Ook een vriendin van mij vond hem zo mooi dat ze er 1 bestelde. Zij bestelde op 13 juni van dit jaar.
Toen mijn puppen geboren waren en al snel wat meer ruimte nodig hadden wilde ik graag nog zo'n mooie ren. Op de site van Witjes stond dat de rennen aan elkaar te gebruiken waren. Alleen rennen besteld voor 2008 waren niet met dit systeem te gebruiken. Ik heb dus zowel voor mij als voor mijn vriendin een ren erbij besteld.
Een paar dagen later werden ze bezorgd maar tot mijn grote verbazing waren het andere rennen. Kwalitatief minder, minder mooi en het belangrlijkste punt; ze past niet op de ren die ik al had.
Ik heb gelijk gemaild naar Witjes en kreeg een mail terug waarin ze zeiden dat de rennen besteld voor JULI 2008 niet te gebruiken waren met de nieuwe rennen. Toen ik mailde dat ze op hun website hadden staan dat de rennen niet pasten met rennen van voor 2008 hebben ze dit gelijk aangepast op de website.
Ik mocht de rennen terugsturen maar moest dan wel zelf de verzending en kosten betalen. Daar heb om grote zware pakketen gaat was dit een behoorlijk bedrag. Ik heb gemaild dat ik het hir niet mee eens was omdat ik de rennen nooit had besteld als de info gelijk had geklopt op hun website. Ik heb bewust besteld omdat deze rennen zouden passen aan de ren die ik al heb.
Een tijd lang lieten ze niets meer horen. Ik heb meerdere keren gemaild maar er bleef niets komen..... Nu kreeg ik een mail terug dat mijn vriendin en ik maar moeten ruilen. 1 van ons de nieuwe rennen, de andere de oude rennen. Dan hebben we beide 2 passende rennen en kan het met gesloten beurs geregeld worden

Het punt is dus dat we dit niet willen. De oudere rennen zijn veel mooier en ik wil dus gewoon weer zo'n ren. ivm met patentrecht mogen zij deze ren niet meer verkopen dus moet ik ergens anders een stuk meer betalen maar dat maakt me niet.
Ik moet zeggen dat ik nogal baal. Ik ben dus een hoop geld kwijt voor niets. Het valt me toch wel zeer tegen dat ze dit niet oplossen.
Heeft iemand een idee of ik hier nog iets mee kan?