Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
kale plekken
Moderator: moderatorteam
- Belle
- Zeer actief
- Aantal honden: 3
Als je naar WHG gaat, kun je denk ik het beste even een afspraak maken met Paul van der Heijden. Hij heeft zich n.a.v. de hond van mijn vriendin aardig verdiept in de schildklierproblematiek bij honden en heeft ook contact gehad met Jean Dodds over haar hond.
Marjolein, Isa, Dora, Suus en Anne
Those who are dead, are not dead, they're just living in my head..... (Coldplay, 42)
Catootje 12-05-05 - 17-09-09
Chiva ? - ? -91 - 08-01-10
Belle 06-03-2003 - 05-11-2012
Those who are dead, are not dead, they're just living in my head..... (Coldplay, 42)
Catootje 12-05-05 - 17-09-09
Chiva ? - ? -91 - 08-01-10
Belle 06-03-2003 - 05-11-2012
- Brigitte30
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Cane Corso
- Aantal honden: 1
Dank je voor de tip, ga ik doenBelle schreef:Als je naar WHG gaat, kun je denk ik het beste even een afspraak maken met Paul van der Heijden. Hij heeft zich n.a.v. de hond van mijn vriendin aardig verdiept in de schildklierproblematiek bij honden en heeft ook contact gehad met Jean Dodds over haar hond.
- Brigitte30
- Zeer actief
Logische verklaring Inge OInge O schreef:nee, maar juist zo'n reactie duidt op jeuk (op een plek waar ze zelf niet bij kan)Brigitte30 schreef:Ze krabt alleen als ik haar aai over buik, rug, etc. Dan trekt d'r huid helemaal weg en kijkt ze echt zo achterom van wat doe je? En krabt ze dus onder aan haar buik , soort reactie op mijn geaai.Inge O schreef:haaruitval bij schildklierproblemen is me bekend, maar jeuk? dat zegt mij iig zo even niets..
Ik heb een uitgebreide mail gestuurd naar WHG, met het verzoek deze bij meneer vd Heijden neer te leggen. Dus ben benieuwd.
Ik ga er vanuit dat hij Roxy graag wil zien, maar wellicht heeft hij op voorhand al wat interessante tips.
- wendy71
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Ridgebacks!
- Locatie: Ik ben het baasje van Lola & Jakko en wij wonen in Gemert.
- Contacteer:
- Brigitte30
- Zeer actief