Ze wilde niet drinken, ze wilde naar binnen. Ze wilde niet op dr kussen liggen. Op de bank wilde ze wel maar met de kont omhoog dat ze niet op de buik hoefde te liggen. Ben toch maar even gaan douchen, nog geen 3 minuten, want toen kwam mn vriend weer naar binnen tis niet goed. Ik kijken.
Ze bleef hijgen, en keek ons nu ook zo aan van help. Dus gelijk da gebeld. Die dacht dus ook aan een maagkanteling. Schoonouders gebeld voor de baby op te passen. Die waren er binnen 5 minuten. En ik stond al klaar in de auto. Die wilde ze ook niet inspringen, terwijl ik ze normaal al mopperend tegen moet houden omdat ik alles goed moet leggen en ze nog niet mag.
Wat duurt een rit dan lang. Daar hebben ze gevoeld. Er zat een klein beetje lucht in. maar niet geks. Toch maar narcose en proberen een buis erin te krijgen, wat dus niet lukte.
Dus hebben ze haar opengemaakt. Kreeg anderhalf uur later telefoon, dat ze stabiel was en ze haar dicht aan hetmaken waren. Ze hadden een emmer vol vlees en vocht en toch ook een lap zwart plastic, waarvan ik echt niet snap waar dat vandaan komt. Dus straks kijken want ze hebben eht bewaard. Ik snap nog steeds niet wat dat kan zijn, want er liggen hier geen rare dingen in huis of tuin. of ze moet weer ergens iets gevonden hebben van de vorige bewoners in de struiken o iets. Ik weet t niet.
Ik heb gejankt gister. Vanochtend gebeld en ze was alert en heet zelfs even gelopen. Dus namiddag nog even terugbellen of we haar kunnen halen. Als alles goed is.
Jeetje, als er zoiets gebeurd..... die stress is neit goed voor je. Ik heb echt mn meissie gemist
Ik hop dat we haar straks op kunnen halen.
Groetjes Marieta

TARAK