Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hondenzwembad
Moderator: moderatorteam
- Leonieke
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Dalmatische honden
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
Hondenzwembad
Dazzle heeft gisteren 2 zwaar gekneusde tenen opgelopen.
Om hem toch een beetje in conditie te houden en om zijn energie nog een beetje kwijt te kunnen willen we met hem naar een hondenzwembad.
We komen altijd al bij Coby van het Natte neuzenbad in Waskemeer, maar zij heeft helaas geen plek de komende dagen.
Nu zag ik dat er in Annen ook een thepapie bad zit, maar dat is zo'n bak. Dit lijkt me voor Dazzle minder geschikt en dat zien we dus niet zo zitten.
Weet iemand nog meer zwembaden (in de buurt) waar je hond vrij kan zwemmen met verwarmd water?
Ik las ook iets van Doggie Pool o.i.d. maar hun site doet het niet.
Alvast bedankt voor de reacties.
Om hem toch een beetje in conditie te houden en om zijn energie nog een beetje kwijt te kunnen willen we met hem naar een hondenzwembad.
We komen altijd al bij Coby van het Natte neuzenbad in Waskemeer, maar zij heeft helaas geen plek de komende dagen.
Nu zag ik dat er in Annen ook een thepapie bad zit, maar dat is zo'n bak. Dit lijkt me voor Dazzle minder geschikt en dat zien we dus niet zo zitten.
Weet iemand nog meer zwembaden (in de buurt) waar je hond vrij kan zwemmen met verwarmd water?
Ik las ook iets van Doggie Pool o.i.d. maar hun site doet het niet.
Alvast bedankt voor de reacties.
www.marengosoutfit.nl
"Exclusief voor hond en paard"
- blacky
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Coton de Tuléar en Havanezer.
- Leonieke
- Zeer actief
- Contacteer:
Bedankt voor de tip!!blacky schreef:Bij dierenpraktijk de tweede lijn geven ze ook hydrotherapie. Hiervoor hebben ze toch een zwembad nodig denk ik? De tweedelijn vind je in Wilhelminaoord of dat vlak bij je is weet ik niet ligt op de grens Friesland, Drente en Overijssel.
We zijn hier met onze andere hond inderdaad wel eens geweest, het is inderdaad niet zo ver.
Ik zal eens nazoeken of ze ook een zwembad hebben of alleen zo'n bak.
www.marengosoutfit.nl
-
~Suzanne~
- Zeer actief
- Leonieke
- Zeer actief
- Contacteer:
Onze honden gaan 1 tot 2 keer per maand lekker vrij zwemmen. In een heerlijk verwarmd groot zwembad. En wij mogen er gewoon lekker bij. Altijd 1 groot feest.Suzanne123 schreef:Hoi,
tot nu toe heb ik NERGENS een hondenzwembad voor vrijzwemmen met je hond gevonden.
Wel mogen soms in therapie-baden ook gezonde honden, maar nooit met de baasjes zelf en DAT is nou juist wat ik graag zou willen.
Mocht iemand wel zoiets weten in Zuid- of Midden Nederland... dan graag!
Suzanne
Het is alleen in Noord Nederland, Waskemeer. Misschien een keer een idee voor in de vakantie?
Zie www.hondenzwembad.nl.
www.marengosoutfit.nl
-
~Suzanne~
- Zeer actief
Verrassend, want op de site staat toch echt met grote letters:Leonieke schreef:Onze honden gaan 1 tot 2 keer per maand lekker vrij zwemmen. In een heerlijk verwarmd groot zwembad. En wij mogen er gewoon lekker bij. Altijd 1 groot feest.Suzanne123 schreef:Hoi,
tot nu toe heb ik NERGENS een hondenzwembad voor vrijzwemmen met je hond gevonden.
Wel mogen soms in therapie-baden ook gezonde honden, maar nooit met de baasjes zelf en DAT is nou juist wat ik graag zou willen.
Mocht iemand wel zoiets weten in Zuid- of Midden Nederland... dan graag!
Suzanne
Het is alleen in Noord Nederland, Waskemeer. Misschien een keer een idee voor in de vakantie?
Zie www.hondenzwembad.nl.
Door wettelijke bepalingen mogen alleen de honden in het water.
En daarom heb ik die site ook weer terzijde gelegd, maar je mag dus WEL bij je hond in het water, dus samen zwemmen, in je zwempak zo de plomp in?!?!
Suzanne
- Leonieke
- Zeer actief
- Contacteer:
-
~Suzanne~
- Zeer actief
- Leonieke
- Zeer actief
- Contacteer:
Niemand gaat ermee het water in. Ook Coby niet.Suzanne123 schreef:Jammer, want ik wil dus samen het water in! IK wil zwemmen met mijn hond, niet kijken hoe een ander dat doet
Suzanne
De honden zwemmen gewoon zelf en je kan zelf je hond draaien op de trap (sta je toch nog met je voeten in het water) en speelgoed weg gooien.
www.marengosoutfit.nl
-
~Suzanne~
- Zeer actief
- Leonieke
- Zeer actief
- Contacteer:
-
~Suzanne~
- Zeer actief
Helaas, geen optie. Ik wil het echt in de rust en privacy van een bad.Leonieke schreef:Je zal het ook nooit vinden, want het is wettelijk niet toegstaan.
Wachten op de zomer dus en lekker met je hond naar de zwemplas.
Maar goed, ik begrijp dat het nergens dan mag? Dan zit er niets anders op dan het op te geven of zelf in de tuin een heeeeeeel groot gat te graven
Suzanne
- Renske
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): kooikerhondje en lundehund
- Aantal honden: 2
Dus nog een klant van Coby
. Met Lumi kom ik daar om de week.
Heb je je al bij Coby op de reservelijst laten zetten? (Of doet ze daar niet aan?). Soms bellen mensen nog af en heeft ze een plekje tussendoor.
In Marum zit of zat er ook eentje. gegoogeld en die lijkt ABCDier te heten, maar de website kan ik niet vinden. ABC Dier, Haarsterweg 39 in Marum, tel.: 0594-658577.
Heb je je al bij Coby op de reservelijst laten zetten? (Of doet ze daar niet aan?). Soms bellen mensen nog af en heeft ze een plekje tussendoor.
In Marum zit of zat er ook eentje. gegoogeld en die lijkt ABCDier te heten, maar de website kan ik niet vinden. ABC Dier, Haarsterweg 39 in Marum, tel.: 0594-658577.
-
Gipsy
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Dalmatamixs, een "weet ik veel :)" maar met hoog knuffelgehalte :) ...
- Aantal honden: 4
- Contacteer:
Dat is zo bij ons...alleen willen ze daar niet in zwemmen...enkel op de trap zitten en afkoelenSuzanne123 schreef:Helaas, geen optie. Ik wil het echt in de rust en privacy van een bad.Leonieke schreef:Je zal het ook nooit vinden, want het is wettelijk niet toegstaan.
Wachten op de zomer dus en lekker met je hond naar de zwemplas.
Maar goed, ik begrijp dat het nergens dan mag? Dan zit er niets anders op dan het op te geven of zelf in de tuin een heeeeeeel groot gat te graven
Suzanne
In de rivier of een plas vinden ze wel heerlijk