Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Bij wie laten jullie de prof. foto's maken?

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

SimoneA
Zeer actief

Ongelezen bericht door SimoneA »

Als je echt mooie wilt: www.ronbaltus.nl

Hij gaat ook met je naar buiten, actie stand enz.

Super mooie foto's!!

Groetjes Simone
Rabecca
Zeer actief
Mijn ras(sen): Chihuahua's en Vlinderhondjes
Aantal honden: 5

Ongelezen bericht door Rabecca »

Danielle schreef:www.ronbaltus.nl voor mij overduidelijk de allerbeste!~
Wat grappig :D kom allemaal bekende tegen in de map van de Winner :D
martin*
Actief
Mijn ras(sen): Tibetaanse spaniel

Ongelezen bericht door martin* »

dank jullie wel allemaal!..
Ik zal als ik tijd heb op me gemak een keertje kijken!..
Wil gewoon de beste(in mijn ogen dan)

Groetjes,
Bons
Zeer actief
Mijn ras(sen): Rhodesian Ridgebacks
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Bons »

ridgebackfan schreef:
wendy71 schreef:www.bonfoto.nl
helemaal mee eens.

ik ben nog steeds super blij met de foto sessie die ik bij haar heb laten maken en helemaal omdat Saba er nu niet meer is
Growing up I learned that pleasing everybody is impossible. Pissing everybody of on the other hand, is a piece of cake! ;)
Bons
Zeer actief

wendy71 schreef:
ridgebackfan schreef:
helemaal mee eens.

ik ben nog steeds super blij met de foto sessie die ik bij haar heb laten maken en helemaal omdat Saba er nu niet meer is
Dat geloof ik meteen..
Ze maakt prachtige foto's. :ok:
Ik wil Lola&Jakko ook een keer door haar op de kiek laten zetten. :wink:
Kijk da's ook altijd erg leuk om te lezen natuurlijk :)
Growing up I learned that pleasing everybody is impossible. Pissing everybody of on the other hand, is a piece of cake! ;)
Miss_Liz
Zeer actief
Mijn ras(sen): Old English Bulldogs

Ongelezen bericht door Miss_Liz »

Ik laat het doen door mijn buuf..Hobbyfotograaf..maar ze is wel goed..
Deze maand gaan we de foto's maken voor de kerstkaarten..
Friendship isn't about who you have known the longest... It's about who came and never left your side.
wendy71
Zeer actief
Mijn ras(sen): Ridgebacks!
Locatie: Ik ben het baasje van Lola & Jakko en wij wonen in Gemert.
Contacteer:

Ongelezen bericht door wendy71 »

Webborn schreef:
ridgebackfan schreef:
helemaal mee eens.

Binnenkort Bonnie.., binnenkort. :mrgreen: :wink:

Stond jij ook laatst niet in het blad *onze hond*, met die ene foto van die rr(die terminaal ziek was :(: ) met z'n poot in de hand van zijn baasje?
Dat vond ik een heel mooie foto met een emotionele lading gezien het verhaal erbij.

Ik kan niet wachten tot jij onze hondjes eens op de foto zet. :wink:
Afbeelding
Vergeven is de hoop op een beter verleden loslaten.
Aileen
Vaste gebruiker
Mijn ras(sen): Buddy (labrador), helaas van ons heen gegaan *1994-2009+ We missen je lieve Kanjer!!

Lucky (tibetaanse terrier) 16-07-1998

Digger (engelse cocker spaniel) 24-06-2010
Contacteer:

Ongelezen bericht door Aileen »

Sandracula schreef:Mijn schoonzus heeft van haar 5 honden hier http://www.indigodog.nl/ foto's laten maken.. Geweldig mooie foto's van de hondjes in hun eigen losloopgebied :ok:
in 2004 hebben we ook foto's laten maken door indigodog, mijn ervaring was helaas niet goed. Zeer slechte foto's, zo erg dat we ze wel in de prullenbak konden gooien. Zelfs met een gewone camera maakte je al betere foto's.
Afbeelding
Duvel
Actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door Duvel »

ik kom bij mensen 'thuis' en dat werkt erg goed, zelfs bij de meest lastige honden.

Zit alleen niet bij je in de buurt, verre van zelfs :mrgreen:
Once a Corso.... Allways longing 4 more Corso!
Bons
Zeer actief

wendy71 schreef:Stond jij ook laatst niet in het blad *onze hond*, met die ene foto van die rr(die terminaal ziek was :(: ) met z'n poot in de hand van zijn baasje?
Dat vond ik een heel mooie foto met een emotionele lading gezien het verhaal erbij.
Die foto is inderdaad van mij. :) Het was alleen niet in de "Onze Hond" maar in "Hondenleven". Die vroeg al hun vaste fotografen hun lievelingsfoto in te sturen. Daar hoefde ik gevoelsmatig niet lang over na te denken, ik heb inderdaad gekozen voor de foto met emotie ipv een spetterende actie.

Is altijd wel afwachten hoe de foto over komt als je het verhaal erachter niet kent.
wendy71
Zeer actief
Mijn ras(sen): Ridgebacks!
Locatie: Ik ben het baasje van Lola & Jakko en wij wonen in Gemert.
Contacteer:

Ongelezen bericht door wendy71 »

Webborn schreef:
wendy71 schreef:Stond jij ook laatst niet in het blad *onze hond*, met die ene foto van die rr(die terminaal ziek was :(: ) met z'n poot in de hand van zijn baasje?
Die foto is inderdaad van mij. :) Het was alleen niet in de "Onze Hond" maar in "Hondenleven". Die vroeg al hun vaste fotografen hun lievelingsfoto in te sturen. Daar hoefde ik gevoelsmatig niet lang over na te denken, ik heb inderdaad gekozen voor de foto met emotie ipv een spetterende actie.

