Dan komt er een film uit, Stormheart, met een Kaukasische herder in de hoofdrol en ik ga erheen met Baco, we gaan niet de hele film zien want ik vrees dat Baco niet stil is als hij geblaf hoort

Groetjes Els
Moderator: moderatorteam
Lijkt me leuk!billy schreef:Volgende week zondag![]()
Dan komt er een film uit, Stormheart, met een Kaukasische herder in de hoofdrol en ik ga erheen met Baco, we gaan niet de hele film zien want ik vrees dat Baco niet stil is als hij geblaf hoort,ik mag na afloop wat vertellen over het ras en kinderen mogen hem aaien en wat lekkers geven, als hij het lust.
![]()
Groetjes Els
Ilse zoekt een hond schreef:Lijkt me leuk!billy schreef:Volgende week zondag![]()
Dan komt er een film uit, Stormheart, met een Kaukasische herder in de hoofdrol en ik ga erheen met Baco, we gaan niet de hele film zien want ik vrees dat Baco niet stil is als hij geblaf hoort,ik mag na afloop wat vertellen over het ras en kinderen mogen hem aaien en wat lekkers geven, als hij het lust.
![]()
Groetjes Els
Maak je praatje niet Te positief anders zit de Kaukasische herder straks met het Dalmatiër syndroom.
Zal ik foto's meenemenInge O schreef:zeker niet als je vertelt hoe je een kaukaas leert zwemmenbilly schreef:Ilse zoekt een hond schreef:Lijkt me leuk!billy schreef:Volgende week zondag![]()
![]()
Groetjes Els
Maak je praatje niet Te positief anders zit de Kaukasische herder straks met het Dalmatiër syndroom.
Ik ben nooit positief over de Kaukaas, na mijn praatje wil helemaal niemand er meer een .
![]()
Groetjes Els.