Ik kom net van een wandeling terug met Gol, en voor de flat waren allemaal kinderen aan het spelen. Een jongetje vroeg of hij even met Gol en z'n boemerang mocht spelen, in eerste instantie zei ik nee omdat ze alles sloopt maar het jongetje vond dat niet erg. Gollum vond het helemaal geweldig!

Ze luisterde ook echt goed naar dat jochie en liet de boemerang los als hij het commando gaf. Ook ging ze zitten op commando, heel schattig. Op een gegeven moment stond hij met de boemerang te zwaaien en wilde dat Gol sprong om hem te pakken, maar dat deed ze niet. Ik vertelde dat ik haar heb geleerd dat ze niet mag springen bij kinderen omdat ze ze zo omver springt. Alleen bij mij en grotere mensen springt ze bij het commando HOOG. Dus die jochies proberen natuurlijk, maar ze weigerde pertinent
Ze ging wel nog even af toen ze dat vroegen maar springen mag niet.
Tot slot mochten alle kindjes Gol nog een koekje geven (zelfs een kleintje van 2 a 3 jaar oud), ze pakte alles keurig aan en gaf nog een lebber toe
Ik ben helemaal trots, ik denk dat het toch in Gol zelf zit die voorzichtigheid, want zo streng heb ik nou ook weer niet getraind op laag blijven bij kinderen..