Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Energique gekocht en DA enthousiast

Forum voor opmerkingen en vragen over alle soorten hondenvoer. Over kant en klare hondenbrokken, kvv tot rauwvoer.

Moderator: moderatorteam

Esther 1
Zeer actief

Energique gekocht en DA enthousiast

Ongelezen bericht door Esther 1 »

Was vanochtend met Nadal bij DA nog een kuurtje voor zijn Giardia gehaald, ja helaas het is heel hardnekkig (ook bij zijn broertje) en daar kwam het over kvv, nou hebben ze gisteren bij mijn DA daar een bespreking over gehad vertelde hij omdat ze er alleen maar positieve geluiden over hoorde :cheer:
Ik heb hem nog het beetje verteld wat mijn ervaringen waren en wat ik er tot nu toe van af wist (dankzij jullie hier :wink: ) Mijn DA wil zich er verder in gaan verdiepen wat ik natuurlijk heeeeeel goed vind, ik wil hem nog een site doorgeven maar welke kan ik het beste dgg ?? zodat hij heel veel info kan opzuigen en dgg aan zijn clienten :wink:

Vervolgens ben ik naar een verkooppunt bij ons gereden van Energique en heb 2 dozen(1 voor volwassen en 1 voor pup) a 120 stuks van 100gram gekocht prijs totaal 78,-euro
Kwam ook tot de ontdekking dat zij Smuldier en Duck verkopen vindt ik wel handig want Smuldier is bij ons in de supermarkt altijd uitverkocht. En deze is toch weer wat voordeliger in prijs
Geluk is houden van wat je doet en doen waar je van houdt.
Nala & Senne voor altijd op dat speciale plekje.
Afbeelding
wendy71
Zeer actief
Mijn ras(sen): Ridgebacks!
Locatie: Ik ben het baasje van Lola & Jakko en wij wonen in Gemert.
Contacteer:

Ongelezen bericht door wendy71 »

Leuk is dat hé.., vooral ook als je Da er enthousiast over is, veel da's zijn niet zo te spreken over vers/rauw. :19:
Afbeelding
Vergeven is de hoop op een beter verleden loslaten.
Sjalot
Zeer actief
Mijn ras(sen): Bordeaux Dog
Schotse Herder Korthaar
Engelse Bulldog
Lancashire Heeler
Aantal honden: 1
Contacteer:

Ongelezen bericht door Sjalot »

wendy71 schreef:Leuk is dat hé.., vooral ook als je Da er enthousiast over is, veel da's zijn niet zo te spreken over vers/rauw. :19:
Omdat veel dierenartsen zich niet verdiepen in voeding.
Gelukkig mijn dierenartsenkliniek wel
Groetjes van Charlotte
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Voeding”