oogje....
meer op de site,
sorry, niet allemaal even scherp (toe aan een nieuwe camera)...maar t gaat om het idee....
Moderator: moderatorteam
over het algemeen gaan ze vanzelf recht staan (en dat is ook de bedoeling) maar soms willen ze nog wel eens blijven hangen of slap staan....de vader van dit nest heeft niet hele geweldige oren, maar hoop (weet uit vorige nesten) dat moeders dat goed maakt...doggy schreef:Mooie foto's![]()
Zal wennen zijn, als ze straks naar hun nieuwe baasjes zijn.
Gaan de oren vanzelf recht opstaan, of blijven ze ook wel eens hangen??
Ja ik had al zo'n vermoeden dat dat de reden is waarom hij op marktplaats stond,crutz schreef:ja, omdat t laatste mannetje (eerst lang gereserveerd voor het buitenland, later afgezegd) er nu met 9wk dus nog is hem toch maar (tegen mijn gevoel in) op MP gezet....en heb het al moeten weten hoor....GRRRR....telefoontjes van minder goed sprekende nederlanders om half 12 snachts, mensen die net doen of ze hem voor zichzelf willen, maar bij doorvragen is t duidelijk voor de handel....alleen gelukkig tot op heden ook 2 normale reacties, 1 iemand die is komen kijken maar op de lijst wil voor een toekomstig pupje en nu dan nog 1 serieuze reactie....maar dus echt NIET mijn ding....maar nu dus eerst maar met deze serieuze reactie kennis maken...dus nog niet weg t mannetje...