Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Aangepast dieet nodig?

Forum voor opmerkingen en vragen over alle soorten hondenvoer. Over kant en klare hondenbrokken, kvv tot rauwvoer.

Moderator: moderatorteam

nathalie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kelpie en Weimaraner
Aantal honden: 3
Contacteer:

Aangepast dieet nodig?

Ongelezen bericht door nathalie »

Bowie moet binnenkort weer naar de da, want ik ben bang dat hij weer last heeft van zijn nieren.
(even info: ong. 1,5 jaar geleden werd bij hem nierfalen geconstateerd, want later een nierontsteking bleek te zijn. Hij kreeg toen K/D van h*ll's. Helaas wist ik toen nog weinig van kvv, barf af..)
Ondertussen staat hij nu al een hele tijd volledig op Carnibest met af en toe een kuikentje, kippennekje, kippenvleugel, zalm of penslap.
Aangezien hij weer meer drinkt en toch weer gaat ruiken uit zijn bek ben ik bang dat hij weer last heeft van zijn nieren. Ik weet dus dat de DA ons dan weer die k/d probeerd aan te smeren, maar Bowie lust het niet en ik wil geen brokken meer voor hem. Moet ik zijn dieet aanpassen of toch maar gewoon laten.
Owja, Bowie wordt 14 in december.
Afbeelding
Tot ooit lieffie.. Ushi *01-04-10 †07-12-15
True love lives forever... Bowie, *15-12-94 † 26-07-10
Candy, voor altijd in mijn gedachten
http://www.greyblessings.nl
Golden Stanley

Ongelezen bericht door Golden Stanley »

Ik denk wel dat je iets moet aanpassen. Op brok zou voor mij geen optie zijn met al die fijne zelf samenstel diëten die er zijn. Mocht je belangstelling hebben, dan staat op mijn forum een nierdieet. Ik wil het je wel doormailen. Misschien dat je bepaalde dingen kunt toepassen tezamen met je KVV. Geef je ook iets van Solidago?
nathalie
Zeer actief
Contacteer:

Ik geef nog niks bij, behalve glucosamine.
Heb inderdaad net op internet wel wat gelezen over Solidago. Denk dat ik dat van de week eens ga halen. Ik kan dit ook alvast gewoon over zijn carnibest geven, neem ik aan?
Zou je me dat dieet eens willen mailen?
Afbeelding
Golden Stanley

Ongelezen bericht door Golden Stanley »

nathalietjuh schreef:Ik geef nog niks bij, behalve glucosamine.
Heb inderdaad net op internet wel wat gelezen over Solidago. Denk dat ik dat van de week eens ga halen. Ik kan dit ook alvast gewoon over zijn carnibest geven, neem ik aan?
Ik zou het niet meteen door het voer geven. Een half uur er voor of een half uur er na. In de PB staan ook twee linken naar de Solidago. Liever zou ik de pillenvorm geven, omdat in de druppelvorm alcohol zit.
nathalie
Zeer actief
Contacteer:

Golden Stanley schreef:
nathalietjuh schreef:Ik geef nog niks bij, behalve glucosamine.
Ik zou het niet meteen door het voer geven. Een half uur er voor of een half uur er na. In de PB staan ook twee linken naar de Solidago. Liever zou ik de pillenvorm geven, omdat in de druppelvorm alcohol zit.
dankje!
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Voeding”