Dag lieve Bo, rust zacht. Het is veel te vroeg om je al te laten gaan. Je was het pupje dat het eerst geboren werd, ik heb je nog opgevangen met mijn handen want Huts vond het nodig dit lopend te doen. Wat was je een terrorpup. je was de enige die het waagde in de flappen van je moeder te hangen en toen je ouder was in alle broekspijpen die langskwamen. En ook in die niet langskwamen. Toen mijn vader kwam om een pup uit te zoeken heb jij hem uit gekozen door op zijn voeten te gaan zitten en er niet meer vanaf te gaan. We zeiden nog zo NIET die, zij is veel te druk, daar krijg je je handen vol aan. En dat was ook zo. Wat heb je veel kattekwaad uitgehaald, Elk jaar weer alle plantjes uit de tuin, en wat heb je veel gesloopt, grijze haren kregen ze van je. Op een gegeven moment zei mijn moeder zelfs: En nu is het OF zij eruit OF ik eruit! En toen kwam er een bench
Dag altijd blije, idioot vrolijke, gekke, ontzettend lieve, enthousiaste hond. Dag vriendin van Pien, Kiefer, FritZ en Lijf. Dag dochter van Huts. Dag favoriet van Wim, dag pleeghond van Wim's ouders, dag hond van papa, dag allessie van mama. Wat heeft iedereen veel van je gehouden.

Bo, Ozzy, Pien en Deur, 4 honden op deze foto waarvan 3 jong, en er leeft er geen een meer van....

deze zijn een paar weken geleden nog gemaakt door anita

TARAK