Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
wie kent een nagelknipper die met licht
Moderator: moderatorteam
- ridgebackfan
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Rhodesian Ridgeback
- Contacteer:
wie kent een nagelknipper die met licht
aan geeft wanneer je kan knippen,
groen is goed en bij rood zit je in het leven?
Dit lijkt me helemaal geweldig want hier hebben ze dikke zwarte nagels waarbij zelfs met zaklamp geen leven is te zien.
Ik knipte deze week dus weer 1 nagel in het leven terwijl het echt maar puntjes zijn die eraf gaan
Ze lopen niet op het harde dus dat is geen optie
Dit lijkt me helemaal geweldig want hier hebben ze dikke zwarte nagels waarbij zelfs met zaklamp geen leven is te zien.
Ik knipte deze week dus weer 1 nagel in het leven terwijl het echt maar puntjes zijn die eraf gaan
groetjes van Anne plus pootjes van Yuma & Dhakiya
*Jenga*Saba*Buddy* voor altijd in mijn hart
kijk hier voor de site van de meiden en kijk hier voor site met Rhodesian Ridgeback info

kijk hier voor de site van de meiden en kijk hier voor site met Rhodesian Ridgeback info

- Hanneke2
- Zeer actief
- Aantal honden: 2
Re: wie kent een nagelknipper die met licht
Ik zit hier ook altijd te zenuwen bij Jack. Ik knip superkleine stukjes, maar als ik te weinig knip brokkelt de hele boel soms af door zijn SLO en dan ben ik nog verder van huis. Hij heeft een paar witte nagels en dat is geen probleem, maar die zwarte nagels... ik durf bijna niet meer.ridgebackfan schreef:aan geeft wanneer je kan knippen,
(En zo lekker, een DA die ook staat te twijfelen van die nagel durft ze niet, want daar zit al zo'n spleet in en als het gaat brokkelen...
Lilo hoef ik godzijdank nooit te knippen, die slijt alles mooi gelijkmatig af, en als er toch een nagel te lang wordt bijt ze hem zelf af.
Hanneke, Toto, Tika en Pindapoes
- *Charlotte
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Welsh Corgi Cardigan
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
Volgens mij is die hier niet te verkrijgen. Ik ben er namelijk ook naar op zoek geweest. In Amerika hebben ze ze wel.
http://www.quickfinderclipper.com/
Ik heb toen een paar winkels gemaild, en er zijn er bij die ze wel naar Nederland willen verzenden. De verzendkosten vielen me nog mee, ik dacht iets van 17 euro. Ik heb uiteindelijk besloten om hem niet te kopen, dus ervaring heb ik er niet mee.
http://www.quickfinderclipper.com/
Ik heb toen een paar winkels gemaild, en er zijn er bij die ze wel naar Nederland willen verzenden. De verzendkosten vielen me nog mee, ik dacht iets van 17 euro. Ik heb uiteindelijk besloten om hem niet te kopen, dus ervaring heb ik er niet mee.
- ridgebackfan
- Zeer actief
- Contacteer:
ik kan hem hier bij Discus dierenzaak kopen en ze geven dan ook demonstratie hij kost € 34.95
Maar dacht dat als iemand al zegt het werkt niet dan hoef ik het al niet te proberen
Maar dacht dat als iemand al zegt het werkt niet dan hoef ik het al niet te proberen

-
Catootje
- Actief
Ik werk bij een Discuswinkel, wij hebben die knipperlicht-knipper dus ook. Ik heb hem nog niet uitgeprobeerd, zal ik morgen eens doen, Jazz is tóch aan de beurt.ridgebackfan schreef:ik kan hem hier bij Discus dierenzaak kopen en ze geven dan ook demonstratie hij kost € 34.95
Groetjes uit Papendrecht van Carin, Jazz en Yunishka.
- *Charlotte
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Welsh Corgi Cardigan
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
- Rosita Compagner
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): waterhonden
- Contacteer:
www.trim.nl zal hem ook verkopen, denk ik. Iedere nagel past er in hoor, althans ik heb nog nooit een nageltang gehad die ergens te groot voor was.
Maarre..... 35 euri? Daar kun je toch heel wat keren de nagels voor láten knippen?
Maarre..... 35 euri? Daar kun je toch heel wat keren de nagels voor láten knippen?
-
Catootje
- Actief
Hoihoi,*Charlotte schreef:Nou dan ben ik ook wel benieuwdIk heb natuurlijk maar een teckel, zou dat ding dan niet te groot zijn?
Nou, over Teckels gesproken, vorige week heeft een Teckelfokker die knipperlichttang gekocht.......en vandaag terug gebracht. Het werkte echt niet zei hij. Als hij met de tang maar in de búúrt van een Teckelnageltje kwam ging dat ding accuut op rood
- Hanneke2
- Zeer actief
- Aantal honden: 2
Heb zo'n instructiefilmpje voor dat ding zitten kijken, maar het lijkt me helemaal niks. Volgens mij hoeft de hond maar even te bewegen en je knipt een bloedbad. :N:
Ik heb een tijdje terug een dremel gekocht, en dat lijkt me nog steeds de prettigste manier om die nagels kort te houden, maar Jack vindt het nog steeds erg eng. Ik denk dat ik daar toch maar verder mee ga oefenen.
Duidelijk filmpje over nagels vijlen met een dremel:
Ik heb een tijdje terug een dremel gekocht, en dat lijkt me nog steeds de prettigste manier om die nagels kort te houden, maar Jack vindt het nog steeds erg eng. Ik denk dat ik daar toch maar verder mee ga oefenen.
Duidelijk filmpje over nagels vijlen met een dremel:
Hanneke, Toto, Tika en Pindapoes
- ridgebackfan
- Zeer actief
- Contacteer:
op de instructie video staat dat je hem eerst stukje in moet knijpen dan zover mogelijk over de nagel en dan naar de top bewegen.
Maar was dan ook benieuwd als je een hond hebt die zijn poot niet stil houd.
De dremel wil ik ook al hele tijd proberen lijkt me zoals het filmpje laat zien ook handig maar ze moeten daar wel weer aan wennen.
En laten knippen door trimmer is geen optie het zijn ridgebacks die echt niet bij vreemde hun pootjes uit steken van knip maar ik heb zelf al moeite genoeg
Buddy is een herplaats meisje waar nooit oren oogjes en nagels werden gekeken van jongs af aan
Maar was dan ook benieuwd als je een hond hebt die zijn poot niet stil houd.
De dremel wil ik ook al hele tijd proberen lijkt me zoals het filmpje laat zien ook handig maar ze moeten daar wel weer aan wennen.
En laten knippen door trimmer is geen optie het zijn ridgebacks die echt niet bij vreemde hun pootjes uit steken van knip maar ik heb zelf al moeite genoeg
Buddy is een herplaats meisje waar nooit oren oogjes en nagels werden gekeken van jongs af aan

