Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
lichthalsband.
Moderator: moderatorteam
- Moos
- Zeer actief
lichthalsband.
Nu het 's ochtends weer langer donker is ben ik erachter dat je Vera dan heel erg slecht ziet. Saar blijft wel een witte vlek, Vera verdwijnt geheel in het landschap.
Nu wil ik graag iets van een lichthalsband kopen voor haar, en ik vroeg me af waar mensen goede ervaringen mee hebben. Ik weet dat je halsbanden hebt, maar ook van die lichtjes die je aan de gewone halsband hangt toch?
Dus welke raden jullie mij aan?
Nu wil ik graag iets van een lichthalsband kopen voor haar, en ik vroeg me af waar mensen goede ervaringen mee hebben. Ik weet dat je halsbanden hebt, maar ook van die lichtjes die je aan de gewone halsband hangt toch?
Dus welke raden jullie mij aan?

-
Ayka-Zira-Honey
- Zeer actief
-
tineke
- Kaiou
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Barbet
- Aantal honden: 1
Voor Kaiou heb ik nu een verlichte halsband van Visiglo http://www.visiglo.nl/. Die werkt prima. Kaiou loopt weliswaar niet los, maar een zwarte 10 meter lijn valt natuurlijk ook niet op in het donker. Nadeel is dat de band bijna ´verdwijnt´ bij een hond met langer haar, net als een gewone halsband natuurlijk.
Ik ben trouwens begonnen met zo´n knipperdingetje aan zijn halsband, maar Kaiou is niets waard, veel te wild. Bij die metalen die je aan moet draaien had ik na 1x gebruik nog maar 1 helft over en bijvoorbeeld zo´n rood hartje heeft het ook niet overleefd
Misschien is jouw Vera wat zuiniger op haar spullen
Foto van Kaiou met zijn mooie band in mijn donkere tuin

Ik ben trouwens begonnen met zo´n knipperdingetje aan zijn halsband, maar Kaiou is niets waard, veel te wild. Bij die metalen die je aan moet draaien had ik na 1x gebruik nog maar 1 helft over en bijvoorbeeld zo´n rood hartje heeft het ook niet overleefd
Foto van Kaiou met zijn mooie band in mijn donkere tuin

- Chione
- Zeer actief
Die heb ik vorig jaar ook gehaald. Bevalt stukken beter dan een bungelend ( fiets ) lichtje a.d halsband.Ayka-Zira-Honey schreef:je kan bij de kwantum een gave nekriem halen met rood wit blauwe knipperlicht er in..
een echte politie hond!!!
ik vind hem erg gaaf..
~“ With eyes full of prejudice, you will never see the world for what it is.."~
~

~
~

~
- Noële
- Zeer actief
- Contacteer:
Ik heb voor Fellow een riem van Visiglo, want een halsband zie je niet bij hem, hij werkt prima!Kaiou schreef:Voor Kaiou heb ik nu een verlichte halsband van Visiglo http://www.visiglo.nl/. Die werkt prima. Kaiou loopt weliswaar niet los, maar een zwarte 10 meter lijn valt natuurlijk ook niet op in het donker. Nadeel is dat de band bijna ´verdwijnt´ bij een hond met langer haar, net als een gewone halsband natuurlijk.
Ik ben trouwens begonnen met zo´n knipperdingetje aan zijn halsband, maar Kaiou is niets waard, veel te wild. Bij die metalen die je aan moet draaien had ik na 1x gebruik nog maar 1 helft over en bijvoorbeeld zo´n rood hartje heeft het ook niet overleefdMisschien is jouw Vera wat zuiniger op haar spullen
![]()
Foto van Kaiou met zijn mooie band in mijn donkere tuin![]()
- Leonieke
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Dalmatische honden
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
- Tanja Simba&Bella
- Zeer actief
ik klik hier gewoon fietslampjes aan de tuigen...de 1 op knipperstand en de ander continu brandend...kan ik altijd goed zien wie waar loopt
Geloof wel dat de hele buurt mij uitlacht maar goed...vind het toch een prettigere gedachten dat fietsers en brommers mijn doggies goed zien en ik hun...
Geloof wel dat de hele buurt mij uitlacht maar goed...vind het toch een prettigere gedachten dat fietsers en brommers mijn doggies goed zien en ik hun...
Groetjes, Tanja
Voor altijd in mijn hart: Bella 18-04-2002 - 25-02-2013 , Simba 26-07-2004 - 10-07-2015
Het is stil in mijn hart, stil in ons huis. Ik mis jullie en troost mij met de gedachten dat jullie nu weer samen zijn. Mijn maffe duo......bedankt voor de mooie jaren. Ik zal jullie nooit vergeten.......
Voor altijd in mijn hart: Bella 18-04-2002 - 25-02-2013 , Simba 26-07-2004 - 10-07-2015
Het is stil in mijn hart, stil in ons huis. Ik mis jullie en troost mij met de gedachten dat jullie nu weer samen zijn. Mijn maffe duo......bedankt voor de mooie jaren. Ik zal jullie nooit vergeten.......
-
Sita
- Zeer actief
Ik heb voor Sita, die zie je dus ook niet in het donker, een halsband gekocht met rode knipperlampjes erin en een reflecterende streep erop. Geloof ongeveer 10 euro bij de dierenwinkel. Hiervoor had ik een band gekocht met ook knipperende lampjes bij het Kruidvat. Die band wordt vaak gebruikt door hardlopers om hun arm. Die was geloof ik iets van 3 euro. Nadeel vond ik dat ze dan twee banden om had, vandaar dat ik nu een halsband heb gekocht.
Groetjes Yvette, Sita, Taro en Rowan

