Moet ik nou nog wat toevoegen?

Neem eventjes pauze om adem te halen en dan graag weer terugkomen

Moderator: moderatorteam
Bullenmama schreef:Pfff, ik ben zo verbaasd over de reacties hier en over de pb's die ik kreeg.
Ik had eerder een nare ZwaaiZwaai verwacht, van sodemieter maar op als het je hier niet bevalt![]()
Het moet niks uitmaken maar voor mij maakt het een heleboel uit.
Dat is ook mijn zwakke punt: ik trek me teveel aan van wat andere mensen van mij denken. En ik heb er een hekel aan als mensen onheus bejegend worden, en dat zie ik hier vaak gebeuren. Het rotte is : als je dan voor iemand opkomt krijg je niet zelden een hele strontkar over je heen. Daar hou ik niet zo van.
Maar ik wil het forum toch ook niet missen al klinkt dat vast als heel zwak. Te veel verhalen en honden en mensen die ik wil blijven volgen.
Dus ik blijf. Maar wel anders. Ik ga niet meer wakker liggen van reacties van mensen, en ik ga ook niet meer 3keer nadenken voor ik mijn mening geef.
Proberen kan toch ?
Gewoon de zeikers overslaan, en schrijven wat je wilt. En je niet laten verleiden tot ellenlange discussiesBullenmama schreef:Dus ik blijf. Maar wel anders. Ik ga niet meer wakker liggen van reacties van mensen, en ik ga ook niet meer 3keer nadenken voor ik mijn mening geef.
Je bent gewoon foruminboedel dus lekker blijvenBullenmama schreef:Pfff, ik ben zo verbaasd over de reacties hier en over de pb's die ik kreeg.
Ik had eerder een nare ZwaaiZwaai verwacht, van sodemieter maar op als het je hier niet bevalt![]()
Dat is ook mijn zwakke punt: ik trek me teveel aan van wat andere mensen van mij denken. En ik heb er een hekel aan als mensen onheus bejegend worden, en dat zie ik hier vaak gebeuren. Het rotte is : als je dan voor iemand opkomt krijg je niet zelden een hele strontkar over je heen. Daar hou ik niet zo van.
Maar ik wil het forum toch ook niet missen al klinkt dat vast als heel zwak. Te veel verhalen en honden en mensen die ik wil blijven volgen.
Dus ik blijf. Maar wel anders. Ik ga niet meer wakker liggen van reacties van mensen, en ik ga ook niet meer 3keer nadenken voor ik mijn mening geef.
Proberen kan toch ?
Goed voornemen! En als dat je niet (meer) lukt neem je gewoon weer even wat afstand en kun je jezelf als je er dan weer aan toe bent gewoon weer in het "strijdgewoel" gooien.Bullenmama schreef: Dus ik blijf. Maar wel anders. Ik ga niet meer wakker liggen van reacties van mensen, en ik ga ook niet meer 3keer nadenken voor ik mijn mening geef.
Proberen kan toch ?
Bullenmama schreef:Pfff, ik ben zo verbaasd over de reacties hier en over de pb's die ik kreeg.
Proberen kan toch ?