Botsing van de haarballen:

Vera kijkt of er niet toevalliggg een verdwaalde bal in het water drijft:

De gezusters:

Teckel te water

Komt Soofje aan:

Zoeffff!

En later zijn Frenk en Vera nog even tekeer gegaan samen:

Moderator: moderatorteam

Dat ene stukje zwemmen deed ze heel sneeky toen ik de camera nog in mijn tas hadGeer schreef:Ted had net een best end gezwommen voor een stokje...en bedacht toen dat het best wel koud was en ze eigenlijk een principiele zwemweigeraar isInge O schreef:ted heeft duidelijk heel erg veel zin in het water.
leuk gekortpotigte![]()
(vera even niet meegerekend).
![]()
'T was gezellig!

Poezelige hondje? Dat lag gewoon te knagen aan de oren van mijn lieve VeertjeFrenk schreef:Alleen omdat juffrouw Nanna het zegt hoorNanna schreef:TulijkMoos schreef:
Pik je mij dan op op het station bij jou?![]()
Ik wil die gevaarlijke Vera niet meer in de buurt van mijn poezelige hondje hebben
Natuurlijk haal ik jullie op
Gezellig
Oh Geerheb je de hongerklop nog overleefd???

Die was moeilijk niet te overleven, met een bakje huzarensalade, een croissantje en een pakje TaksiFrenk schreef:Nanna schreef:Moos schreef:
Geer schreef:Die was moeilijk niet te overleven, met een bakje huzarensalade, een croissantje en een pakje TaksiTed heeft nog een stief uurtje doorgekauwd op haar zuurtje. Het beste ding bleek nog in zijn papiertje te zitten en die fliebers papier bleven heerlijk verkleven.
Ik rij eerst wel naar Schoorl en dan zak ik weer af naar A'veen hoor. No problemMaarreee...Op weg naar 't Zuud'n komen jullie wel langs Amstelveen...toch??

Oh dan mag Vera bij jou in de auto zodat wij meer ruimte hebben? Da's aardig van jeGeer schreef:Die was moeilijk niet te overleven, met een bakje huzarensalade, een croissantje en een pakje TaksiFrenk schreef:
Ted heeft nog een stief uurtje doorgekauwd op haar zuurtje. Het beste ding bleek nog in zijn papiertje te zitten en die fliebers papier bleven heerlijk verkleven.
Maarreee...Op weg naar 't Zuud'n komen jullie wel langs Amstelveen...toch??

Kijk dat vind ik nou ook een goed planNanna schreef:Kom maar hier wandelenMoos schreef:Je bent welkom hoor volgende keerNanna schreef:wat leuk, had ik best bij willen wezen.![]()
![]()
![]()
De koffie staat klaar
Zo'n omroepwagen met zo'n enorme toeter op het dakAddy schreef:Maar wij wel en tegen iedereen die het wil horen zeggen we dat we ons jaarlijkse uitstapje naar tante Nanna hebbenNanna schreef:We gaan het durp ook helemaal niet in.
Regelrecht de achterdeur uit, de natuur in. En bomen lullen niet![]()
![]()

Mooi zo FrenkFrenk schreef:Het stoeien met Vera eist nog steeds z'n tol.Hij ligt al de hele ochtend (behoudens een plasrondje) op apegapen.
Lopen doet 'ie als een kieviet, dus dat is helemaal prima