jammer is dat ze van vreemden niet veel moet weten. dat is nog niet zo erg, maar mensen willen haar altijd aaien (en hoe hard ze dan ook gromt, gewoon blijven proberen he??)
kroelen is het liefste wat ze doet en dan met baas, want vrouwtje is niet goed genoeg. ze springt steeds bovenop hem, doet haar pootjes rond zijn nek (aan elke kant een poot

af en toe lijkt ze toch nog heel erg pup, dan heeft ze een beertje zonder vulling (alleen de buitenkant) en gooit dat steeds zelf weg. heerlijk om naar te kijken (dick heeft dat nog nooit gedaan)
nu heeft ze ook iets nieuws ontdekt, vliegen in huis

en dan als ze wil spelen met dick, dan is ze net een wolf. eerst gaat ze met haar kop laag naar de grond en observeert ze hem even, dick heeft niet altijd door dat ze in aantocht is. dan ineens schiet ze op hem af, luid grommend en bijt hem overal (dick rent weg met zijn staart tussen zijn benen om alles te beschermen) springt bovenop hem en jaagt hem op. de ene keer zie je dick denken: oh help daar gaan we weer, red me. de andere keer: klein kreng, ik pak je
ik kan er altijd heel erg van genieten als ze achter elkaar rennen en gek doen. ik ga dan stil zitten wachten en kijken tot het klaar is. een ander zou zitten zuchten (visite ofzo) omdat ze zoveel lawaai maken en rennen, maar ik vind het geweldig

ik ben wel heel erg benieuwd hoe dunya op de baby gaat reageren, of ze niet stikjaloers word, want dan kan ze niet altijd alle aandacht krijgen. (nu ook niet, maar toch vaak) we zullen zien, nog even geduld en dan weten we het