- nathalie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kelpie en Weimaraner
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
Ik werk ook bij een discus en wij hebben hem op een konijntje geprobeerd, maar ik vind het eigenlijk niet zo'n handig ding. Hij pakt het echt op het randje. Dan rennen ze een keer over asfalt oid en dan zitten ze nog tegen het leven.ridgebackfan schreef:ik kan hem hier bij Discus dierenzaak kopen en ze geven dan ook demonstratie hij kost € 34.95

Tot ooit lieffie.. Ushi *01-04-10 †07-12-15
True love lives forever... Bowie, *15-12-94 † 26-07-10
Candy, voor altijd in mijn gedachten
http://www.greyblessings.nl
- Belle
- Zeer actief
Toen Catootje 7 weken met haar poot in het verband had gezeten waren haar nagels aan die poot ook lang. Ik heb toen met een eeltvijl de nagels gevijld. Ging niet heel snel, maar wel veilig. Ik deed het gewoon als ze bij me op de bank lag, onder het televisiekijken een avondje vijlen.
Marjolein, Isa, Dora, Suus en Anne
Those who are dead, are not dead, they're just living in my head..... (Coldplay, 42)
Catootje 12-05-05 - 17-09-09
Chiva ? - ? -91 - 08-01-10
Belle 06-03-2003 - 05-11-2012
Those who are dead, are not dead, they're just living in my head..... (Coldplay, 42)
Catootje 12-05-05 - 17-09-09
Chiva ? - ? -91 - 08-01-10
Belle 06-03-2003 - 05-11-2012
-
Catootje
- Actief
Hee, een collega!nathalietjuh schreef:Ik werk ook bij een discus en wij hebben hem op een konijntje geprobeerd, maar ik vind het eigenlijk niet zo'n handig ding. Hij pakt het echt op het randje. Dan rennen ze een keer over asfalt oid en dan zitten ze nog tegen het leven.ridgebackfan schreef:ik kan hem hier bij Discus dierenzaak kopen en ze geven dan ook demonstratie hij kost € 34.95
- ridgebackfan
- Zeer actief
- Contacteer:
mmmmm,
niet echt veel positiefs dus, jammer dan ga ik het niet proberen
thanxxx voor jullie reacties
niet echt veel positiefs dus, jammer dan ga ik het niet proberen
thanxxx voor jullie reacties

- nathalie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kelpie en Weimaraner
- Contacteer:
Welke werk jij?Catootje schreef:Hee, een collega!nathalietjuh schreef:Ik werk ook bij een discus en wij hebben hem op een konijntje geprobeerd, maar ik vind het eigenlijk niet zo'n handig ding. Hij pakt het echt op het randje. Dan rennen ze een keer over asfalt oid en dan zitten ze nog tegen het leven.ridgebackfan schreef:ik kan hem hier bij Discus dierenzaak kopen en ze geven dan ook demonstratie hij kost € 34.95

Tot ooit lieffie.. Ushi *01-04-10 †07-12-15
True love lives forever... Bowie, *15-12-94 † 26-07-10
Candy, voor altijd in mijn gedachten
http://www.greyblessings.nl
-
Catootje
- Actief
In Gorinchem.nathalietjuh schreef:Welke werk jij?Catootje schreef:Hee, een collega!nathalietjuh schreef:Ik werk ook bij een discus en wij hebben hem op een konijntje geprobeerd, maar ik vind het eigenlijk niet zo'n handig ding. Hij pakt het echt op het randje. Dan rennen ze een keer over asfalt oid en dan zitten ze nog tegen het leven.ridgebackfan schreef:ik kan hem hier bij Discus dierenzaak kopen en ze geven dan ook demonstratie hij kost € 34.95