Jip is sinds 2 weken ziek. Of ja het begon met echt ziek zijn. 's Nachts begon ze heel zwaar te ademen, later te hoesten en te kokhalzen en dus na een tijdje met bloed. Ik ben toen 's ochtends meteen naar de dierenarts gegaan. Ze had geen koorts, longen klonken schoon en keel was niet gevoelig. Ik kreeg antibiotica mee en pillen voor als ze zou blijven hoesten zonder slijm. Het hoesten en kokhalzen was daarna snel over dus die pillen heb ik niet hoeven geven. Alleen knapt ze niet echt op. Ze blijft heel moe en als ze te veel doet wordt ze misselijk en begint ze te hoesten. Te veel doen moet je niet denken aan een wandeling maar aan twee keer 3 minuten met Benno spelen en 10 keer achter een speeltje aan rennen zeg maar... Niet echt Jip dus
Ik hou haar dus maar gewoon rustig, korte rondjes lopen en niet spelen. Het leek beter te gaan met d'r (kreeg speeltjes nu bijna in mijn gezicht geduwd) maar doordat ze toen ook weer een klein beetje meer ging doen ging het dus ook meteen weer mis. Gisteren ademde ze weer even zwaar, vanochtend weer overgegeven.
Morgen ga ik dus weer terug naar de dierenarts. Maar ben benieuwd of iemand hier ervaring mee heeft...?