Is altijd wel afwachten hoe de foto over komt als je het verhaal erachter niet kent.
Ah, okee.
Wist het niet zeker, heb op beide bladen een abo. :wink:
Het was een prachtige fot in ieder geval. :ok:
Afbeelding
Vergeven is de hoop op een beter verleden loslaten.
little-wolf
Zeer actief
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door little-wolf »

:ok:
Brigitte
Zeer actief

Ongelezen bericht door Brigitte »

Hutsje schreef:www.eyedea.nl ;)
Kika
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door Kika »

Aileen schreef:
Sandracula schreef:Mijn schoonzus heeft van haar 5 honden hier http://www.indigodog.nl/ foto's laten maken.. Geweldig mooie foto's van de hondjes in hun eigen losloopgebied :ok:
in 2004 hebben we ook foto's laten maken door indigodog, mijn ervaring was helaas niet goed. Zeer slechte foto's, zo erg dat we ze wel in de prullenbak konden gooien. Zelfs met een gewone camera maakte je al betere foto's.
Jammer dat je het nodig vindt om een collega fotograaf "af te kraken" in zo'n topic. Slechte foto's kunnen er uit elke camera rollen. Tis nog altijd de fotograaf die de foto maakt. Sommige mensen hebben een "goeie" camera en maken nog steeds bagger foto's. Ga er voor het gemak van uit dat je de in jouw ogen slechte reportage gewoon opnieuw hebt kunnen laten maken door ze.
Chione
Zeer actief

Ongelezen bericht door Chione »

Kika schreef: Sommige mensen hebben een "goeie" camera en maken nog steeds bagger foto's.
'Even los van', bovenstaand is iig een feit. :wink: :mrgreen:
~“ With eyes full of prejudice, you will never see the world for what it is.."~

~
Afbeelding
~
Aileen
Vaste gebruiker
Mijn ras(sen): Buddy (labrador), helaas van ons heen gegaan *1994-2009+ We missen je lieve Kanjer!!

Lucky (tibetaanse terrier) 16-07-1998

Digger (engelse cocker spaniel) 24-06-2010
Contacteer:

Ongelezen bericht door Aileen »

Kika schreef:
Aileen schreef:
Jammer dat je het nodig vindt om een collega fotograaf "af te kraken" in zo'n topic. Slechte foto's kunnen er uit elke camera rollen. Tis nog altijd de fotograaf die de foto maakt. Sommige mensen hebben een "goeie" camera en maken nog steeds bagger foto's. Ga er voor het gemak van uit dat je de in jouw ogen slechte reportage gewoon opnieuw hebt kunnen laten maken door ze.
ik kraak haar niet af, vertelde gewoon mijn mening. niks meer niks minder. Dat een ander Indigodog goed vindt, is altijd super voor die blije mensen, maar die ervaring heb ik helaas niet gehad.
nieuwe reportage was niet mogelijk in korte termijn. Als ze toevallig weer in limburg was dan zou dat weer kunnen (anders moest ze extra helemaal hier heen rijden en daar hadden we begrip voor natuurlijk). Na een paar keer bellen hebben (kwam ze nog niet in limburg) hebben we niet meer gebeld omdat de hond van mijn moeder helaas al is overleden. We wilden juist mooie foto's door indigodog laten maken wat dus niet goed gelukt was.
Elk fotograaf maakt wel eens fouten of dat ze eens minder mooie foto's maken. Een fotograaf is net als ieder andere een mens. Niks mis mee.
Zelfs mij kan het overkomen, net als ieder andere :)

laten we maar weer on-topic gaan ;)
Afbeelding
MJ
Zeer actief
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door MJ »

Zoek stok! schreef:
Reini schreef:Bij Githa:

http://www.githavaneeuwen.nl/front_content.php

Zij heeft prachtige foto's gemaakt van Vegas. Ik was erg tevreden over de manier waarop de foto's werden gemaakt en over de kwaliteit van de foto's. Vegas voelde zich ook heel vrij en relaxed in de studio :ok:
Hier sluit ik me bij aan :ok:
Ik ook ! ( en mijn drietal , mijn allerliefste Bassiebas ,Maxi en Dust staan mooi op de site te pronken...ben ik even trots ! :cheer: )
-Mieke-
Zeer actief
Mijn ras(sen): 1 spaans, 2 roemeense ex-straathondjes
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door -Mieke- »

Erica ! :ok: :ok:
groetje, Mieke
I.M. Vlaamse Bob, I.M. Roemeense Laika. Spaanse Rambi,
Momo en Kiki
Afbeelding Afbeelding Afbeelding
Canecorsosultan
Zeer actief
Mijn ras(sen): Cane Corso
Contacteer:

Ongelezen bericht door Canecorsosultan »

Brigitte schreef:
Hutsje schreef:www.eyedea.nl ;)

Helemaal mee eens :mrgreen: Mooiere foto's van onze beestenbende heb ik nooit gehad. Ik heb geen makkelijke katten voor foto's :roll: Maar jeetje...op de foto's van Anita herken ik mijn beesten...Zowel de katten als de honden :ok: Voor mij heeft zij het wezen van elk individueel dier perfect vastgelegd!
Afbeelding
Cane Corso: a love that lasts a lifetime!!
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”