Eerst gaat ze je zo aan zitten kijken:

"Ja wat, ik zit ook gewoon op de bank
En vervolgens gooit ze zwaarder geschut in de strijd (en zo kan ze rustig 5 minuten op afstand blijven zitten hoor):

"Zucht, niemandddd wil met me spelen
Portret!
Moderator: moderatorteam

Dat eerste lukt nog.Rami schreef:Haha, en dat kan jij natuurlijk gewoon heeeeeel goed weerstaan.![]()
(Denk 't niet...)

Hmm, somsInge O schreef:vera blijft tenminste nog zitten op een afstandje.

Of: Vera, lossss! Vera, hooooo! Veraaaaaa!Moos schreef:Hmm, somsInge O schreef:vera blijft tenminste nog zitten op een afstandje.
Soms neemt ze ook gewoon een aanloop en springt via de poef op schoot. Tegenwoordig als je mij aan de lijn hebt en de honden zijn wakker hoor je minstens 2 keer per gesprek "Veraaaaa!!!!!! hooooo!". Of iets in die trant.
![]()
Ik liep nu met de telefoon in mijn hand wat dingetjes te doen, en dan blijft ze beschaafder

Hahahahah, ik had bijna getypt dat Reini de ervaringsdeskundige hierin is. Telefoneren met Marloes en VeraReini schreef:Of: Vera, lossss! Vera, hooooo! Veraaaaaa!Moos schreef:Hmm, somsInge O schreef:vera blijft tenminste nog zitten op een afstandje.
Soms neemt ze ook gewoon een aanloop en springt via de poef op schoot. Tegenwoordig als je mij aan de lijn hebt en de honden zijn wakker hoor je minstens 2 keer per gesprek "Veraaaaa!!!!!! hooooo!". Of iets in die trant.
![]()
Ik liep nu met de telefoon in mijn hand wat dingetjes te doen, en dan blijft ze beschaafder![]()
![]()
Nu heb ik er ook eens beeld bij, bedankt![]()

massam schreef:mijn eerste gedachteInge O schreef:vera blijft tenminste nog zitten op een afstandje.

Maar als je schoot wel bereikbaar was.........?Inge O schreef: nee, mijn schoot zit verstopt onder de computertafel, dat springt wat moeilijk.
Is ook veel doeltreffender hoor Crunchals crunch hier aandacht vraagt dan is dat met een hoop kontgedraai en speeltjesgeshow of desnoods speeltjes-in-de-hand-geduw - braafjes op afstand lief zitten kijken is er dan niet bij.

Hahahaah, herkenbaarTamara. schreef:Minimaal, jaMoos schreef:Op schoot springen ook?Tamara. schreef:Inge weet het dus goed te formulerenEn als het kontzwaaien niet help wordt er grover geschut ingezet :N:
![]()
Fien heeft nog steeds het begrip 'schoothondje' niet helemaal goed begrepen