Zoals ik al zei, mijn DA weet wel wat hij meegeeft of niet, en is ook niet op geld uit.Frenk schreef:Dat is jouw inschatting en jouw keuze. Maar zodra je dat hier opschrijft open je de mogelijkheid dat 'wij' je gaan vertellen wat we daarvan vindenAimee schreef:Ik vind dat je bij een oudere hond op een gegeven moment wel een punt bereikt waarbij je niet alles tot in de puntjes hoeft te weten, maar alleen wilt weten hoe je het kan bestrijden/vertragen/voorkomen.
Ik zou persoonlijk dus een andere keuze maken, ik behandel liever gericht dan dat ik het risico loop dat ik de organen belast met iets wat helemaal niet zinvol is. Maar natuurlijk hoop ik dat jouw behandeling goede resultaten geeft en dat jouw hond erbij gebaat zal zijn.
Kijk als mijn DA nou via deze weg zou zeggen dat ze hartkanker had, en dat ze chemo moet, dan zou ik me toch even goed achter de oren krabben, en zou ik niet schromen om een foto te laten maken. Maar zeg nou zelf, is het niet redelijk normaal dat als je 91 bent dat sommige organen een beetje achteruit hollen?