http://www.hondenforum.nl/phpBB2/viewto ... sc&start=0
En dan met name dit bericht van mij:
Vraag ik me af wat ik nu moet voeren?Whitefang87 schreef: We zijn dus net bij de orthopeed geweest en de OCD schouder word nog even niks aan gedaan, over een maand moeten we terugkomen en dan word nogmaals gekeken naar de ellebogen, we moesten ook vast een afspraak maken voor beide ellebogen aan OCD te helpen, die staat nu over 5 weken. Duur hondje word het.
Helaas was hij totaal niet van het KVV en BARFen, hij vond dat mede daardoor de OCD is gekomen op deze leeftijd, hij voert zijn eigen honden brokken en vond dat puppies ook brokken moesten hebben.
Dus dat was wel een beetje jammer, want nu weet ik ook niet meer waar ik goed aan doe![]()
Joey mag nu ook geen extras meer, geen botten, oren e.d. want daar zou teveel fosfor en calcium inzitten en dat heeft weer effect op de OCD?
Glucosamine hoefde we ook niet bij te voeren, want daar zit ontstekingsremmer in en dat zou dus weer de beoordeling over een maand lastiger maken.
De orthopeed raadde dus wel brokken aan, ik dacht dat hij zei dat hij zelf nutri choice(?) voert.
Ik heb nu een zak farmfood van een vriendin gehad, om dit te proberen, hij krijgt nu sochtends smuldier en savonds farmfood. Opzich vind ik dit wel goed gaan.
De meeste van het forum zijn toch voor BARF en KVV, maar de meeste DA's en in dit geval de orthopeed dus weer niet. Hij vond dus zelfs dat OCD mede door de KVV tot stand is gekomen. Hij wil dus het liefst dat we daar helemaal mee stoppen en overgaan op brokken, ik vroeg aan hem welke brok goed was, maar kreeg er uiteindelijk niet echt hoogte van
Welke brok raden jullie me aan? Of toch op KVV blijven?
HELP!!