- Shibby
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kruising slagroomsoesje
Ayka-Zira-Honey schreef:je kan bij de kwantum een gave nekriem halen met rood wit blauwe knipperlicht er in..
ik vind hem erg gaaf..
Ik fietste vorige week met Shibby en toen had hij die halsband ook om. Een jongetje riep toen ook "Mama kijk! Een politiehond!!"
Ik vind die halsbanden echt ideaal in het donker. Ze zijn ook erg stevig en de batterijtjes gaan ook lang mee. Er is er nog nooit een stuk gegaan, wel 2 verloren omdat ze iets te groot voor Shib waren afgesteld.

Volg Loutjes avonturen op Instagram via @malou_the_profiterole
- Maartje
- Zeer actief
Die heb ik ook. Aangezien de batterijen op waren, kostte een halsband nog maar 3 euro. Mooi vind ik ze niet, maar mijn honden zijn wel goed zichtbaar.Ayka-Zira-Honey schreef:je kan bij de kwantum een gave nekriem halen met rood wit blauwe knipperlicht er in..
ik vind hem erg gaaf..
- Leonieke
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Dalmatische honden
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
Wij hadden ook altijd fietslampjes, maar na tig te zijn kwijt geraaktTanja Simba&Bella schreef:ik klik hier gewoon fietslampjes aan de tuigen...de 1 op knipperstand en de ander continu brandend...kan ik altijd goed zien wie waar loopt![]()
Daarbij gingen bij ons de batterijen in no time op.
www.marengosoutfit.nl
"Exclusief voor hond en paard"
"Exclusief voor hond en paard"
- -Jolanda-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labrador Retriever
Had dit topic gelezen en kwam dus vanmiddag bij de kwantum in de buurt en dacht zal eens kijken.Maartje schreef:Die heb ik ook. Aangezien de batterijen op waren, kostte een halsband nog maar 3 euro. Mooi vind ik ze niet, maar mijn honden zijn wel goed zichtbaar.Ayka-Zira-Honey schreef:je kan bij de kwantum een gave nekriem halen met rood wit blauwe knipperlicht er in..
ik vind hem erg gaaf..
Inderdaad €3,- per bandje, maar dan deden de batterijen het niet (een enkele wel maar verkeerde maat en batterijen omruilen deden ze niet
Maar toch meegenomen en dan maar op zoek naar die batterijen.
Moeten er 2 per band in en de goedkoopste tot nu toe zijn die batterijen per stuk €4,20 :N: :N: .
Oftewel dikke €8,- per band :N:
(denk je goedkoop te zijn
- wendy71
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Ridgebacks!
- Locatie: Ik ben het baasje van Lola & Jakko en wij wonen in Gemert.
- Contacteer:
-
S@ndr@
- Zeer actief
- Jaap*
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Jachthonden
Die amerikaanse politieautoknipperband van de Kwantum hebben wij ook
Maar sinds Felix daarmee in het water is gesprongen brandt hij stationair, dat vind ik wel fijn, want je kon er wel een epileptische toeval van krijgen zeg :N:
Maar sinds Felix daarmee in het water is gesprongen brandt hij stationair, dat vind ik wel fijn, want je kon er wel een epileptische toeval van krijgen zeg :N:
Twee honden, 't waren hele nette, hechtten zeer aan het fatsoen.
Ze gingen eerst een boom opzetten, om aldaar hun plas te doen.
Ze gingen eerst een boom opzetten, om aldaar hun plas te doen.
- Lysette
- Zeer actief
- Contacteer: