit meer teruggekomen.
Ik lees dit nu pasRami schreef:Dat geeft toch wel weer hoop.Hutsje schreef:he bah wat een naar nieuws. fijn dat het wel helemaal weg is gesneden. huts heeft 7 jaar geleden ook eens een kwaadaardig bultje gehad, dat is in zijn geheel weggesneden en nooit meer teruggekomen.
Het ligt er natuurlijk ook aan of de melanoom kans heeft gezien zich uit te zaaien. En dat is onbekend.
Wat ik wel weet dat het bultje er niet heel lang gezeten heeft, maar of dat wat zegt...

Nee, idd, ik vond het ook een naar ding (en dat vond de da ook, al probeerde ze dat niet al te zeer te laten merken).Inge O schreef:hé, verdorie. het modelletje wat je beschreef (na de operatie) klonk natuurlijk al niet superbraaf, maar toch hoop je daar wel op.
iig al heel goed dat de snijvlakken zuiver zijn - hopelijk waren er nog geen uitzaaiingen.
Dat kan ik me zeker herinneren. Maar dat ze kwaadaardig waren, dat wist ik niet meer.cloris schreef:Bij Fangio zijn er in zijn leven 2x van dat soort kwaadaardige bulten weggehaald (de exacte naam weet ik even niet ik weet niet of je die fotos/topic nog kan herinneren met die enorme ritssluiting in zijn nek) zeer ruim weggesneden en niet meer teruggekomen! ook geen uitzaaiingen, gelukkig is de keuze gemaakt om het in het geheel weg te halen.