Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

puppie of toch niet:)

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

brenjomi
Zeer actief
Contacteer:

puppie of toch niet:)

Ongelezen bericht door brenjomi »

onze dunya, ze is nu 18maanden. we moeten vaak om haar lachen, zo gek als een deur af en toe.
jammer is dat ze van vreemden niet veel moet weten. dat is nog niet zo erg, maar mensen willen haar altijd aaien (en hoe hard ze dan ook gromt, gewoon blijven proberen he??)

kroelen is het liefste wat ze doet en dan met baas, want vrouwtje is niet goed genoeg. ze springt steeds bovenop hem, doet haar pootjes rond zijn nek (aan elke kant een poot :I: ) en gaat in zijn gezicht likken en op zijn neus knabbelen. baas kan dan geen tv meer kijken of een spelletje spelen. in bed slaapt ze het liefst bovenop hem :mrgreen:

af en toe lijkt ze toch nog heel erg pup, dan heeft ze een beertje zonder vulling (alleen de buitenkant) en gooit dat steeds zelf weg. heerlijk om naar te kijken (dick heeft dat nog nooit gedaan)
nu heeft ze ook iets nieuws ontdekt, vliegen in huis :mrgreen: die moeten opgespoord worden, en dan goed volgen waar ze heengaan. als ze op de grond zitten springen we er bovenop, anders rennen we er hard achteraan. geweldig om naar te kijken.

en dan als ze wil spelen met dick, dan is ze net een wolf. eerst gaat ze met haar kop laag naar de grond en observeert ze hem even, dick heeft niet altijd door dat ze in aantocht is. dan ineens schiet ze op hem af, luid grommend en bijt hem overal (dick rent weg met zijn staart tussen zijn benen om alles te beschermen) springt bovenop hem en jaagt hem op. de ene keer zie je dick denken: oh help daar gaan we weer, red me. de andere keer: klein kreng, ik pak je :smile:
ik kan er altijd heel erg van genieten als ze achter elkaar rennen en gek doen. ik ga dan stil zitten wachten en kijken tot het klaar is. een ander zou zitten zuchten (visite ofzo) omdat ze zoveel lawaai maken en rennen, maar ik vind het geweldig :ok:

ik ben wel heel erg benieuwd hoe dunya op de baby gaat reageren, of ze niet stikjaloers word, want dan kan ze niet altijd alle aandacht krijgen. (nu ook niet, maar toch vaak) we zullen zien, nog even geduld en dan weten we het :wink:
groetjes brenda & een pootje van dick en dunya
Afbeelding
*Charlotte
Zeer actief
Mijn ras(sen): Welsh Corgi Cardigan
Aantal honden: 1
Contacteer:

Ongelezen bericht door *Charlotte »

Heerlijk dat je zo kan genieten van ze he! Het zal vast wel even wennen zijn met een baby erbij, maar dat komt vast wel goed :ok:
Mirri
Zeer actief
Mijn ras(sen): Dwergpinschers
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Mirri »

Zal vast allemaal wel goed komen hoor Brenda :ok:
ranetje
Zeer actief
Mijn ras(sen): Griffon Korthals
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door ranetje »

Je hebt zo te lezen een leuk stel Brenda :ok:
Komt vast prima voor elkaar met de baby er bij :wink:
Afbeelding
"The perfection of a life with a gundog, like the perfection of an autumn, is disturbing because you know, even as it begins, that it must end.
Time bestows the gift and steals it in the process."
(citaat van George Evans)
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”