Hier zie ik in hem hoe hij is, ik geniet echt van die kop die ogen die uitdrukking..
En van Bluf, is er natuurlijk pas dus echt veel foto's heb ik niet, maar eentje die ik gemaakt heb tijdens een weekendje bij haar baas springt er voor mij ook uit

Moderator: moderatorteam

Prachtige foto. En ik *weet* dat het een galgokruising is, maar zo op het zicht en van de verhalen zou je toch zweren dat er een enorme scheut Mechelaar in zat. Giga off-topic, maar dat lijkt me dus best moeilijk als je niet bewust voor iets herderachtigs hebt gekozen.jacq1970 schreef:
Bowie, altijd druk druk druk, springen rennen en spelen...verder geen tijd voor iets anders.
ik wil juist helemaal niet iets herdersachtig, ook niet iets met podenco erin... helaas heb ik echt het idee dat papa een kruising was met herder/podenco bloed... en mama is gelukkig wel galgo.. maar het is zeker heel erg moeilijk geweest de eerste maanden.Hanneke2 schreef: Prachtige foto. En ik *weet* dat het een galgokruising is, maar zo op het zicht en van de verhalen zou je toch zweren dat er een enorme scheut Mechelaar in zat. Giga off-topic, maar dat lijkt me dus best moeilijk als je niet bewust voor iets herderachtigs hebt gekozen.