Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Mishandeling door blaffende hond.

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

doggy

Ongelezen bericht door doggy »

Dordrecht - Zaterdagmiddag zijn een 36-jarige vrouw en haar man mishandeld op de Cuypsingel na een ruzie over een blaffende hond. De vrouw kwam met haar man en kinderen uit hun tuin toen de hond van de familie onder het tuinhek doorschoot en tegen een 37-jarige Dordtse overbuurman begon te blaffen.

De overbuurman haalde op dat moment zijn kind uit een autostoeltje. De man voelde zich door het geblaf bedreigd en begon te schelden tegen de buurman. Dit resulteerde in een gevecht waarbij de vrouw probeerde haar man en de overbuurman uit elkaar te halen. De vrouw kreeg hierbij een klap van de overbuurman en raakte even buiten bewustzijn. Toen de rust was weergekeerd werd de politie gebeld. De vrouw hield aan het voorval een pijnlijk hoofd, nek en een verzwikte enkel over. Ze deed aangifte van mishandeling. Haar man moest in het ziekenhuis worden gehecht aan een snee in zijn gezicht. Op basis van het kenteken kon de overbuurman na het voorval worden aangehouden. De man is gehoord en heengezonden. De politie onderzoekt de zaak.
Bron: Blik op nieuws.
bennie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Duitse Herder
Border Collie
Aantal honden: 6

Ongelezen bericht door bennie »

Het lijkt mij duidelijk dat de hond hier niet agressief is en de overbuurman wel. Laten we hem testen en een spuitje geven als ie na 6 weken cel agressieviteit vertoont.
S@ndr@
Zeer actief

Ongelezen bericht door S@ndr@ »

tja als de wet van Murphy actief is :N: dan gaat ook werkelijk alles mis :19:
Gollum
Zeer actief
Mijn ras(sen): Roemeense schone
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door Gollum »

bennie schreef:Het lijkt mij duidelijk dat de hond hier niet agressief is en de overbuurman wel. Laten we hem testen en een spuitje geven als ie na 6 weken cel agressieviteit vertoont.
Dat vind ik nou een wereld idee :ok: :mrgreen:
Patricia25
Vaste gebruiker

Ongelezen bericht door Patricia25 »

Het word steeds gekker :eek:
Jaap*
Zeer actief
Mijn ras(sen): Jachthonden
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door Jaap* »

Nanna schreef:Vrouw van de hondjes sloeg meisje weer vol in het gezicht met drie flexihouders tegelijk :smile:
:smile: Zo hoort het! :mrgreen:
Twee honden, 't waren hele nette, hechtten zeer aan het fatsoen.
Ze gingen eerst een boom opzetten, om aldaar hun plas te doen.
jidde

Ongelezen bericht door jidde »

Ik moet zeggen dat als een blaffende grote hond op mij afkomt ik ook niet precies van te voren kan zien wat hij wil :N: Dus in zekere zin kan ik me de reactie van de overbuurman wel begrijpen. Ik denk dat als een blaffende herder op iemand afrent het al snel eng overkomt, al zou die herder echt alleen maar vrolijk blaffend erop af rennen
Chione
Zeer actief

Ongelezen bericht door Chione »

Tsa. Afbeelding
~“ With eyes full of prejudice, you will never see the world for what it is.."~

~
Afbeelding
~
Addy

Ongelezen bericht door Addy »

Nanna schreef:Van de week was het hier ook matten geblazen in het bos ;-)
Een kwekkend meisje (gsm aan het hoofd) met een rottweiler nam niet de moeite haar hond terug te roepen toen een ouder iemand met drie kleine hondjes daarom vroeg.
De vrouw van de kleine hondjes wilde de opdringerige rottweiler weghebben en maakte een schoppende beweging in zijn richting. Toen werd het meisje kwaad (want ja, dán kunnen ze opeens wel in actie komen) en sloeg die vrouw met haar werparm de bril van het hoofd.
Vrouw van de hondjes sloeg meisje weer vol in het gezicht met drie flexihouders tegelijk :smile:

Kortom: het was weer genieten geblazen. :mrgreen:
Wat een asociaal buurtje, die achtertuin van jou :smile: :smile: :smile:
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”