Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Forum voor opmerkingen en vragen over de verzorging van de hond. (bv vragen over huid, haar, nagels, etc.)
Tevens een plek voor vragen over riemen, manden, kleding, etc
Ik weet niet of hij hier goed staat eigenlijk, maar zo niet dan merk ik het wel
Ik merk aan Vera dat ze naast wandelen en zwemmen ook wel erg graag geestelijke uitdaging heeft. Apporteer- en speurdingetjes zijn erg leuk, maar ik wil zelf wel graag iets meer
Nu weet ik dat er van die boekjes bestaan voor spelletjes die je met je hond kan doen enzo.
Wie heeft daarvoor leuke tips qua goede/leuke boekjes?
Moos schreef:Ik weet niet of hij hier goed staat eigenlijk, maar zo niet dan merk ik het wel
Ik merk aan Vera dat ze naast wandelen en zwemmen ook wel erg graag geestelijke uitdaging heeft. Apporteer- en speurdingetjes zijn erg leuk, maar ik wil zelf wel graag iets meer
Nu weet ik dat er van die boekjes bestaan voor spelletjes die je met je hond kan doen enzo.
Dat boekje waar iemand van dit forum met haar dog op de kaft staat (kan je me nog volgen, ik weet nl. echt niet meer hoe ze heet), heb ik ooit eens aan iemand kado gedaan. Super leuk boekje
Moos schreef:Ik weet niet of hij hier goed staat eigenlijk, maar zo niet dan merk ik het wel
Dat boekje waar iemand van dit forum met haar dog op de kaft staat (kan je me nog volgen, ik weet nl. echt niet meer hoe ze heet), heb ik ooit eens aan iemand kado gedaan. Super leuk boekje
Ja, ik weet wat je bedoelt, alleen hoe dat boekje heet weet ik ook niet hahaha.
MJ schreef:"Hersengymnastiek" met Karen op de voorzijde van het boek !
Hersengymnastiek voor uw hond van Nicky Gootjes. Boek met DVD. Ik heb het en vind het niet zo bijzonder . Het is zoiets van ´hoe leer ik mijn hond kunstjes´.