Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

zou daar nou overnagedacht zijn?

Forum voor opmerkingen en vragen over alle soorten hondenvoer. Over kant en klare hondenbrokken, kvv tot rauwvoer.

Moderator: moderatorteam

Gaia
Zeer actief
Mijn ras(sen): xPuli
Aantal honden: 1

zou daar nou overnagedacht zijn?

Ongelezen bericht door Gaia »

In de advertentie van Farmfood Fresh staat:

Darmflora stimuleren? 'fff' vers vlees voeren!

Alleen, als je nou een brokhond op de FFF overzet dan zal die me toch een partij aan de poeperitus gaan. Dan heb je echt de darmflora even goed gestimuleerd. :mrgreen:
Afbeelding
tineke

Ongelezen bericht door tineke »

Deze zin vind ik ook leuk,fijn voor als die mensen die jaren droogvoeding hebben gegeven om dat nu te lezen :smile: :smile: :smile: :smile:

Daarom is droogvoeding niet in staat de benodigde bacteriën te leveren die nodig zijn om een gezonde darmflora op te bouwen en te onderhouden.
Gaia
Zeer actief
Mijn ras(sen): xPuli
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door Gaia »

Weet ik, maar je zal je toch maar even flink belazerd voelen denk ik zo. Bedoel denk niet dat je even goed gaat kijken en dan zegt, "nou gelukkig heb de darmflora goed gestimuleerd" en vervolgens alles gaat staan schrobben van de hond. :mrgreen: Tenminste dat denk ik zo.
Afbeelding
linlin

Ongelezen bericht door linlin »

tineke schreef:Deze zin vind ik ook leuk,fijn voor als die mensen die jaren droogvoeding hebben gegeven om dat nu te lezen :smile: :smile: :smile: :smile:

Daarom is droogvoeding niet in staat de benodigde bacteriën te leveren die nodig zijn om een gezonde darmflora op te bouwen en te onderhouden.
dat roept men van farmfood al jaren, hoor. de grote baas heeft mij een keer telefonisch aangespoord om vooral pens erbij te voeren.

ik weet dat nog goed, omdat ik in het begin stond te kokhalsen boven die gore lappen. dat moest, van gerrit, hield ik mezelf toen voor. :mrgreen:
ien
Erelid
Contacteer:

Ongelezen bericht door ien »

linlin schreef:[

dat roept men van farmfood al jaren, hoor. de grote baas heeft mij een keer telefonisch aangespoord om vooral pens erbij te voeren.
zie reactie van Michiel..al 20 jaar advies over pensdagen
http://www.hondenforum.nl/phpBB2/viewto ... 83&start=0
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Voeding”