De rest van de serie vind je hier
Moderator: moderatorteam

LongFields schreef:Prachtige serie!
Dat belooft nog wat...
Ja, echt jammer. Maar wel goed dat het niet door is gegaan, er is hier ook blij vlagen flink regen gevallen en het was ook goed donker. Die paar opklaringen waren vast niet op de juiste tijd gekomen.Webborn schreef:LongFields schreef:Prachtige serie!
Dat belooft nog wat...
f*k van het weer vandaag, bah!
heb pas nog wat geplaatst en er zijn mensen die werkenmassam schreef:aangezien jolanda het zelf niet doet ben ik heel blij dat je roggeltje weer eens laat zien! het is een enorm mooie meid!
niet alleen naar de fotograafWebborn schreef:LongFields schreef:Prachtige serie!
Dat belooft nog wat...
Bedankt allemaal voor de leuke reactiesDe meeste eer komt natuurlijk Kippie toe, Kip was is een geboren model (met een rotsvaste eigen wil en dikke vinger naar de fotograaf haha)
Nou we zijn inderdaad lang bezig geweest zeg, krijg je met al dat geklets, Kippie vond het niet erg in elk geval.little-wolf schreef:heb pas nog wat geplaatst en er zijn mensen die werkenmassam schreef:aangezien jolanda het zelf niet doet ben ik heel blij dat je roggeltje weer eens laat zien! het is een enorm mooie meid!![]()
wilde ze net plaatsen![]()
http://www.flickr.com/photos/glory_to_the_brave/
het was echt super gezellig met bonnie! en we hadden prachtig weer. iets van 2,5u lekker in de weer geweest.
vooral het einde was wel leuk, heh bonnie
ssssssssssstlittle-wolf schreef:niet alleen naar de fotograafWebborn schreef:LongFields schreef:Prachtige serie!
Dat belooft nog wat...
Bedankt allemaal voor de leuke reactiesDe meeste eer komt natuurlijk Kippie toe, Kip was is een geboren model (met een rotsvaste eigen wil en dikke vinger naar de fotograaf haha)
![]()
Nee dat vrees ik ook. Maar wat in het vat zit verzuurd niet, na zo'n zomer krijgen we vast een dijk van een herfstLongFields schreef:Ja, echt jammer. Maar wel goed dat het niet door is gegaan, er is hier ook blij vlagen flink regen gevallen en het was ook goed donker. Die paar opklaringen waren vast niet op de juiste tijd gekomen.Webborn schreef:LongFields schreef:Prachtige serie!
Dat belooft nog wat...
idd, hoevaak hadden wij de afspraak wel niet verzet?Webborn schreef:Nee dat vrees ik ook. Maar wat in het vat zit verzuurd niet, na zo'n zomer krijgen we vast een dijk van een herfstLongFields schreef:Ja, echt jammer. Maar wel goed dat het niet door is gegaan, er is hier ook blij vlagen flink regen gevallen en het was ook goed donker. Die paar opklaringen waren vast niet op de juiste tijd gekomen.Webborn schreef:LongFields schreef:Prachtige serie!
Dat belooft nog wat...